bijrijder wezen proefrijden

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nimmy

Berichten: 3944
Geregistreerd: 01-02-03

bijrijder wezen proefrijden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-04 23:34

omdat ik 3 weken intern op stage ga heb ik dus iemand anders moeten zoeken om mijn pony in die tijd te rijden. voeren ect word door mn ouders wel gedaan, maar ik zie ze er nog niet zo snel op klimmen.

al een tijdje geleden afgesproken met haar om een keer te komen rijden, maar door nogal verschillende roosters lukte t niet om wat af te spreken, dus nu we toch vakantie hadden most het er egt een keer van komen.
duzz zei gister weze rijden.

nim was al behoorlijk chagie want eiglijk had ie maandag vrij gehad, maar een vriendin van mij heeft toen ff op hem gestapt dankzij mn vader die met dat idee kwam. hij had al sinds donderdag elke dag gelopen, waarbij vrijdag heel relax zonder bijzet heel onspannen longeren, zondag buitenrit (was doodeng wat een monster is het buiten Boos! ) en maandag alleen ff met een zeekoe op zn rug rondjes sjokken.

bij het opzadelen keek ie al van ik heb geen zin vandaag.... ik ga absoluut niet meewerken.
en idd hij liep heerlijk met zn koppie ala giraffe op het tempo van een slaapwandelende schildpad door de bak te sjokken.

maar na een kwartiertje begon hij het toch wel leuk te vinden, ze reed met een (te) lange teugel, heel ontspannen en vroeg geen moeilijke dingen van hem, hij kreeg er duz meer zin in. dus teugels op maat en ff wezen werken, alle knoppen uitgelegt en laten uitproberen en lekker uitgestapt, maar ongeveer een half uurtje bezig geweest maar dat was ook wel genoeg vond ik. ging wel goed, hij ging lekker ontspannen en nagevelijk lopen en dat doet ie normaal niet met anderen op zn rug, hij is een beetje makkijk uitgevallen.

hij was gisteravond en vanmorgen wel behoorlijk chagie, maar na een poetsbeurt een masage en een grote schep brok werd zn humeur al weer een stuk beter. vandaag heeft ie lekker vrijgehad en morgen ook maar een extra dagie vrij wegens tijdgebrek en dan moet ie wel weer over zn veel te lange trainingsweek heen zijn Haha! .

nu ga ik 1 weekend naar huis en heb dan meteen een wedstrijd duzz dat word dubbel zo zenuwachtig omdat ik niet weet hoe hij liep die week. maar jah is ook wel weer leuk en gezellig.

ik weet nu teminste zeker dat mn paardjuh een lieve en betrouwbare bijrijdster heeft in die tijd. en dat scheelt een stuk, als je tussen de schapen zit.

groetjes

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 10:25

Gefeliciteerd met je nieuwe bijrijdster! Leuk dat het zo goed ging.

BloemBloem

Berichten: 16580
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 15:01

Wat fijn dat het zo goed ging.
Veel plezier trouwens die drie weken (stage)

Nimmy

Berichten: 3944
Geregistreerd: 01-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-04 17:18

ja ik stond ook verbaast, normaal loopt hij bij vreemden de eerste keren voor geen meter, en ja als ik er ff op ga dan doet ie t wel en dan die ander weer 3 tellen mijn les in zn kop en dan weer lekker lui niks doen.

en als het deze 3 weken goed gaat blijft ze hem daarna waarschijnlijk ook 1 keer per week rijden, maar eerst es kijken of het zo gaat, het klikte wel tussen hun dus dat is al weer mooi meegenomen.

en begin nu wel zin in mn stage te krijgen, want dit is ook niet de eerste die kwam rijden alleen bij de rest liep hij gewoon niet normaal, hij heeft er niemand afgekiept maar het scheelde vaak maar weinig.

soesie

Berichten: 757
Geregistreerd: 28-12-03
Woonplaats: twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 19:02

Leuk voor je. Nu kun je (denk ik) met een gerust hart op stage? En begrijp ik het nu goed: noem je je vriendin zeekoe?

Nimmy

Berichten: 3944
Geregistreerd: 01-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-04 20:15

iemand waar ik een project mee moet doen van school, niet egt een vriendin. en ik noem mensen die behoorlijk lomp bezig zijn zeekoeien.

groetjes

cracker

Berichten: 3155
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Bekend

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 20:29

Leuk voor je (en je paardje) dat je een bijrijder hebt gevonden!