Hulsebos....grom!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Bergje75
Berichten: 392
Geregistreerd: 16-07-01
Woonplaats: noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-11-01 18:13

Hele tijd geleden heb ik een hulsebos zadel laten aanmeten. De levertijd zou maximaal 10 weken zijn, als ik echt veel pech had. Gisteren was het 9 weken geleden, dus ik maar eens bellen. Wat bleek, het zadel was klaar, maar ze konden het pas over 4 weken (!!!) aanpassen!!! Ik was echt onwijs kwaad aan de telefoon. Ik vind dat je dit dus echt niet kunt maken. Als je als bedrijf merkt dat de levertijd wel eens langer kan gaan duren, dan bel je toch even!! Al die tijd loop ik al te modderen met een iets te krap zadel, en dat kan ik nog weer even 4 weken doen!! Als ik dat had geweten had ik er dus nooit 1 besteld! Niet normaal meer dat je 3 maanden (dus een kwart jaar) moet wachten!! Extreme duivel Extreme duivel Extreme duivel DAt mens aan de telefoon had nog een goede suggestie: ik kon ook met het paard langskomen, natuurlijk!!!! Ja hoor, zeker 140 km in een trailer voor dat zadel, belachelijk. Ik heb niet eens een trailer noch E rijbewijs. Wat een idee zeg.
groetjes maar weer,


Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-01 18:21

Ja dat is zeker balen, helemaal als je ook zulke berichten leest http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php ... &forum=1&0 }>

Hopen dat je zadel er toch wel eerder is dan de voorspelde 4 weken, kan je tenminste met een goed zadel rijden, ik vind ook dat ze het niet echt netjes hebben opgelost.
Succes!

janna

Berichten: 4536
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-01 18:44

f
Laatst bijgewerkt door janna op 07-04-22 07:16, in het totaal 1 keer bewerkt

-

kojack

Berichten: 6396
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-01 19:17

veel succes
ik heb ook een hulsebos zadel ik heb veel elende ermee gehad
maar hij is laatst weer bij mij terug geweest je moet wel lang wachten op een afspraak
en heeft het voor de 5e! keer opgevuld en nu ligt het weer niet echt super
oh en als je beugelriemen bij hem koopt kijk even goed uit want een ander meisje bij ons op stal heeft hele lelijke gehad en die van mij brak doormidden terwijl ik ze nog maar heel kort heb
groetjes
ps als je zadel word afgeleverd moet je kijken of ie niet scheef ligt

obsession

Berichten: 3383
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-01 21:13

HUlsebos is stinkmodder! je kan er geen afspraken mee maken en die zadels zijn ook niks (vind ik) Ik woon in apeldoorn en ga er nu echt nooit meer naar toe! Laatst waren ze ineens zomaar gesloten en er hing geen briefje of iets op de deur!IK zou t zadel afzeggen een een mooie kn of iets dergelijks kopen!

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-01 21:29

Daaleman! Service, kwaliteit, verstand van zaken. Veel en veel beter!!!!!!!!!!

Nulla tenaci invia est via

carola

Berichten: 8681
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-01 21:59

Tja, Jessica (obsession), jij hebt het over pa hulsebos. Een aardige vent, maar afspraken... ho maar.

z'n zoon (die dus in Emst zit) heeft het aan het begin super goed gedaan. Erg aardig ook, maar volgens mij gaat het té goed met z'n zaak en begint ie iets te makkelijk te worden. Jammer, want hij zou er veel meer uit kunnen halen....

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)

dynamiek

Berichten: 3282
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Harskamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-01 22:40

Inderdaad je moet lang wachten ik heb ook zo´n 13 weken gewacht, mijn zadel is inmiddels al 1x opgevuld, gelijk aan het begin gingen mijn singelstoten schilveren het (zwarte verf) gaat eraf waardoor je bruine lelijke singelstoten krijgt, bij de opvullling zou ik nieuwe krijgen, nou mooi niet hoor!!!
Ik zou terug gebeld worden Frusty wat nou nog moet gebeuren. Nou ik vindt het een k*lote toko.
En de service is om te Huilen .

An mij nooit never niet meer een stinkmodderbosch

27-11-2015 Welkom home Cruising
13-05-2011 Rust maar zacht lieve Dynamiek, eindelijk kan je nu gaan genieten van de groene weides.

obsession

Berichten: 3383
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-01 09:59

Nou die winkel in emst is helemaal om te janken! Wat een drama daar! Vraag je ergens naar zeggen ze a die hebben we wel, om vervolgens niet aan te wijzen waar ze liggen! Ooit heb ik daar eens naar strijklappen gevraagd en waar denk je dat ze mee aankomen? zon ding om vierkantjes op zijn kont te maken!Jezus hoe dom kan je wezen!En dat heeft een ruitersport zaak? Ik had mijn hulsebos zadel van hem gekocht en dat was de eerste die hij zelf gemaakt had,er zat nog geen hulsebos merkje in enzo,omdat t zn eerste zadel was.Toen ik na een tijdje van dat zadel af wilde kreeg ik er niks voor terug omdat er geen merkje in zat!!!!!!en hij beweerde dat ik er minder voor had betaald!Nou ik koop er nooit meer iets stelletje mafkezen zijn t daar!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Marjo84 en 35 bezoekers