Tijdje minder bokken..... :(

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-01 18:27

Nee ik ga niet weg van bokt voorgoed, maar wel een tijdje. (BALEN!!!! Haha! )

Ik heb, zoals sommigen van jullie misschien wel weten, een nieuwe kamer in Apeldoorn.
Allemaal heel leuk en aardig, maar dan heb ik dus ook geen computer, laat staan een met internet.
Gelukkig kan ik wel eens af en toe op internet in de bieb ofzo, en ik hoop ook zo snel mogelijk via mijn vader een tweedehands computer te krijgen of mijn mammies oude want die wil een nieuwe ofzo... maar dat kan dus best wel even duren....
Ik zal wel eens gezellig bij Shaienne of Maaike langsgaan ofzo en dan meteen achter de comp schieten, maar ja dat kan je natuurlijk ook niet te vaak doen, moet niet al te veel gaan opvallen natuurlijk, nee dat moet je een beetje subtiel aanpakken Haha! Schijnheilig

Maar als je me dus per se iets wil laten weten, moet je me gewoon PB´en en als ik topics moet zien, moet je maar ff een URL naar me sturen.
Oh en als je mijn telefoonnummer wil, omdat je me echt niet kunt missen Haha! moet je me ook maar even een PB´tje sturen!

Ik dus heel snielig!! Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen
Ik ga jullie ook allemaal heel erg missen en al jullie leuke verhalen en antwoorden en leuke PB´tjes..... Verdrietig
Lovers Lovers Lovers Lovers Lovers Lovers Lovers

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-01 18:31

sjeempie! Hoe zit het dan met je werk? Of is het nu je werk niet meer? Ik zal je heel hard missen hoor. (je stomme opmerkingen enzo Haha! ) Het is namelijk indirect jouw schuld dat ze hier denken dat ik niet helemaal lekker ben Frusty

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-01 18:36

mijn schuld?? Verward Schijnheilig
Ja mijn werk in het mediapark was maar tot en met vandaag. Het was nl via uitzendbureau en ik had gezegd dat ik niet wist wat ik per 1 december zou doen, anders is het zo banketstaaflig als ik een baan krijg voor ruim een half jaar en ik ga na een maand weg. Komt dus allemaal prima uit.....

Maar uhh, mijn stomme opmerkingen?? Ja dat ze denken dat jij stom bent Haha! Schijnheilig

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-01 18:39

Lips are sealed Zo! Kan ik ook mijn tond niet naar je uitstekne. Jij (jullie) maakt dat ik de slappe lach krijg en dan ben ik stom. Huilen vind jou niet lief!!!! Haha!

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-01 18:41

hahahaha das toch juist leuk als je van mij de slappe lach krijgt....
hihi cool dat iemand van mij de slappe lach krijgt Bloos Bloos Bloos Cool Cool Cool

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-01 18:43

Sommige bokkers maken af en toe heerlijk lompe opmerkingen (jij, mytens e.v.a.) en dan kan ik af en toe me zelf niet helpen, zeg maar... Scheve mond\ Haha!

Wilona

Berichten: 3115
Geregistreerd: 06-04-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-01 18:44

mhmmmmmm jammer man! Maar jah ik zal je vast wel vaak zien in Apeldoorn. En je mag ook wel bij mij komen internetten hoor!

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-01 18:45

Hihihihi thanx! Lovers

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-01 18:45

Ahhhhhh, jammer!!! Verdrietig
We'll miss U 2 *LOL* Schijnheilig

Veel plezier met je nieuwe kamer! En maar hopen dat je snel een compie krijgt hoor!

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-01 18:47

Wanneer ga je 'over' trouwens?

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-01 18:51

Ik ga zondag painten met maaike en gerdien en dan blijf ik in A t/m dinsdag. Dan moet er ook nog een nieuw kleedje in.
Woensdag ga ik nog Sinterklaas vieren in hilversum en ik hoop op vrijdagavond of zaterdag al mijn spullen over te doen....
Oh nee niet vrijdagavond want dan ga ik bij Maaike slapen, en dan zaterdag naar dolfinarium... donderdagavond dan maar of zondag.....

Yor
Berichten: 1404
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Ik ben een rasechte Leuther...

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-01 19:05

aaah dorée je maakt me aan t huilen Huilen
kzou maar vast beginnen met een kabel aansluiting aanvragen!! Lachen

we bellen en we leut(H)en nog wel he Haha!

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-01 20:02

ahhhhh sielige jij!!! maar gelukkig kan ik heel gemakkelijk langsglippen en dan even jou op de hoogte stellen van de belangrijkste roddels. en als je het ECHT niet meer uithoudt moet je maar hier langskomen om mijn lieve pukkievogeltje te bekijken en dat te vertellen op bokt goed???

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-01 20:10

YES YES YES eindelijk MINDER doree op bokt hihi

Schijnheilig Schijnheilig Extreme duivel

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-01 22:29

jeeeeeeeeeeeeeeeeaaaaaaaaaaaaah en je mag niet bij mij bokken nehneh! wat betaal je maaike btw dat je bij haar mag slapen?
't is dat je mij niet genoeg betaald anders mocht je hier wel slapen.

btw we gaan wel samen stappen om het te vieren he? en woensdag ga ik met Jip naar HP dus dat moeten wij dan ook nog doen Party!!

obsession

Berichten: 3383
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-01 22:40

kom maar lekker bij mij hoor dildodee! heb toch mxstream!!en we wonen lekker dicht bij elkaar

geral

Berichten: 3604
Geregistreerd: 25-08-01
Woonplaats: hm niet belangrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-01 23:12

he, dat wordt afkicken, voor jou en voor mij, gatver, was er net aan gewend om overdag wat berichten heen en weer te sturen.
Nou ja ik heb Puck nog, maar goed, wordt toch wat minder lachen, jammer
Zorg maar snel voor een computer, dan kunnen we weer lachen, kletsen en vervelen
succes met je verhuizing
doei doei

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-01 18:12

Ahhhh thanx guys!! Ik mis jullie heeeel erg!!! Huilen Lovers

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-01 18:37

tjonge wat zal het dan rustig worden! Lachen
Veel pelzier en succes met je nieuwe kamer, ennuh, tot snel Lachen

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-01 18:46

haha dat wordt rustig hier...
nouja succes met je nieuwe kamer en toen snel.... zorg maar dat je snel een computer krijgt hoor

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-01 21:02

Citaat:
Op 2001-11-30 17:51, schreef Dorée:
Ik ga zondag painten met maaike en gerdien


IK HEET SHAIENNE JA?? op Bokt wil ik niet aangesproken worden met gudien want dat is echt een Misselijk naam! zo lekkel puh!!

en jij hebt net nog bij me gebokt het leek net of je helemaal van de wereld was.
Wilona en ik zeiden nog:" Doreeeeeeee je bent een stomme truhut!!!" maar dat hoorde je niet eens!!!

je kon alleen nog maar denken aan Bok, bok, bok Afbeelding

jammer hoor voor je dat je niet meer kan bokken, ik hoop dat je snel weer een compo krijgt!!!

DeEsJe

Berichten: 53
Geregistreerd: 22-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-01 21:31

hey doos ! ! ( oke je weet nie precies wie ik ben ) haha maar ik jou dus wel en ze hebben gelijk Jij hebt altijd vage opmerkingen maar oke dat is niet belangrijk: Ik hoop dus OOK dat je snel een computer krijgt : kunnen we op bokt niet een stichting er voor opzetten voor geld??? hahaha doeiii