Wondermiddel tegen ingegroeide haartjes??

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Wondermiddel tegen ingegroeide haartjes??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-02-04 22:37

Sinds een paar dagen vindt mijn linkeroksel het enorm grappig om mij te irriteren...
Ik heb geen nieuw scheermesje, scheer het gewoon zoals altijd onder de douche, maar heb nu ontzettend last van uitslag en ingegroeide haartjes! Scheve mond
Weet iemand hier een briljant middeltje tegen? Heb nl niet zo'n zin om alles een tijdje te laten groeien om die uitslag enzo tegen te gaan...

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik


Supertje

Berichten: 7089
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Hoekse waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 22:38

Na het scheren sterilon erop smeren, is even tandjes op elkaar, maar het helpt aardig.

Run free Jordy.... 1997 - 2021

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 22:39

heb ergens vaag iets gehoord van papje van paracetamol of zoiets.....

Supertje

Berichten: 7089
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Hoekse waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 22:41

Superlenie, dat moet aspirine zijn i.p.v. paracetamol dacht ik.
Heb er ook weleens van gehoord, maar nooit geprobeerd.
Laatst bijgewerkt door Supertje op 24-02-04 22:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Run free Jordy.... 1997 - 2021

luxx

Berichten: 3502
Geregistreerd: 29-12-03
Woonplaats: frankrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 22:41

ik kan maar één ding zeggen:
scrub honey, scrub!! Haha!
tis wel écht de oplossing hoor....

Chère Mère Terre donne moi la sérénité d'accepter les choses que je ne peux changer, le courage de changer les choses que je peux et la sagesse d'en connaître la différence.

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-02-04 22:41

Supertje"]
Na het scheren sterilon erop smeren, is even tandjes op elkaar, maar het helpt aardig.
[/quote]

Ok, maar gaat dat ook het ingroeien tegen?
Ik heb een keer iemand horen praten over een middel wat helpt bij ingegroeide haartjes 'downunder' zeg maar...
Ik denk dat mijn linkeroksel sowieso tegen alles in staking gaat Clown

[quote="luxx schreef:
ik kan maar één ding zeggen:
scrub honey, scrub!! Haha!
tis wel écht de oplossing hoor....


Werkt dat echt? Het is wel raar, ik heb hier nl echt nog nooit last van gehad! Maar scrubben dus. Het lijkt mij dat het daar alleen maar erger van wordt, omdat je dan de geirriteerde bultjes zeg maar, alleen maar nog meer zit te irriteren. Weet niet hoe ik dit normaal uit kan leggen Haha!

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 22:44

ach, en anders lekker laten groeien Tong uitsteken
maak je dreads of vlechtjes...of een scheve pony onder je oksel, heeeeeeeeeeeeelemaal hip! Haha!

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-02-04 22:45

superlenie schreef:
ach, en anders lekker laten groeien Tong uitsteken
maak je dreads of vlechtjes...of een scheve pony onder je oksel, heeeeeeeeeeeeelemaal hip! Haha!


Ja hoor ja! Haha!
Is op zich wel een enorm hip plan idd, maarja toch... ik weet niet hoor...

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 22:47

sorry ben vervelend..* hoor nu tentamen te leren dat ik morgen om 8:30 heb...* pffff.... Ziek ( was ff off-topic )

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 23:46

Is je scheermesje misschien bot?
Misschien dat je oksel geiiriteerd raakt van het soort scheerschuim dat je gebruikt..En na het scheren wil het misschien helpen om van dat vettige uierzalf erop te smeren..Werkte bij mij iig best goed..

wynoah

Berichten: 1650
Geregistreerd: 23-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 00:24

Molkosan. Is bij de drogist verkrijgbaar. Na het scheren erop smeren en je hebt nergens last meer van Haha!

luxx

Berichten: 3502
Geregistreerd: 29-12-03
Woonplaats: frankrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 08:24

Dorée schreef:
Werkt dat echt? Het is wel raar, ik heb hier nl echt nog nooit last van gehad! Maar scrubben dus. Het lijkt mij dat het daar alleen maar erger van wordt, omdat je dan de geirriteerde bultjes zeg maar, alleen maar nog meer zit te irriteren. Weet niet hoe ik dit normaal uit kan leggen Haha!


met scrubben haal je de dode huid weg, die nu niet weg gaat, daardoor raken de porieen verstopt.
de hema verkoopt scrubhandschoentjes, deze in combinatie met een ph-neutrale zeep [bv sebamed] werkt perfect, en daar word je huid juist rustiger van.

Chère Mère Terre donne moi la sérénité d'accepter les choses que je ne peux changer, le courage de changer les choses que je peux et la sagesse d'en connaître la différence.

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 11:16

KellyenXena schreef:
Is je scheermesje misschien bot?
Misschien dat je oksel geiiriteerd raakt van het soort scheerschuim dat je gebruikt..En na het scheren wil het misschien helpen om van dat vettige uierzalf erop te smeren..Werkte bij mij iig best goed..


Dat botte scheermesje vroeg ik me idd ook al af... Scheerschuim gebruiken (als je dat nog niet deed) en na het scheren creme erop smeren... Uierzalf, babyzalf, etc...

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.

La_Vie

Berichten: 3186
Geregistreerd: 23-10-03
Woonplaats: Tussen Hoorn en Enkhuizen ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 11:24

Je kan ook Veet ontharingscreme gebruiken
Dat is het enigste wat bij mij helpt.
Je smeert het erop, wacht 7-10 minuten haalt het er weer af en je hebt mooie gladde oksels. En geen last van irritatiebultjes of ingegroeide haren OK dan!

:+: Lady & Viënna :+:
Blondes have more fun ;)
Mijn fotografiefacebook : La_Vie Photo

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 11:31

Bij die ontharingscreme moet ik altijd wachten tot het helemaal opgedroogt is voordat ik het eraf haal, anders vallen er 3 haren uit... Bloos!

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 12:43

Maar je hebt bij die ontharings creme toch zo'n soort 'schaafje'? Daarme schaaf je die haartjes van je huid af...3 haartjes is wel erg weinig Knipoog
Zelf vind ik het vreselijk irritant,die ontharingscreme's..Je moet een aantal minuten wachten..*bibber*bibber* en dan nog eens met koud water afspoelen..Het voelt ook erg raar aan,dat spul..
Maar inderdaad wel een goede tip!

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 13:07

geen al te botte mesjes gebruiken, maar helemaal nieuwe mesjes zijn ook weer niet fijn, en na het scheren talkpoeder er op

ik heb er alleen last van als ik direct na het scheren een strak mouwloos topje aan heb, dat irritert je oksels meer dan een truitje met mouwtjes, maar met talkpoeder er op heb ik nergens last van Lachen

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-02-04 13:14

Ok thanks guys! Ik ga alles uitproberen! Dan moet het wel weer goedkomen met Mr. Left Armpit.... Haha!
(Ach, zolang andere lichaamsdelen niet gaan staken, komt het wel goed!)

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik

Schooier

Berichten: 54
Geregistreerd: 25-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 15:28

Indd talkpoeder helpt heel goed, en dan voelt het erna ook nog lekker zacht aan Haha!
Maar ontharingscreme vind ik dus echt niet werken, rotspul Scheve mond

ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 15:33

ik heb altijd mijn benen onthaard met wax, alez, dat ding om te trekken Haha! , juist omdat ze niet zouden ingroeien. als je er last van hebt is epileren altijd het beste, alleen pijnlijk bij je oksels ja Scheve mond

Enya - Daya :-)

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 16:50

Hum... ik hoop echt dat je de perfecte oplossing gaat vinden, want er is niets irritanter dan jeuk onder je oksels

Sterkte!


MargaV

Berichten: 1317
Geregistreerd: 31-10-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 17:06

Cinzano schreef:
Hum... ik hoop echt dat je de perfecte oplossing gaat vinden, want er is niets irritanter dan jeuk onder je oksels

Sterkte!


Haha!
Nou, ik ken nog wel wat irritantere plekken, waar het scheermes ook wel eens komt. Vrij genant om te krabben, dus: *draai draai, huppel huppel*. Bloos!

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 17:07

hi hi, da's waar... bijna vergeten Knipoog

Chrystal-gek

Berichten: 3076
Geregistreerd: 17-05-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 17:59

Ik heb juist laatst gehoord dat ingegroeide haartjes ook kon komen als je niet meer met een zo nieuw scheermesje gebruikt.

*Na regen, komt zonneschijn... zegt men*

BloemBloem

Berichten: 16553
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 18:19

Ik heb er ook al zolang ik m'n oksels scheer last van.
Maar bij mij gaat het toch iets anders dan bij jullie.

Ik krijg echt enorme bulten onder m'n oksels en in mijn liezen........
Deze worden bijna zo groot als een pingpongballetje met als gevolg dat
ik deze gruwelijke dingen iedere keer moet laten wegsnijden bij de dokter. Met als gevolg daar weer van dat ik ontzettende littekens heb, waar ik me ook weer voor schaam.

Ik heb ook alles al geprobeerd, maar niets helpt!!!!!!!!
Betadine scrub, thee trea (als ik het goed schrijf) bij mij is er nog maar een oplossing en dat is opereren.

Dit durf ik echter ook weer niet, want deze operatie wordt vaak overschat. Over een oksel doen ze ong. 8 uur.

Sorry voor mijn lange verhaal, maar het komt er dus op neer dat
hiervoor geen wondermiddeltje bestaat Haha! !