Het kan ook goedkoop(er)

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
Zilly
Berichten: 3037
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: ZTM

Het kan ook goedkoop(er)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-02-04 12:18

Voor degene die het Passier halster zo mooi vinden maar ietsje te duur is hier de oplossing:
(ok ok voor de echte Passier liefhebber, hij lijkt er natuurlijk niet 100% op, maar hij komt toch aardig in de buurt)

Afbeelding

Dit halster kost 'maar' €36 Cool (vergeleken met de +/- €100 Bloos! is dat toch wel een duidelijk verschil).

En hier kun je het halster vinden, helaas alleen maar in de maat FULL en ik moet nou met een COB hebben, zal je net zien Haha!
Het adres: www.ruitersportshop.nl


ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 12:35

Hij is er alleen niet in die mooie tinten bruin Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 12:37

Voor mij toch liever the Real Thing.
dan maar een maandje brood met pindakaas eten...

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 13:04

Ahhh, een soulmate Haha!
Afbeelding

Kiara

Berichten: 10899
Geregistreerd: 10-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 13:26

Ik vind die hierboven wel erg mooi.
Maar dat is vast the real thing?


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 13:32

die hierboven is idd the real thing Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 13:38

Haha, ik zou zoiezo nooooooit 100 euro uitgeven voor een halster, maar als ik toch een keer teveel geld heb.....dan ga ik zeker voor de Kieffer Ulla Salzberger!! Vingers aflikken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 13:39

Ik vind die passier namelijk atijd nogal vierkantachtig. Iemand die ik ken heeft hem ook een ik ben dr nie zo fan van.

Haarbal

Berichten: 3447
Geregistreerd: 07-04-03
Woonplaats: Wierden

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 13:41

Sheek gaat een keer zitten... Dag halster!

Nee, ik besteed mijn geld liever aan andere dingen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 13:42

Ik heb dr nu ook gewoon een blauwe stoffen aan hangen (wel weer met bonmt eronder dan, maar dat staat zo schattig, haha)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 13:43

Die Kieffer Ulla Salzgeber, dat vind ik dus echt zonde van je geld. Daar willen mijn paarden dus nog niet dood in gevonden worden Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 13:46

Als ik eerlijk ben vind ik bovenstaande halsters helemaal niet mooi Bloos

Haarbal

Berichten: 3447
Geregistreerd: 07-04-03
Woonplaats: Wierden

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 14:00

Ik ben het volkomen met je eens, Sammm!


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 14:18

Zep schreef:
Die Kieffer Ulla Salzgeber, dat vind ik dus echt zonde van je geld. Daar willen mijn paarden dus nog niet dood in gevonden worden Tong uitsteken

Ohho Boos! , haha, maar ik vind de passier dus ook nie zo mooi. Ik hou het wel gewoon bij stoffen in 300 kleuren, da's tenminste betaalbaar en als ik nog eens een leren koop wordt het gewoon zo'n zwart basisding van Divoza, zo'n Hampshire ofzo of een Monaco.

Tassie78

Berichten: 881
Geregistreerd: 16-01-04
Woonplaats: alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 16:11

[/quote]
Ohho Boos! , haha, maar ik vind de passier dus ook nie zo mooi. Ik hou het wel gewoon bij stoffen in 300 kleuren, da's tenminste betaalbaar en als ik nog eens een leren koop wordt het gewoon zo'n zwart basisding van Divoza, zo'n Hampshire ofzo of een Monaco.[/quote]

ik ook kan je nog eens afwisselen als je het kleurtje zat bent Haha! 100 euro belachelijke prijs Verward doe mij maar keuze uit honderd verschillende kleuren Tong uitsteken

Trotse mamma van een prachtige dochter Lianna Louisa geboren 2 aug 2010

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 16:33

Die van Sjuimpje vind ik wel mooi (hoe kan het ook anders), die fop vind ik minder mooi qua vormgeving.

Ik ben wel maf met mijn geld, maar niet zo maf dat ik 100 euro voor een halster uit ga geven.

Toos paardloos

Zilly
Berichten: 3037
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: ZTM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-02-04 16:46

Ja ik moet ook eerlijk zeggen dat ik de ECHTE veeeel mooier vind, en die ook eerder zou kopen dan de goedkope-een-beetje-slecht-gekopierde-halster Haha! ik kwam het alleen tegen op internet en ik vond het wel grappig om met jullie te delen Knipoog

xxappiexx

Berichten: 5505
Geregistreerd: 19-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 17:00

Ik vind ze geen van beide mooi, veel te dun en te vierkant. Nee, geef mij maar m'n onderlegde indianen halster!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 17:54

Haha, we zouden eigenlijk een wat heb jij en wil je voor halster gaan starten!

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 19:17

De Kieffer halsters zijn echt lelijk, ik moet bekennen dat ik er ook eentje heb (al een jaar of 7-8, toen was mijn smaak nog niet zo goed ontwikkeld Tong uitsteken) en dat ding zag er na een paar weken al niet meer uit. Slaat iedere keer wit uit en de gespen zijn gewoon goud geverfd en dus met een aantal keer gebruiken slijten ze weer gewoon zilverkleurig. Verder zijn ze hardstikke grof. Ook vind ik die glimmende randen om en op die halsters maar kitscherig.
Minder is meer, en dat heeft Passier heeeel goed begrepen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 19:24

Nou Sjuim, dat word dan toch ook een fotoshoot in mijn koffiebruine Kieffer halster dit weekend (al was die kleur gemaakt voor de donkerbruine Nescio en is het effect op een vos toch minder) maar dat is ook het enige Kieffer halster wat ik ooit heb gezien dat ik mooi vond. Het was toendertijd overigens ook al meer dan 100 gulden, ik heb het gekocht de dag nadat Rio stierf, vond namelijk dat ik me toen wel wat mocht verwennen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 19:26

We zijn benieuwd!

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 19:28

Ik heb nog nooit een bruin Kieffer halster gezien, die lag zeker al een tijd bij Anton?
Nu heeft Kieffer alleen nog maar dat vieze geverfde, verkeerd glimmende zwart. (Of dat nog viezere suede achtige grijs *iieeeuuhw!*)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 19:30

Het is wel een oude volgens mij, ik heb het daarna nooit meer gezien. (Blij dat ik hem in mijn collectie heb Pling)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 20:00

Sjuimpje schreef:
Ik heb nog nooit een bruin Kieffer halster gezien, die lag zeker al een tijd bij Anton?
Nu heeft Kieffer alleen nog maar dat vieze geverfde, verkeerd glimmende zwart. (Of dat nog viezere suede achtige grijs *iieeeuuhw!*)

haha, er zijn ook gewoon mooie basic leren halsters van kieffer


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 bezoekers