Gisteren oude filmpjes van Laiser gekeken

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Gisteren oude filmpjes van Laiser gekeken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-04 15:13

Nu ik toch niet mag rijden, moet ik toch wat.
Ik besloot om oude filmpjes van Laiser eens op een videoband achter elkaar te zetten.

Wat heb ik af en toe dubbelgelegen.
Wat een donderstraal is het toch af en toe. En een echte acteur maar ook een echte charmeur. (Dat kunnen trouwens enkele bokkers wel beamen Knipoog )

Ook zag ik hoe ik toen reed. (Jeetje ik wist niet dat het toen ze erg was Schijnheilig )
En wat een ander zadel met een zit kan doen, zag ik nu ook heel goed. Vanaf dat ik een ander dressuurzadel had gekocht is mijn houding veel beter geworden.

Ook zag ik hoeveel Laiser ondertussen in zijn manier van bewegen ontwikkelt is. Hij liep echt heel houterig toen ik hem net had. Je herkent hem wat dat betreft echt niet meer terug.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 15:20

Zo heb ik eens met de eigenaresse van een voormalig bijrijdpaardje (Matador in mijn profiel) filmpjes gekeken hoe hij was als 4-jarige, dat was echt heel erg leuk om te zien, je zag idd heel veel verandering.
Daar was het echt nog een guppie op zijn eerste dressuurwedstrijd enzo.
Heb je ook stills? Haha!

c_alsemgeest

Berichten: 20665
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 15:21

altijd leuk die oudere filmpjes Haha! en positief dat je er een verbetering in ziet... is altijd leuk om te zien

Toen ik voor het eerst bij rock ging kijken, om te beslissen of ik hem wilde kopen, heb ik ook een fimpje geschoten die kijk ik ook steeds terug echt heel leuk om te zien Haha!