Baby bijstand ofzo....

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 12:59

Het wordt wel heel erg off topic hier Knipoog

een kind krijgen op je 12e... was dat uit een verkrachting?

Breezer
Berichten: 744
Geregistreerd: 22-11-02
Woonplaats: Hoevelaken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-04 13:04

Heel toevallig bedoelde ik als ik nu zwanger zou worden(niet gewenst) zou ik het houden, omdat ik een vast inkomen heb me vriend ook, ben zelfstandig genoeg en ga zo nog maar even door....

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 14:14

Ellende schreef:
Het wordt wel heel erg off topic hier Knipoog

een kind krijgen op je 12e... was dat uit een verkrachting?


Officieel gezien niet nee... 2 minderjarigen met elkaar... 'mutual consent' ... maar ja, een beinvloed 12 jarig meisje en een 17 jarige jongen met een vlotte babbel... het is net wat je verkrachting vind denk ik...

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 00:01

heftig... als in: 12 jaar en je dan laten beïnvloeden tot sex... maar ik geloof dat 12jarigen van nu heel erg verschillen dan toen ik 12 was :/

leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 00:35

Breezer schreef:
Heel toevallig bedoelde ik als ik nu zwanger zou worden(niet gewenst) zou ik het houden, omdat ik een vast inkomen heb me vriend ook, ben zelfstandig genoeg en ga zo nog maar even door....


waarom herinnerde ik me dan iets totaal anders, te lezen in dit topic? [JH] OP welke leeftijd willen jullie een kind?

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 02:20

Ow men... Ik heb nu al medelijden met dat kind. Je weet echt totaal niet waar je aan begint... Mijn kinderen gaan lekker een oude taart als moeder krijgen hoor, ik ben niet van plan om voor mijn 30e aan kids te beginnen. Liever een oude taart, dan een moeder die zelf vrijwel niets kent...

Joyce1988
Berichten: 3518
Geregistreerd: 17-04-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 02:26

wil je.. ZOALS HET STAAT IN HET ANDERE TOPIC.. als je 17 bent al zwanger worden? Sorry maar vind je dan niet dat je een beetje je jeugd weggooit? Zit je nog op school of werk je alleen maar een beetje? Ik zou er echt niet aan moeten denken. Eerst vond ik ze ook wel leuk ja, maar nu heeft me moeder in juli een tweeling gekregen en ben ik voor de komende 10 jaar wel genezen!!
Ik moet nu echt niet aan een kind denken of dat ik op mn 17de al zwanger word ofzo!! (ben nu 16)

Kom hier in barneveld maar is een weekje voor onze tweeling zorgen! poepluiers, wakker worden van gekrijs omdat de baby (s) eten wil(len), kinderen in bad doen. Ik weet zeker dat als je hier een week zou zijn dat je gelijk genezen bent. Ik vond mijn zusje en broertje in het begin ook heeeel leuk, maar na een maand vond ik het gekrijs zeker wel teveel worden af en toe.. en dan zit ik nog op school en ik heb mn pony s, maar mn moeder moest het aan het begin om de 2,5/3 aanhoren dat gekrijs want dan moesten de baby s weer n flesje.. of dan was ze nog met die ene bezig en begon die ander al te krijsen, oke als er iemand anders is, maar dat is heus niet altijd zo lijkt me! Stel dat jij een tweeling zou krijgen zeg!! Dat gejank is heus niet altijd leuk en je hebt veeeeel minder tijd voor jezelf over!!

Financieel zul je t wel redden dan, maar je moet in je hoofd dan aankunnen, dat is een ander verhaal...

Zie maar wat je met mijn mening doet, ik hoop alleen maar dat je er goed over nadenkt voordat je aan zo n grote stap begint, want als jij dat kind eigenlijk toch lang niet zo leuk vind later of je kan het gewoon niet aan allemaal, dan zou dat spijtig voor dat kind zijn...

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 02:37

Iemand van 18 en 16 kunnen financieel GEEN kind onderhouden...

Joyce1988
Berichten: 3518
Geregistreerd: 17-04-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 02:46

ik heb nu dit topic gelezen:

[AM] Politie denken dat ze alles kunnen maken.

vriendje met een strafblad... meisje met verkeerde vrienden een ook niet echt bekend bij de politie...
Ik denk niet dat dit wat kan worden.. ik denk in ieder geval dat als ze een kind krijgen het niet goed gaat komen met het kind!! dat weet ik wel zeker! wacht er gewoon nog een jaartje of 10 mee en ga er dan weer is over nadenken joh..

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 10:50

Ellende schreef:
heftig... als in: 12 jaar en je dan laten beïnvloeden tot sex... maar ik geloof dat 12jarigen van nu heel erg verschillen dan toen ik 12 was :/


Pssst... het is al weer een tijdje terug dat mijn vriendin's moeder 12 was hoor... ik denk dat ze ouder is dan jij... Scheve mond

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 11:11

Blond

*zucht*
*gaat maar weer naar bed*

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 12:22

ter uitleg: *duh... daar had ik eerder aan moeten denken*