ge zogt een leuke dek hengst voor te deken

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
dewy007
Berichten: 358
Geregistreerd: 05-09-03
Woonplaats: leiden

ge zogt een leuke dek hengst voor te deken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-02-04 18:59

hallo ik zoek een leuke dek henst om me merie te laten deken
nou al vast be dangt Haha!:D:D:D:D:D
ricardo en dewy

Ricardo en Dewy


bakkabouter

Berichten: 5298
Geregistreerd: 01-03-03
Woonplaats: Antwerpen - België

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 19:01

denk niet dat dit op links thuishoort...Scheve mond

Grammar, it's the difference between knowing your sh!t and knowing you're sh!t.
Mensen met een zuiver geweten hebben een slecht geheugen.

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 19:03

Inderdaad Haha!
Wat voor hengst wil je hoe ziet je merrie eruit en dat soort dingen Knipoog is misshcien ook wel handig om te vertellen

Live,LOve,'ndLaugh

DubbelFun

Berichten: 88483
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 19:20

Van LN naar FA.

dewy007
Berichten: 358
Geregistreerd: 05-09-03
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-02-04 19:25

oo ja goed eede ja ik weet niet veel van bokt ik weet ook niet wat jellie be doelen met ln naar fa

Ricardo en Dewy

Splash_

Berichten: 12350
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Bij Spot <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 19:26

Dat het niet het goeie forum staat Knipoog Wat voor dekhengst zoek je dan ? En voor wat voor pony ?

Misschien is Splash wat voor je Tong uitsteken

    S p o t.

dewy007
Berichten: 358
Geregistreerd: 05-09-03
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-02-04 19:27

ooo jaa be dankt Haha!:D:D:D:D:D:D:

Ricardo en Dewy

dewy007
Berichten: 358
Geregistreerd: 05-09-03
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-02-04 19:29

merie van 1.50 vos je arabier kwpn

Ricardo en Dewy

animals
Berichten: 3343
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: 't Harde

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 19:33

Even een tip: Misschien is het makkelijker als je leestekens enz. gebruikt.

Het leven met dieren maakt je lichaam rustiger waardoor je meer je vrijheid voelt.

gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 19:34

heeft de merrie papieren en wat wil je uitgeven aan dekgeld Verward

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 20:53

Off topic reacties verwijderd.

Afraden kan ook op een normale (lees: volwassen) manier worden gebracht.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 20:57

Karin denk je echt dat een kind van 11 serieus een dekhengst zoekt, een merrie kan begeleiden bij de dracht, een veulen kan laten groot brengen, nog afgezien van de kosten.
Dus verwijzing naar de Penny lijkt mij een actie die hier niet alleen op zijn plaats is maar ook zeer terecht.

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)

Yootha

Berichten: 6524
Geregistreerd: 22-03-01
Woonplaats: Emmer-Compascuum, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 21:03

Je kunt zo''n kind toch normaal ter woord staan in plaats van dat je hem voor gek zet. En misschien mag hij wel meedenken voor een dekhengst. Wij mochten vroeger ook meedenken als er gedekt wordt. Zo voel je je betrokken.

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 21:08

Het was duidelijk waar het klagen bij de moddy's vandaan kwam, normaal gesproken worden de dingen hier ter beoordeling aan Joost overgelaten.
Ik hoop dat je ook direkt aan de bel trekt als hier hengsten, b.v. een Groninger hengst geadverteerd wordt.
En om jou te antwoorden, dat kind werd normaal te woord gestaan op het eigen niveau en zonder dat er neerbuigend gedaan werd.

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)

Yootha

Berichten: 6524
Geregistreerd: 22-03-01
Woonplaats: Emmer-Compascuum, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 21:11

Er werd een ruin ter dekking aangeboden. Verward
Laatst bijgewerkt door Yootha op 24-02-04 21:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 21:11

Ik had niet door dat hij pas 11 was. En moet eerlijk zeggen dat ik dacht dat iemand een grapje maakte. Toen ik per pb gewaarschuwd er voor werd had ik het pas door. Verder werden er geen grapjes naar hem toegemaakt over de Penny, maar gingen we offtopic door te vertellen dat we zelf vroeger ook de penny lazen.


Nogmaals..........het lijkt mij niet verstandig om je pony te laten dekken, ga er eerst maar eens fijn mee rijden. En als je dan graag wil fokken dan kan je beter een veulentje kopen!

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 21:30

ten eerste; We hoeven niet af te wachten tot Joost reageert. Zeker niet in dit soort topics.

Bokt is voor iedereen, jong,oud, rijk, arm en dik en dun. Dat jongere bokkers een vraag stellen die wij vreemd vinden klinken dat kan. Maar wij zijn de volwassennen en kunnen dus ook zodanig reageren.

De reactie van pipo is gelukkig weer volwassen en ik hoop dat de andere reacties daar op aan sluiten.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 21:30

Ik ga een beetje met de rest mee Ricardo. Ik vraag me ook af of Francis en je moeder dit weten....
Als je slim bent laat je Dewi voorlopig nog niet dekken... maar goed dat is natuurlijk je eigen beslissing. Ga voorlopig eerst lekker rijden joh en leuke dingen doen met Dewi. Je hebt nog een lange tijd in te halen met haar Knipoog Als je begrijpt wat ik hiermee bedoel... Lachen

22-09-2006 is mijn zoon Kyan geboren!!
http://www.futerehope.come2me.nl/" target="_blank

ceasario

Berichten: 12330
Geregistreerd: 26-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 21:41

Heike schreef:
ten eerste; We hoeven niet af te wachten tot Joost reageert. Zeker niet in dit soort topics.

Bokt is voor iedereen, jong,oud, rijk, arm en dik en dun. Dat jongere bokkers een vraag stellen die wij vreemd vinden klinken dat kan. Maar wij zijn de volwassennen en kunnen dus ook zodanig reageren.

De reactie van pipo is gelukkig weer volwassen en ik hoop dat de andere reacties daar op aan sluiten.



Dat jongere bokkers een vraag stellen die wij vreemd vinden klinken dat kan Haha!

Een theorie blijft een hypothese tot het moment waarop deze aan de praktijk wordt getoetst!

Facebook méér klik

Splash_

Berichten: 12350
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Bij Spot <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 21:45

Sorry , dacht dat het weer een of andere penny-grap was van een melige bokker ! Vandaar dat ik mijn ruin Splash als dekhengst aanbood Knipoog Niet wetende dat de bokker-in kwestie nog maar 11 jaar oud was !

Excuse me...

    S p o t.

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 21:46

ceasario"]
[quote="Heike schreef:
ten eerste; We hoeven niet af te wachten tot Joost reageert. Zeker niet in dit soort topics.

Bokt is voor iedereen, jong,oud, rijk, arm en dik en dun. Dat jongere bokkers een vraag stellen die wij vreemd vinden klinken dat kan. Maar wij zijn de volwassennen en kunnen dus ook zodanig reageren.

De reactie van pipo is gelukkig weer volwassen en ik hoop dat de andere reacties daar op aan sluiten.



Dat jongere bokkers een vraag stellen die wij vreemd vinden klinken dat kan Haha!
[/quote]
wat wil je nu zeggen met dit bericht??

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 21:50

Ik snap het wel hoor.

Natuurlijk zijn er vragen die we/ik vreemd vind klinken. Logisch. Ik vraag me soms echt af wat al die jonge grieten met hun pony doen. Maar ik probeer het gewoon uit te leggen. Wat ze ermee doen is aan hun. Ik kan echt de wereld niet verbeteren en ben al lang geleden gestopt met het proberen daarvan.

Als ik het zie op onze stal, dat is wat anders. maar ik denk dat veel jonge ruitertjes de boel nog wel eens anders opschrijven dan dat ze zijn.

Maar weer ontopic!

Dit wordt ze een hele andere discussie.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...


ceasario

Berichten: 12330
Geregistreerd: 26-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 21:52

lonneke"]
[quote="ceasario"][quote="Heike schreef:
ten eerste; We hoeven niet af te wachten tot Joost reageert. Zeker niet in dit soort topics.

Bokt is voor iedereen, jong,oud, rijk, arm en dik en dun. Dat jongere bokkers een vraag stellen die wij vreemd vinden klinken dat kan. Maar wij zijn de volwassennen en kunnen dus ook zodanig reageren.

De reactie van pipo is gelukkig weer volwassen en ik hoop dat de andere reacties daar op aan sluiten.



Dat jongere bokkers een vraag stellen die wij vreemd vinden klinken dat kan Haha!
[/quote]
wat wil je nu zeggen met dit bericht??
[/quote]

Anders om ook? Knipoog

Een theorie blijft een hypothese tot het moment waarop deze aan de praktijk wordt getoetst!

Facebook méér klik

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 23:47

Aangezien moeders niets weet over het dekken, sluit ik dit topic.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot en 8 bezoekers