lieveling overleden

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
SpetterMacho
Berichten: 592
Geregistreerd: 18-02-04
Woonplaats: den haag

lieveling overleden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-02-04 23:41

Aantal jaren geleden heb ik op de manege in capelle gezetten en had maar 1 lieveling. Elke week als ik ging lessen wou ik op haar. Nu ong. zo 7 jaar geleden was ik gestopt omdat ik ging verhuizen en naar een andere manege ging. Nu heb ik vaak over grey, ja mn meisje.

Vandaag kreeg ik te horen dat ze onlangs is overleden, geen foto niks heb ik meer van haar. Maar toch heb ik haar elke dag gemist.

Als er iemand foto's heeft van grey, grijze schimmel ong. 1.45 hoog en reed veel manege lessen op capelse manege in capelle a/d ijssel stuur ze dan naar mij. Want ik mis haar heel erg Huilen

profieltjuh vernieuwd


moowsy

Berichten: 7476
Geregistreerd: 23-12-03
Woonplaats: Vleuten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 01:06

wat vreselijk vervelend Ach gut ik hoop dat je nog wat foto's vind...
sterkte!! Scheve mond

how sweet can it be to be loved by you

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 01:43

Er zijn paarden, die je in je leven tegenkomt en die je hart raken. Ook al zul je ze nooit je eigendom mogen noemen, ze hebben een plekje in je hart, en een sterfgeval zal daarom net zo pijn doen als dat het een paard van jezelf betrof.

Sterkte ermee...wat blijft zijn herinneringen....ook zonder foto's.

Koester ze, want ze zijn nu alles wat je nog hebt.

Je suis Charlie.

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 02:13

he wat naar...
en wat cassidy zegt, koester de momenten.. die kan niemand je meer af nemen..

sterkte Ach gut

Dag lieve mama...

SpetterMacho
Berichten: 592
Geregistreerd: 18-02-04
Woonplaats: den haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-02-04 10:08

thnx, dat jullie zo meeleven.

profieltjuh vernieuwd

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 13:03

Wat naar. Hoop dat een van de bokkers een foto voor je heeft. Ach gut

LovingTweety

Berichten: 10435
Geregistreerd: 25-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 14:15

Sterkte met het verlies van je lieveling, het is nooit leuk om erachter te komen dat één van jou lievelingspaarden is overleden..

Floortje92
Berichten: 47
Geregistreerd: 18-02-04
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 16:11

Ik heb geen foto's,maar ik hoop dat je er snel een paar vindt.Sterkte ermee.

Floortje is terug! Lachen Lachen Lachen

RodeoGirl

Berichten: 2934
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 18:45

Ik heb al zo vaak lievelingen gehad etc en elke week een ander mail adres(eriklover,obelixlover,jollylover Knipoog ) totdat ik bij Naen kwam. Mijn maatje...Ik was echt gewoon verliefd op hem...Voor hem fietste ik elke dag naar de manege...Door weer en wind...Totdat de manege failliet ging. Nu verzorg ik een superpaard hier vlakbij Hoogezand en daar ga ik mee lessen/wedstrijd rijden etc. Ik rijd er buitenritten mee op het strand enzo ik kan er veel meer mee. Ik vind dressuur geweldig en dit is een slankgebouwde Fries die aardig kan lopen dus hier kan ik echt wat mee...Met Naen niet...Dat was een manegeknol..Reed ik eens per week op. En lopen kon die ook niet echt het was echt zo'n sjoksjok slof beest Lachen ...Niet dat ik mijn verzorg Fries Thiemen nu niet leuk vind hoor...Vind het een superbeest maar Naen is en blijft altijd mijn geweldige Fjordenmaatje... Heel erg veel sterkte met het verlies van jouw echte lieveling....

Ploeps
Berichten: 264
Geregistreerd: 30-06-03
Woonplaats: naaldwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 19:09

Wat jammer voor je... Huilen heel veel sterkte, en ik hoop voor je dat je wat foto's vind/krijgt van haar... Knipoog Haha!

Profiel vernieuwd..!! Lachen

Leo

Berichten: 50105
Geregistreerd: 06-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 19:22

RodeoGirl schreef:
Ik heb al zo vaak lievelingen gehad etc en elke week een ander mail adres(eriklover,obelixlover,jollylover Knipoog ) totdat ik bij Naen kwam. Mijn maatje...Ik was echt gewoon verliefd op hem...Voor hem fietste ik elke dag naar de manege...Door weer en wind...Totdat de manege failliet ging. Nu verzorg ik een superpaard hier vlakbij Hoogezand en daar ga ik mee lessen/wedstrijd rijden etc. Ik rijd er buitenritten mee op het strand enzo ik kan er veel meer mee. Ik vind dressuur geweldig en dit is een slankgebouwde Fries die aardig kan lopen dus hier kan ik echt wat mee...Met Naen niet...Dat was een manegeknol..Reed ik eens per week op. En lopen kon die ook niet echt het was echt zo'n sjoksjok slof beest Lachen ...Niet dat ik mijn verzorg Fries Thiemen nu niet leuk vind hoor...Vind het een superbeest maar Naen is en blijft altijd mijn geweldige Fjordenmaatje... Heel erg veel sterkte met het verlies van jouw echte lieveling....



Heel veel sterkte met je verlies hoor, ik kan je niet helpen aan foto's maar hoop dat je ze vind Kusje Ach gut Sterkte

[Edit Apple: op verzoek wat gewijzigd]

..
The music of this awe
Deep silence between the notes
Deafens me with endless love

..

Esgaroth

Berichten: 5247
Geregistreerd: 13-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 20:39

Nou, echt tactisch was deze opmerking ook niet Leoke

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 20:42

Onthoud, ieder afscheid is de geboorte van een herinnering.. koester deze dan ook ..

Heel veel sterkte ermee...

    Pressure is what differentiates a piece of coal from a diamond


Samm

Berichten: 1562
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Twello

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 22:13

Kun je niet eens terug naar die manege en daar dan eventueel een beetje rondvragen aan van die kids of hun foto´s hebben, of eventueel een briefje daar ophangen?sterke Ach gut

Ilsiie

Berichten: 8224
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Oostenrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 22:25

wat erg voor je... had ik ook een keertje met een zwarte shet, ingeklapte longen, en toen de arts er wat aan wilde doen een hartstilstand.... ik ben heel erg geschrokken en mis ehm nog steeds, ik deed alles met hem, maarja, het gaat hier om grey.

ik heb geen fotoows, ik kende haar niej, maar veel sterkte met het verwerken en zoeken van fotoows. onthoud de momenten goed die je nog weet en schrijf ze eventueel op in een speciaal schrift. je kan ook op de site van de manege kijken (als ze die hebben) en kijken of daar fotoows op staan, je kan ook naar de manege terug gaan en vragen of daar nog kinderen zijn waarvan je een foto mag hebben, je kan er ook een briefje ophangen. ik hoop dat je er iets aan hebt.

-xxx- iez van Ilse en veel sterkte.

Live your dreams

Leo

Berichten: 50105
Geregistreerd: 06-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 22:55

Majo schreef:
Nou, echt tactisch was deze opmerking ook niet Leoke


Sorry bedoelde er verder niets mee

..
The music of this awe
Deep silence between the notes
Deafens me with endless love

..

SpetterMacho
Berichten: 592
Geregistreerd: 18-02-04
Woonplaats: den haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-02-04 10:38

de afstand is nu te ver om naar de manege te gaan. Ik heb onlangs ook de internet site van hun bezocht en geen foto's meer van grey. Ik heb nu een gastboekbericht getypt naar ze en hoop zo foto's te krijgen van grey.
thnx allemaal

profieltjuh vernieuwd


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense, shadowstar, Tinkermuts en 148 bezoekers