Les vandaag met Obelix

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
obelixje

Berichten: 701
Geregistreerd: 16-02-04
Woonplaats: Dongen

Les vandaag met Obelix

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-04 22:12

Nou, vandaag heb ik les gehad met mijn paardje en Mickey (van Bokt) was zo vriendelijk om alles op video te zetten, zodat ik mezelf eens terug kan zien. wij zijn zelf niet in het bezit van zo'n videocamera, dus deze kans hebben we maar snel waargenomen!! Lachen

Het ging voor m'n gevoel aardig goed en was dus ook heel blij na afloop!! moet erbij zeggen dat ik obelix pas twee maanden heb en dat het dus nogal wennen was in het begin. nu begint het allemaal wat beter te lopen en ik vond het erg leuk alles eens terug te zien op video.

Ik heb net de film eens goed (en kritisch) bekeken en ik denk dat er toch nog wel een aantal punten zijn waarin ik mezelf moet gaan verbeteren (laat bv altijd de teugels uit mijn handen glijden en zijn dus heel vaak te lang). maar met zo'n filmpje is dat dus wel handig, dan word je tenminste geconfronteerd met je fouten. hard aan t werk dus!!

binnenkort wordt er een clinic gehouden van Tyrza op de stal waar ik rijd en dan hoop ik natuurlijk ook dat ik heel veel op ga steken!! Zal vast wel goedkomen!!

LadyDi
Berichten: 56
Geregistreerd: 23-11-03
Woonplaats: Heusden gem Heusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 22:18

Fijn dat het zo goed is gegaan.
Ik heb sinds kort weer prive les en dat wordt ook gefilmd.En ik kan je zeggen je kan er idd veel van leren

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 00:04

Leuk dat je er zo veel aan gehad hebt.
Ik moet ook zeggen jullie deden het erg goed hoor in de les. *LOL*
Natuurlijk zijn er altijd weer punten waar je op moet letten, maar ik zie een duidelijke stijgende lijn bij jullie. En ik niet alleen geloof ik. Knipoog

Ik vind het ook super dat je de clinic mee rijd als Tyrza komt. Dan zullen we eens kijken hoe onze grote bruine binken het er af gaan brengen Knipoog

obelixje

Berichten: 701
Geregistreerd: 16-02-04
Woonplaats: Dongen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-04 00:07

ben heel benieuwd wat het gaat worden!! en mickey, die bruine binken van ons, daar heb ik alle vertrouwen in!!!!