ICQ 2001B

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Frank

Berichten: 5239
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Andijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-01 21:17

Omdat ik dus absoluut niet handig ben met computers: Hoe moet ik ICQ 2001B nou over mijn ICQ2000B heen zetten zonder dat ik al mijn namen verlies.
Ik kan het wel downloaden, maar dan raak ik al mijn dingen kwijt. Dus ook mijn contactpersonen en mijn geschiedenis. Waar vind ik die upgrade(??)?

Wie o wie is mijn reddende engel?? Haha!

Alvast bedankt!

Frank.

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-01 21:55

Je lijst komt op een of andere manier online bij icq 2001 b Lachen
Maar voor de zekerheid kun je het volgende doen:

Ga naar de map ICQ en dan de map 2000b (als dat de versie is die je nu hebt). In die map staan 4 bestanden, die allemaal beginnen met je cq nummer. Deze moet je kopieren naar een tijdelijk mapje en weer terug zetten als je de nieuwe icq geïnstalleerd hebt. Maar bij mij was het niet nodig, want op een of andere manier was mijn lijst al gefixed.
Succes!

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-01 22:39

Naz, dan heb je denk ik ICQ 2001b over 2000b gezet. Dat heb ik ook als ik een nieuwere eroverheen zet. Ik sla trouwens altijd mijn ICQ database op. Bij 2001b schijnt dat niet meer nodig te zijn. Je contactlijst wordt op de ICQ server opgeslagen als het goed is en vooral goed werkt.
Het vervelende bij mijn 2001b was trouwens wel dat ik nadat ik mijn lijstje teruggezet had de helft van mijn contactpersonen kwijt was. Ik heb 'm voordat ik ging dll nog gekopieerd.

_________________
<font color="blue">Op alles rijmt wel iets
Behalve op waterfiets. Op waterfiets rijmt niets
</font>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Marsje op 2001-11-29 21:41 ]</font>

Frank

Berichten: 5239
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Andijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-01 22:54

Wat een moeilijke woorden allemaal! Was het maar zo makkelijk als bij MSN. Gewoon een knopje aanklikken en je hebt de nieuwe versie over de oude heen. Is dat dan echt niet mogelijk bij ICQ? Want ik wil niet de helft van mijn contactpersonen kwijt raken!

Frusty Ben ik nou zo dom wat computers betreft, of ben ik hier niet de enige?

Frank.

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-01 00:00

MSN is inderdaad voor de simpele mensen gemaakt Lachen Op zich helemaal niets mis mee, ware het niet dat het alleen voor de computer analfabeten gemaakt lijkt te zijn Frusty Dat is dus 1 van de dingen die me gruwelijk tegen staat aan MSN.

Verder komt het van MS en vinden ze het dus nodig het maar door je strot te duwen door het maar in 1x mee te installeren als je een nieuwe versie van Internet Explorer installeerd of zelfs als je je besturingssysteem op je PC plant.. Grr..

Anyway, als het goed is kan je gewoon die 2001 versie installeren en overal op OK klikken, dan zou alles goed moeten gaan.

Voor de zekerheid kan je dus even die
c:program filesicq2000b directory even ergens anders heen kopieren voor het geval dat er iets mis zou gaan..

batje

Berichten: 10560
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-01 03:30

Oeps! Ik geloof dat ik ooit beloofd had het voor je te doen he?? *kijkt schuldig* Tong uitsteken
Help je morgen wel even!