Zoals mijn naam al zegt

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 09:29

wat wil je er mee, kun je dat onder woorden brengen ? Ik lees dat je al een relatie hebt, ben je zo verliefd nu dat je je huidige relatie ervoor op wilt geven ??? Of wil je er eigenlijk het liefste niets mee doen ??

kun je het wat beter onder woorden brengen ? Al is het maar voor jezelf...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 10:32

Maar dat is hij niet en dat gaat hij de komende weken niet worden ook niet, dus probeer 'm uit je hoofd te zetten. Ga leuke en spannende dingen met je eigen vriend doen, en ontloop die jonge gozer even een tijdje. Desnoods onder het mom van "druk met m'n vriend", dan is dat ook meteen duidelijk.

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 10:56

Ik zou je huidige vriend niet op geven voor een jongen van 16.
Het klinkt misschien hard, maar zou hij 2 jaar ouder zijn (18) dan zou ik het een heel ander verhaal vinden.

Ben je 16, dan ben je nog steeds minderjarig....

Maar... de keuze ligt uiteraard bij jou.
Je zit wel in een moeilijke situatie Ach gut

MargaV

Berichten: 1317
Geregistreerd: 31-10-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 11:33

En neem je vriend een keertje mee. Als die jongen dan ziet hoe close (?) jullie zijn, misschien dat zijn gevoelens dan ook snel over zijn. Jouw gevoelens bestaan er misschien vooral uit dat je wel gevleid bent en dat het wel leuk is dat zo'n jong mannetje op jou valt.

boerinnetje

Berichten: 656
Geregistreerd: 25-06-03
Woonplaats: In de driehoek, Zwolle, Deventer, Apeldoorn.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 11:57

Volgens mij weet je eigelijk diep in je hart wel wat je wilt. Maar wil je gewoon even je verhaal kwijt. Probeer hem te vergeten en ik sluit me aan bij de rest. Ga vooral veel leuke dingen doen met je vriend Lovers. Wel een rottige situatie, en veel succes en sterkte.

Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 12:06

Zo das wel erg jong. Ik zou nooit voor die jongen gaan en volgens mij wil je dat ook niet... Laat het bij vriendschap en zeg dat duidelijk tegen hem. Geef hem geen kans of wat dan ook. Dat is banketstaaf voor hem!
Net als de rest zeg ga leuke dingetjes doen met je eigen vriend en zorg dat je hem zo een beetje kunt vergeten!
Veel succes

Kristie

Berichten: 15027
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Al pendelend tussen hier en daar...

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 16:46

ben het wel met de rest eens, het leeftijdsverschil is wel heel erg groot. en stel dat het wat wordt waar willen jullie over praten? wat voor leuke dingen hij op school in de 3 klas heeft gedaan? sorry bedoel het niet banketstaaf maar dit wordt helemaal niks.
ven het eens met boerinnetje diep in je hart weet je hte wel!

djuno

Berichten: 4380
Geregistreerd: 24-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 17:18

gevoel = gevoel en daar kun je niets aan doen, dat overkomt je! Daarbij komt dat hij dan wel 16 is maar (zoals ik uit jou woorden opmaak) absoluut ouder lijkt en dan kunnen die gevoelens best "toeslaan" als je dus even niet bij leeftijd nadenkt.
Echter.....hij is toch echt wel 16 (of 15 zoals je ook noemde) en ik zou mijn vingertjes daar niet aanbranden.....en ookal zou jij ze niet branden....de maatschappij om je heen zorgt er dan wel voor dat je ze brandt!!!! Het zal nl. niet geaccepteerd worden. En als je vermoedt dat hij jou meer dan leuk vindt.....zeg het hem gewoon.....sorry maar dit gaat niet.

fabiola

Berichten: 1931
Geregistreerd: 19-05-03
Woonplaats: Noord-scharwoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 17:27

ik denk ook dat jij op den duur andere dingen in een relatie gaat verwachten dan alleen maar verliefdheid. En of een jongen van 15 jou dat kan geven weet ik niet..
Het lijkt me allemaal heel lastig.. heel veel sterkte!

je hebt hier waarschijnlijk helemaal niks aan maar wilde je toch even laten weten dat ik aan je denk (meedenk)

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 19:38

dat je als 15 jarige verliefd wordt op een 26 jarige, ok.

maar andersom?

pak je echte probleem eens aan.

Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 19:40

SuperPepeijn schreef:
dat je als 15 jarige verliefd wordt op een 26 jarige, ok.

maar andersom?

pak je echte probleem eens aan.


Verward Wat is dit weer voor een reactie?
Je kunt heus wel gevoelens koesteren voor iemand die veel jonger is.. Of het echt 'verliefd' is weet ik niet... misschien wel gewoon op zoek naar spanning of iets dergelijks..
Het leven is niet zo 'gekaderd' als jij denkt.. Scheve mond

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 19:42

koesteren? kaderen? jeetje waar haal jij die woorden vandaan? Haha!

ik vind het werkelijk te triest voor woorden, van iemand van 26 verwacht ik toch wat realistische levensvisie. wat jij ervan vindt, moet jij weten. Knipoog

Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 19:46

SuperPepeijn schreef:
koesteren? kaderen? jeetje waar haal jij die woorden vandaan? Haha!

ik vind het werkelijk te triest voor woorden. wat jij ervan vindt, moet jij weten. Knipoog


Dat zijn doodnormale NL woorden..
En gevoelens triest vinden?? Verward Vraag me dan af wat nou triester is.. Scheve mond
Bovendien vind ik niet dat ze het moet gaan proberen met die 15 jarige jongen, maar dat ze gewoon bij dr vriend moet blijven, en bovenstaande suggesties opvolgen..
Vind het alleen diep triest als iemand zegt: ga jij je eens met je echte problemen bezig houden.. Scheve mond
Gevoelens zijn gevoelens..en blijkbaar voelt de topicstarter iets, anders zou ze dit topic niet openen.. dan hoef je daar niet zo met je zogenaamd o zo verstandelijke benadering overheen te walsen alsof we het nergens over hebben.

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 19:46

Heb jij een knop om je gevoel uittezetten SP?? Helaas lukt het niet bij iedereen zoals bij jou..

wabisabi

Berichten: 5008
Geregistreerd: 17-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 19:47

je kunt niet op comando iemand niet meer leuk vinden.
Ik zou gewoon mijn gevoel volgen. Je kunt het niet stoppen Scheve mond En als je besluit de jongen van 16 niet meer te zien wordt het alleen maar erger. Je gaat dan steeds meer aan hem denken.

Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 19:49

gliss schreef:
je kunt niet op comando iemand niet meer leuk vinden.
Ik zou gewoon mijn gevoel volgen. Je kunt het niet stoppen Scheve mond En als je besluit de jongen van 16 niet meer te zien wordt het alleen maar erger. Je gaat dan steeds meer aan hem denken.


In deze situatie zou ik niet klakkeloos mijn gevoel volgen, maar toch heel erg goed nadenken over mezelf en mijn situatie.. Hoe zit het tussen jou en je huidige vriend? Wat wil je? Hoe wil je verder? Etc... maar dat weet je vast zelf ook allemaal wel Knipoog

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 19:50

Misja"]
Bovendien vind ik niet dat ze het moet gaan proberen met die 15 jarige jongen, maar dat ze gewoon bij dr vriend moet blijven
[/quote] Verward waarom zou ze gewoon bij haar vriend moeten blijven?

[quote="Misja"]
Vind het alleen diep triest als iemand zegt: ga jij je eens met je echte problemen bezig houden.. Scheve mond
[/quote]idd die met haar vriend dus Knipoog

[quote="Misja schreef:
dan hoef je daar niet zo met je zogenaamd o zo verstandelijke benadering overheen
oh dank je Haha!

wynoah

Berichten: 1650
Geregistreerd: 23-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 19:52

sp bedoelt dat het niet gezond is dat je als 26 jarige op een jongen van 15 (een kind dus) valt.

Ik vind het leeftijdsverschil ook veel te groot. Het zou anders zijn als hij 22 was en jij 33. Maar die jongen heeft waarschijnlijk nog geeneens zijn middelbare schooldiploma. Hij leeft in een heel andere wereld als hopeloos

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 19:53

inge snapt me Lachen

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 19:53

Ik snap precies wat SP bedoelt. Ik denk dat het niet zo zeer verliefdheid op die 15-jarige jongen is, maar idd problemen met haar huidige vriend.

Je bracht het alleen niet zo lief hoor SP Haha!