Politie denken dat ze alles kunnen maken.

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Breezer
Berichten: 744
Geregistreerd: 22-11-02
Woonplaats: Hoevelaken

Politie denken dat ze alles kunnen maken.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-02-04 18:18

Zaterdag gingen me vriend en ik uit, reden zondagnacht naar huis.
Netjes aan alles houden, de snelheid, gordel om en niet gedronken.
Zijn we aangekomen in zijn woonplaats, rijd er een politie auto recht op ons af, en we werden aan de zijkant ook nog klem gezet. >;)
Stappen er uit beide auto's 2 politie agenten(waren dus met ze 4e)
Word mijn portier opengetrokken en ik word met geweld (terwijl ik in de gordel zat) uit de auto getrokken Verward Stoom uit je oren Bij me vriend hetzelfde verhaal.
Nou hij blazen, rijbewijs en papieren laten zien, alles inorde dus, kregen we een bekeuring voor geen gordel om Stoom uit je oren terwijl we hem alle 2 omhadden.
Maar hij alles veder goed deed en de politie er zin in had om ons uit te dagen.
Dus ik begon dat we gordels omhadden enzo, zegt zo'n politie ineens tegen mij van dametje je moet je bek houden. Dus ik zat echt zo te kijken van okeej, ik heb me gordel om en jullie maar lekker bekeuren en me met geweld uit de auto trekken Boos!
Nou toen werd me vriend boos en zat van ga iemand anders lastig vallen, dus hun begonnen geweld te gebruiken, mij in me nek pakken en me in de politie auto willen gooien Verward Nou toen hadden ze het gedaan ik wrd echt kwaad toen, want waar het bij hun om ging was dat ik rustig en heel normaal zei dat ik me gordel om had.
Okkej ik moet toegeven dat ik best wel bekend sta daar bij de politie, maar om me dan op te pakken als ik niets gedaan heb, echt belachelijk.
Me moeder gaat er ook werk van maken....
Het is toch niet normaal als je niets doet je zomaar met geweld uit de auto word getrokken en dat ze je dan ook nog willen meenemen... of heb ik dat mis???

Hou van me liefje!!!


fabiola

Berichten: 1931
Geregistreerd: 19-05-03
Woonplaats: Noord-scharwoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 18:21

het klinkt niet echt normaal nee :S

My love, I would rather spend one lifetime with you, Then face all the ages of this world alone…

rust zacht lieve Heidi... zal je zo missen...

Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 18:22

Breezer schreef:
Okkej ik moet toegeven dat ik best wel bekend sta daar bij de politie, maar om me dan op te pakken als ik niets gedaan heb, echt belachelijk.


Verward
Sorry, maar ik vind het een beetje een vaag verhaal.. Maar goed..
Vraag me af wat je moeder hiertegen wil doen trouwens?

Op het randje van de afgrond..is het uitzicht het mooist!.......

tamary

Berichten: 29056
Geregistreerd: 19-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 18:23

Aanklacht indienen, maar waren dit echte agenten?

[o]
Bayo - 01-01-1996 - 15-04-2017 ;(
“Technological progress has merely provided us with more efficient means for going backwards.” – Aldous Huxley –

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 18:23

Vind het een vaag verhaal.......... er zal best wel wat aan vooraf gegaan zijn. Zoals jij het verteld ben je de onschuld zelfe............. en ik denk dat het waarschijnlijker is dat je niet meegewerkt hebt ......... sorrie hoor. Maar ik zie de politie nou niet hun heil zoeken in het plagen van breezers.......... Ik zie breezers wel onaangenaam zijn tegen agenten........

Billy

Berichten: 20699
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 18:24

Je zult niet voor niks bekend zijn, en ws was er wel meer aan de hand dan jij nu aangeeft.

Goedgekeurd onderschrift :)

Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 18:24

gijsenkim schreef:
Vind het een vaag verhaal.......... er zal best wel wat aan vooraf gegaan zijn. Zoals jij het verteld ben je de onschuld zelfe............. en ik denk dat het waarschijnlijker is dat je niet meegewerkt hebt ......... sorrie hoor. Maar ik zie de politie nou niet hun heil zoeken in het plagen van breezers.......... Ik zie breezers wel onaangenaam zijn tegen agenten........


Inderdaad.. mee eens..
Je klinkt niet echt geheel onbevooroordeeld tegenover de politie.. Maar ach..het is nu eenmaal erg stoer om 'wouten te haten' he.. Bloos

Op het randje van de afgrond..is het uitzicht het mooist!.......

Charlotte

Berichten: 2720
Geregistreerd: 16-06-01
Woonplaats: Mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 18:24

Klinkt niet normaal nee, maar als je bekend staat is het een ander verhaal. Sowieso kun je beter gewoon altijd netjes blijven, en je 'onschuldig' gedragen, want als je boos gaat doen, en ligt te stieren vinden ze het alleen maar leuk - dan kunnen ze wel even laten zien wie de baas is en ze zetten je -uiteraard- op de bon of nemen je mee.
Ik ben benieuwd of je er uberhaupt wel iets tegen kunt doen, want met de politie is het toch een machtsspelletje.

Vandaag even geen achterhaalde quotes

Breezer
Berichten: 744
Geregistreerd: 22-11-02
Woonplaats: Hoevelaken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-02-04 18:27

Dit keer deed ik toevallig niets, me vriend en ik waren moe wouden na huis, zaten ze niet uit te dagen wat normaal wel een beetje het geval is.
En ik sta niet bekend door eigen dingen die ik heb gedaan, maar omdat ik bij een vriendengroep hoor die regelmatig wel eens op gepakt worden voor een raampje ingooien of wat dan ook, betekend niet meteen dat ik leuk en gezellig mee ga doen.
En jah me moeder gaat een aanklacht indienen.
Tja, als ik nu toevallig gewoon zit in de auto, ik sliep zelfs half, en dat ik dan ineens eruit getrokken word en ze me dan ook nog in de politie auto smijten om me mee tenemen.
Pak me dan een x als ik een grote bek geef.
En ik werkte ook gewoon mee, maar als hun mij gaan beledigen kunnen ze wat terug verwachten idd, toevallig omdat hun de macht hebben mij op te pakken mogen ze me zo behandelen..... nou dat kan ik niet in mijn koppie krijgen.

Hou van me liefje!!!

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 18:28

Breezer schreef:
Dit keer deed ik toevallig niets
:))

maar waarom schrijf je dit, je kan volgens mij ook gewoon een klacht indienen.

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 18:29

Gek he, dat dit soort dingen mij nou nooit overkomt........ zelfs niet toen ik jong was

Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 18:31

gijsenkim schreef:
Gek he, dat dit soort dingen mij nou nooit overkomt........ zelfs niet toen ik jong was



Dat klinkt oud.. Knipoog

Op het randje van de afgrond..is het uitzicht het mooist!.......


Breezer
Berichten: 744
Geregistreerd: 22-11-02
Woonplaats: Hoevelaken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-02-04 18:32

gijsenkim schreef:
Gek he, dat dit soort dingen mij nou nooit overkomt........ zelfs niet toen ik jong was


Als ze je eenmaal ergens voor hebben gepakt, blijven ze je in de gaten houden.
En me vriend hoort ook bij die vrienden groep, en dan als hun niets kunnen vinden op zo'n zaterdag nacht, dan gaan ze zo doen.
Het leuk vinden ons uit te dagen omdat ze meer van ons weten, doe je dan nog niets verkeerd, blijf je rustig en redelijk gaan ze zo doen, als ze je vaker te pakken hebben gehad.

Hou van me liefje!!!

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 18:32

Misja"]
[quote="gijsenkim schreef:
Gek he, dat dit soort dingen mij nou nooit overkomt........ zelfs niet toen ik jong was



Dat klinkt oud.. Knipoog
[/quote]


niet te bijdehand he........ anders stuur ik de politie op je af Haha!

Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 18:33

Breezer"]
[quote="gijsenkim schreef:
Gek he, dat dit soort dingen mij nou nooit overkomt........ zelfs niet toen ik jong was


Als ze je eenmaal ergens voor hebben gepakt, blijven ze je in de gaten houden.
En me vriend hoort ook bij die vrienden groep, en dan als hun niets kunnen vinden op zo'n zaterdag nacht, dan gaan ze zo doen.
Het leuk vinden ons uit te dagen omdat ze meer van ons weten, doe je dan nog niets verkeerd, blijf je rustig en redelijk gaan ze zo doen, als ze je vaker te pakken hebben gehad.
[/quote]

Vind je het gek als je hun constant overlast bezorgd??
Ik was ook bij zo'n 'vriendengroep en ik besef nu hoe VRESELIJK irritant en puberaal we waren....

Op het randje van de afgrond..is het uitzicht het mooist!.......

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 18:33

Breezer schreef:
Als ze je eenmaal ergens voor hebben gepakt, blijven ze je in de gaten houden.
klinkt alsof deze goed hun werk doen dus Lachen

Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 18:34

SuperPepeijn"]
[quote="Breezer schreef:
Als ze je eenmaal ergens voor hebben gepakt, blijven ze je in de gaten houden.
klinkt alsof deze goed hun werk doen dus Lachen
[/quote]

Inderdaad! Lachen

Op het randje van de afgrond..is het uitzicht het mooist!.......

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 18:35

Breezer schreef:
Als ze je eenmaal ergens voor hebben gepakt, blijven ze je in de gaten houden.
En me vriend hoort ook bij die vrienden groep, en dan als hun niets kunnen vinden op zo'n zaterdag nacht, dan gaan ze zo doen.
Het leuk vinden ons uit te dagen omdat ze meer van ons weten, doe je dan nog niets verkeerd, blijf je rustig en redelijk gaan ze zo doen, als ze je vaker te pakken hebben gehad.


Lief je hoeft mij niet te vertellen hoe de politie werkt. Haha! ..... maar zo gefrustreerd als jij ze nu afschilderd zijn ze echt niet, .......

Ik had bijvoorbeeld vdw mijn gordels niet om..... achterin heb ik geen gordels dus sanne zat ook los......... ik werd aangehouden en ik kreeg een waarschuwing........ ik denk dat het grootste deel van hun acties komt denk ik door jouw eigen houding tegenover hun.

Saskia008

Berichten: 1735
Geregistreerd: 02-11-03
Woonplaats: zuidlaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 18:37

tja, dit klinkt een beetje raar, politie's doen dit niet zomaar....
er zal wel wat aanvooraf gegaan zijn zeker.
en ik denk ook wel dat jullie ook flink te keer zijn gegaan tegen de politie,
(niet om jouw aan te vallen ofzo hoor)

en de politie houden mensen niet zomaar aan als je gewoon op de weg rijd, (muv controleacties)

De vogeltjes doen het......... de bijtjes doen het...... zullen wij het ook doen?!
nee joh gekkie, wij kunnen toch niet vliegen!! Bloos

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 18:38

Hmm, vind het ook beetje vaag verhaal, maar goed..
Politie kan inderdaad raar reageren.
Moeder van vriendin van me had laatst ook wat met de politie.
Ze wonen tegenover een bos...daar stond al de hele avond politie, honden erbij..
Haar moeder was alleen thuis, en wilde gaan slapen, maar wou toch graag weten wat er was...
Dus ze loopt naar buiten en vraagt aan een agente wat er loos is.
Krijgt ze als antwoord " hou je bek trut, ga lekker naar binnen achter je geraniums zitten"!!
Nou sorry hoor, dat is toch niet normaal?????

Breezer
Berichten: 744
Geregistreerd: 22-11-02
Woonplaats: Hoevelaken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-02-04 18:45

nee idd, en uit je auto getrokken worden vind ik ook niet normaal.
Even niet gekeken op het verleden of hoe goed ze mij en me vriend kennen, maar gewoon gemeen omdat ze weten als ze mij pakken me vriend dan door het lint gaat en ze hem dan ze voorwaardelijk uit kunnen laten zitten.
Best dat ze mij of andere pakken als je wat doet maar je zomaar uit je auto trekken als je niets doet, nee gaat er bij mij niet in.

Hou van me liefje!!!

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 18:51

waarom dien je dan geen klacht in?

Amor Vincit Omnia

Breezer
Berichten: 744
Geregistreerd: 22-11-02
Woonplaats: Hoevelaken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-02-04 18:54

SuperPepeijn schreef:
waarom dien je dan geen klacht in?


Dat gaan we ook doen, maar het is jou woord tegen die van hun...
En wie krijgt er dan toch gelijk.
We gaan het proberen maar als hun ontkennen kom je niet ver.

Hou van me liefje!!!

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 18:55

Volgens mij geloof ik dit verhaal niet helemaal.. Misschien moet je het hele verhaal vertellen, heldert misschien het een en ander op voor ons..

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 18:57

Lekker ascoiaal zeg. Je zomaar wakker maken. Haha! Nee maar dit is toch echt asociaal.
Dit kunnen ze echt niet maken, dacht dat te poltie altijd zo uitvoerig werd geselecteerd dat ze zulke dingen nooit doen. Scheve mond
Ik zou absoluut zoals al gezegt is een aanklacht indienen.

Heb eigenlijk alleen positieve ervaringen met de politie. Ben een paar keer aangehouden toen ik gen licht op had en ik over straat fietste. Toen hadden ze me gewoon gematst. OK dan!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Nadia_, Freyr, heidy_wilco, ImkeTarek, LuCa88, m0niekkkie, maessie, Majestic-12, Meert, Mizora, Momo94, PeerAppel, ryukapple, shadowstar, Wopkebrok en 57 bezoekers