Moderators: Coby, Neonlight, C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance
Haffie_Lady schreef:Een stalgenoot van mij is zondag ook naar het bos geweest en die heeft haar trailer bij Manege Poelenburgh in Schoorl neergezet. Je zal waarschijnlijk wel van tevoren even moeten bellen of het kan (als ze net dat weekend wedstrijden hebben zal het bijna niet gaan denk ik) en of het goed is dat je met je paard over hun erf gaat.
Je kan er in iedergeval wel hel mooi rijden
Haffie_Lady schreef:Een stalgenoot van mij is zondag ook naar het bos geweest en die heeft haar trailer bij Manege Poelenburgh in Schoorl neergezet. Je zal waarschijnlijk wel van tevoren even moeten bellen of het kan (als ze net dat weekend wedstrijden hebben zal het bijna niet gaan denk ik) en of het goed is dat je met je paard over hun erf gaat.
Je kan er in iedergeval wel hel mooi rijden
Pava schreef:Naast manege Poelenburgh is een groot openbaar parkeerterrein. Het is de bedoeling dat je daar parkeert en niet op het terrein van de manege. Check vooraf wel even op hippix.nl of er geen wedstrijden staan gepland, want dan kun je echt je auto niet kwijt. En bij heel mooi weer niet midden op de zondag gaan, want dan is het super druk met auto's daar.