poging 2 wel gelukt!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
KozieZ

Berichten: 7756
Geregistreerd: 11-02-02

poging 2 wel gelukt!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-04 14:26

Omdat het gisteren duidelijk niet gelukt was, hebben we vandaag weer een poging naar Zoetermeer gedaan en dit keer was de winkel wel open... *LOL*

Mijn vriend ging gewoon weer gezellig mee. Heb een zweetdeken, een zadeldekje en een pot lederverf gekocht.

Zweetdeken maar gewoon in donker blauw. Ik vond die turquoise kleur wel erg fel!
Zadeldekje in het zwart. Ben wel benieuwd of hij kleurecht is, maar dat merk ik over een paar dagen wel als hij uitgewassen wordt. Als hij kleurvast is bestel ik er misschien nog een.
En tenslotte lederverf, zodat ik mijn oude hoofdstel wat op kan knappen en als longeerhoofdstel kan gebruiken. Of gewoon om te rijden als ik mijn goede hoofdstel thuis heb om te poetsen.

Ik vond het wel een mooie winkel. Daar was ik dus benieuwd naar. Ook is nu (eindelijk) mijn pasje goed geactiveerd en heb ik de nieuwe cataloges nog een keer aangevraagd, gezien ik er afgelopen jaar helemaal geen had gekregen! Volgens die mevrouw achter de balie kwam hij nu zeker weten, omdat ik nu een goed pasje heb... ik wacht rustig af tot april...

Dadelijk rijden met mijn nieuwe dekje en nieuwe zweetdeken...

vamp

Berichten: 3861
Geregistreerd: 19-01-03
Woonplaats: waar de zon schijnt

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 14:30

hahaha, goed dat ie nu wel open was!
Ik vind die winkel daar ook erg mooi ( en groot ) maar mijn favoriet is nog steeds hypoplaza...

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 14:40

Ja ja, Divoza is altijd dicht op maandag, waarom ben je niet gelijk doorgegaan naar Hypoplaza??? Dat vind ik toch nogsteeds de beste winkel, bij Divoza is het altijd maar weer afwachten of je iets MAG kopen van die verkopers.... tggggg wat denken ze wel niet.

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 14:42

Cinzano schreef:
Ja ja, Divoza is altijd dicht op maandag, waarom ben je niet gelijk doorgegaan naar Hypoplaza??? Dat vind ik toch nogsteeds de beste winkel, bij Divoza is het altijd maar weer afwachten of je iets MAG kopen van die verkopers.... tggggg wat denken ze wel niet.



nee joh gatver tineke, alle hypo winkels zijn 1 groot drama !!!!

ik ga voor van rijs !!!

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 14:43

Neehoor, oke van Rijs is ook goed, maar Hypo is nogsteeds mijn Favo!!

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 14:47

dat mag hoor 10 Knipoog
maar niet de mijne Cool

Anke

Berichten: 19779
Geregistreerd: 10-05-01
Woonplaats: DL - Havert

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 14:49

droom er nog altijd van om een keer naar divoza te gaan!

Weet sinds gisteren dat de belgische zadelmarkt maar een uurtje rijden bij me vandaan is... (wat een ontdekking!)