sinterklaasinkopen....

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-01 20:25

Ik heb vandaag maar weer de jaarlijkse sinterklaas-boodschapjes gedaan. Mijn moeder heeft voor mijn vader en haar (jaja, slim denken) een wekkerradio met cd-speler gekocht en ik kwam op het slimme idee om ze dan ieder een cd te geven. Voor mijn vader Celtic Myst 4 gekocht, wat waarschijnlijk ruzie wordt, want ik wil hem ook luisteren en mijn moeder krijgt de nieuwe cd van Frans Bauer. Ik denk dat ik ook maar fan wordt.....hahahaha *LOL*
Grapje, hebben jullie al inkopen gedaan?

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-01 20:31

Ik moet ook nog inkopen doen........we doen wel niet aan sinterklaas Haha! , maar ik vind het dan toch altijd zo gezellig winkelen *LOL*
Koop ik toch altijd een kleinigheidje voor mijn vriend en natuurlijk voor mezelf hahahaha

p.s er zijn toch ook altijd extra koopavonden.......wie weet wanneer dat is Verward

Marjolein

Berichten: 11636
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-01 21:17

*snif* en hier zijn ze erg gemeen. ongeveer 4 meter van mij af staat een stoel met 2 kadootjes erop. op beide kadootjes staat een stikkertje van de ruitersportzaak. enja nu moet ik tot maandag wachten wat erin zit Boos! heb al wel gezien/voeld (kom er veel langs) dat t een video is en een boek Boos! )