Verslag van het weekend :D

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
mel_kreeft

Berichten: 755
Geregistreerd: 26-01-04
Woonplaats: Warwick University (en in de vakanties in Sassenheim)

Verslag van het weekend :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-04 12:27

Op donderdag ben ik eindelijk weer een keer op bezoek gegaan bij mijn nicht Lachen Jullie kennen haar onder de naam lowara!!
Zelf heb ik geen paard of pony dus het is altijd SUPER gezellig als ik daar ben! Samen hebben we altijd onwijs feel lol, en dus kon de digi ook niet missen Cheese!!!

Toen we aan kwamen zijn we met een paar van haar les klantjes een rit met de koets gaan maken (met lowara) en dat was echt heeeeel leuk! *LOL*

De volgende dag eerst naar Joey haar verzorgpony, omdat ze les moest geven. Alleen was het meisje d'r cap vergeten, en moest ze wachten totdat haar ouders de cap hadden gebracht. Joey was al helemaal opgezadeld en kon niet zomaar blijven staan, dus mocht ik er op rijden! (Het is echt een schatje maar het voelt wel heel anders aan als je normaal op grote paarden rijd). Na een uurtje les zijn we weer naar huis gegaan, en hebben wij zelf gereden! Ik op Cezanne en Cynthia (mijn nicht) op Lowara! De bak was bevroren dus we konden alleen stappen en een klein beetje draven.

Afbeelding Dit is een foto van cezanne in de wei Pling

Afbeelding en een foto van Cynthia en lowara in de bak! (een tijdje gelden gemaakt)

Op zaterdag en zondag hebben we gereden, toen wel gegalopeerd en .......................... ik ben er niet afgevallen *LOL* *LOL* *LOL*
Ik ben namelijk al iets van 5 keer bij hun van cezanne afgevallen (toen ik klein was) en een keer van lowara! Dus ik ben altijd heel blij als ik er een keer niet van afval!

Cezanne is een halfarabier, en was dus vroeger voor mij vrij pittig! Bloos (toen kon ik niet erg goed rijden) maar ik heb het wel altijd geprobeerd!!! OK dan!

dat was mijn weekend een beetje.... ik vond het wel leuk om dat ff te vertellen Haha!

(er komen nog meer foto's, staan alleen nog niet op de pc) Haha!

groetjes Mellietjuh!! Lachen

vamp

Berichten: 3861
Geregistreerd: 19-01-03
Woonplaats: waar de zon schijnt

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 12:30

klinkt leuk!
jammer dat de fotos het niet doen, wacht op de volgende!

mel_kreeft

Berichten: 755
Geregistreerd: 26-01-04
Woonplaats: Warwick University (en in de vakanties in Sassenheim)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-04 14:10

als je de foto's wil zien moet je ff naar www.expage.com/deveerte gaan! dat is de site van mijn nicht, daar staan ook andere foto's op! Haha!

vamp

Berichten: 3861
Geregistreerd: 19-01-03
Woonplaats: waar de zon schijnt

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 14:31

ja, daar doen ze het wel, stoere manen Lachen

mel_kreeft

Berichten: 755
Geregistreerd: 26-01-04
Woonplaats: Warwick University (en in de vakanties in Sassenheim)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-04 13:55

mooi he'! mijn nicht is er ook redelijk trots op Haha!