botsing!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
michelle11

Berichten: 28
Geregistreerd: 11-02-04
Woonplaats: Voorschoten

botsing!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-04 10:43

hoihoi,

Ik was gister bij me paard! En heb lekker op haar gereden in de bak! En mijn vriendin haar paard was al 2 weken kreupel door een hoefbalzweer! En die loopt nu gelukkig al niet weer kreupel! Knipoog Maar toen ik mijn vriendin aan het helpen was met haar paard poetsen, ging er iemand van de boerderij weg (Richard) een vriend van de zoon van de eigenaar van de boerderij. Clown Maar wij hebben als je zal ik maar zeggen de bocht om wil een struik staan dus je kan met de auto niet zien wat eraan komt. Huilen (Als je op je paard zit kan je het wel zien hoor ! Zal anders wel een beetje gevaarlijk zijn!) Maar hij ging de ene kant en aan de andere kant kwam er ook iemand aan BOEM! Scheve mond Het paard van me vriendin schrok er heel erg van, dat was echt best wel zielig! Verdrietig Dus ik met me vriendin erheen! Nou gelukkig was er met Marcel, Leon & Richard niets! Haha! Nou jah ik wou het effe kwijt ! De ene auto had een hele deuk, en de ander zit de bumper helemaal los en de koplamp ligt eruit! Lachen

Nou jah doeg!
En met me paarden is het voorderest goed! Ach gut
-xxx-
Michelle!

Chantal173

Berichten: 1112
Geregistreerd: 29-06-02
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 22:11

Gelukkig dat het een botsing tussen twee auto's waren en niet tussen een paard en een auto.

(off topic hoe is het nou eigenlijk met jou na je val van Nedia?)

Claudia19

Berichten: 5131
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 23:25

gelukkig is het goed afgelopen.

michelle11

Berichten: 28
Geregistreerd: 11-02-04
Woonplaats: Voorschoten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-04 23:28

ja we hebben cker geluk gehad dat het tussen een auto en een auto was en niet tussen een paard en een auto!

nou na de val ben ik op Nedia gestapt en ben naar me huis gereden want dat was dichter bij en toen we bij het einde van de vleitlanden kwamen.
Kwamen we susanne tegen met het karretje en bobby en ze hadden ook een halstertouw bij zich en toen hebben we nikki aan haar gegeven en suus heb Nikki vastgebonden aan het karretje en toen zijn alica en ik naar mijn huis toegereden (dat was over de blauwe brug en we waren er toen heb Alicia me naar huis gebracht en is met Nedia terug gereden.

en ik ben naar het ziekenhuis gereden (met mijn moeder natuurlijk en de auto)en toen hebben z eeen paar foto's gemaakt en toen bleek het dat het gekneust was en toen moest ik een week rust houden met rekverband en een halve week met krukken lopen!

Gr Michelle

p.s. weet jij hoe ik foto's moet plaatsen??

_Jody_

Berichten: 2640
Geregistreerd: 29-08-02
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 13:36

kijk eens bij de handleiding Knipoog

Siefje

Berichten: 27
Geregistreerd: 22-02-04
Woonplaats: Papendrecht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 12:05

ik zal ook kijken!:)

michelle11

Berichten: 28
Geregistreerd: 11-02-04
Woonplaats: Voorschoten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-04 19:55

Hoezo moet ik bij de handleiding kijken

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 20:09

Alice was erg kwaad Boos! Maar goed het laantje is ook zo onoverzichtelijk..... Volgende keer is het idd een paard die de dupe.

michelle11

Berichten: 28
Geregistreerd: 11-02-04
Woonplaats: Voorschoten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-04 11:15

ja dat is zo maar ja gelukkig hebben ze niks (Marcel.leon & Richard)

michelle11

Berichten: 28
Geregistreerd: 11-02-04
Woonplaats: Voorschoten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-04 09:39

nou het wil niet echt he met de antwoorden:P
nou ja maak niet uit er komt wel weer iets anders op!!

nou gr Michelle