Workshop "vallen"

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
hesterv

Berichten: 2853
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Bitgummole

Workshop "vallen"

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-04 20:55

Heey!!

Jullie hebben er vast wel eens iets over in de Paard en Sport gelezen.. De valcursus voor ruiters!! EN een lol dat het is!! werkelijk waar!!! Tong uitsteken Schijnheilig

Zondag mocht ik dus met nog een meisje van school met onze instructrice mee, het is namelijk nog niet echt een clinic of zo maar ze zijn alles aan het ontwikkelen.

Maar goed, het was dus in Heerenveen in de turnschool en we moesten onze zadels, caps, bodyprotectors en alles meenemen en in onze rijkleren komen (loop je daar in een turnschool met je zadeltje Tong uitsteken).

Eerst werden we ontvangen in een gewoon lokaal waar alles tot in de puntjes werd uitgelegd, en daarna gingen we dan met zn allen (manegehouders, instructeurs, ruiters, etc.) de zaal in. Eerst gingen we helemaal opwarmen en alle sop de muziek, en daarna allemaal oefeningen doen.

Ik vond het leukste om op de trampoline op zo'n creacubus (soort namaakpaard) te zitten en dan moet iemand anders op de trampoline springen en weer iemand anders je bijv tennisballen toegooien. En dan blijven zitten en tennisballen vangen!! Waha!! Echt lachen!!

Nog meliger was het vallen in een vet zwembad vol rubbertjes, kwam je nooit meer uit!! En op allerlei manieren rollen en lopen en echt lollig. Ook moesten we nog opstappen dus helemaal een zadel vastmaken op een groot rond kussen (voor deze hadden we 2 singels nodig dus zo dik zijn onze paardjes nog niet Tong uitsteken).

Lammert Haanstra was er ook bij, die was ook foto's aan het maken dus ik hoop dat ik wat op internet terug kan vinden!

Als er meer workshops komen of iets dergelijks zeker een keer de moeite waard! Je leert er ontzettend veel van en 't is super melig!!

Groetjes hester (nu wel ontzettende spierpijn Tong uitsteken)

hesterv

Berichten: 2853
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Bitgummole

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-04 21:01


IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 21:25

komt helaas te laat voor me maar klinkt leuk !

luxje

Berichten: 4807
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 21:51

komt voor mij ook net te laat, loopnet sinds donderdag met met gebroken bovenarm in het gips

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 21:54

Geweldig, lijkt me heel erg lachen Lachen

Tanneke

Berichten: 3730
Geregistreerd: 31-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 22:00

Lijkt me ook wel leuk

Dnies90
Berichten: 3411
Geregistreerd: 24-01-04
Woonplaats: De Meern.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 10:03

das melig
ben net een paar weken geleden vliegcurses gehad
dag er na had ik vetten spierpijn Haha!
dat had ik ook wel nodig gehad

groetjes denise