waar gebruik je een schuimonderleger voor?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
diana
Berichten: 2205
Geregistreerd: 21-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-11-01 16:56

nou waarvoor?
groetjes diana.

levi,Het liefste van het liefste wat er maar kan bestaan heb ik in jou gevonden ik laat je nooit meer gaan!!

ga even naar www.stopwredeveetransporten.nl en teken,en geef aan iedereen door!!


Dees

Berichten: 18907
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-01 17:13

Nergens voor, die van mij ligt ergens gewoon in de kist.....
Kopen?

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?

diana
Berichten: 2205
Geregistreerd: 21-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-11-01 17:15

ja daar had ik al op gereageerd maar ik wou weten of dat ook voor een pony met gevoelige rug is,net als een bontje zeg maar.

levi,Het liefste van het liefste wat er maar kan bestaan heb ik in jou gevonden ik laat je nooit meer gaan!!

ga even naar www.stopwredeveetransporten.nl en teken,en geef aan iedereen door!!

visje

Berichten: 4546
Geregistreerd: 11-04-01
Woonplaats: Belgiƫ (Vlaams-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-01 19:06

Sommige mensen gebruikne het om een iets minder goed passend zadel meer in balans te brnegen( vaan die' in raketvorm), maar eigenlijk is het ene lapmiddel. Het lijkt wel te werken, maar het is nooit zo goed als een echt goed passend zadel.

Zo weinig mogelijk tussen ruiter en paard blijft voor mij de regel. Als je er te veel tussen propt, voel je niet meer wat hij doet Frusty .


Uniek

Berichten: 404
Geregistreerd: 03-06-01
Woonplaats: nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-01 19:58

Ja dat is volgens mij voor als je zadel kantelt.
Dus als het zadel op de rug van je paard ligt en je duwt tegen de onderkant aan de achterkant en het zadel komt dan heel gemakkelijk omhoog dan kan je er zo'n ding tussen doen. Maar ik denk dat een passend zadel de beste oplossing is.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-01 20:44

IK heb ook zo'n schuine onderlegger gebruikt toen ik een pony + zadel in bruikleen kreeg waarbij het zadel dus voor geen meter op de pony lag en ik niet een nieuw zadel ging kopen voor een pony die niet van mij was.
Het zadel kantelde, ik zat helemaal in stoelzit en kreeg er onwijs last van mijn rug van.
Met die onderlegger kwam het zadel veel beter te liggen [img]../upload/363/balloo5.jpg[/img] omdat de achterkant zo'n 10 cm opgehoogd wordt, maar als het om je eigen pony gaat zou ik idd aan een ander zadel gaan denken.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 99 bezoekers