Boswandeling

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Boswandeling

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 20:08

Haaaaaaaaay allemaal ben ik weer....Kon helaas nie meer reageren op het topic van Gunther maar ok

Vandaag ben ik met mijn veulentje lekker het bos in geweest en was zo lief!!! Heb zeker een uurtje gewandeld! Was het ook lekker weer voor!
Wie's er ook allemaal al aan bosritjs begonnen???



djuno

Berichten: 4380
Geregistreerd: 24-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 23:16

Cinnepin schreef:
Haaaaaaaaay allemaal ben ik weer....Kon helaas nie meer reageren op het topic van Gunther maar ok

Vandaag ben ik met mijn veulentje lekker het bos in geweest en was zo lief!!! Heb zeker een uurtje gewandeld! Was het ook lekker weer voor!
Wie's er ook allemaal al aan bosritjs begonnen???



Sorry hoor maar moet dit kwijt (dan krijg ik maar een standje van een mod).
Je hebt wel degelijk de kans gehad om te reageren omdat je nog online was bij VvdD voordat het slotje erop kwam.....maar dat heb je NIET dus kom nu niet met "kon helaas nie".
Vervolgens heb je de boel offline gevolgd want vlak nadat het slotje erop zag vond je het nodig om mij een pb'tje te sturen met alleen het woordje "BOE" ---> super kinderachtig.

Nu ontopic--> fijn dat je zo leuk gewandeld hebt

DiamondCheckers
Berichten: 1724
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Thief River Falls, Minnesota, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 21:53

Kunnen we alsjeblieft het verleden nu lekker met rust laten en lekker gaan bokken met elkaar?
Het is altijd zo leuk met die kleintjes te gaan wandelen. Ik doe het vaak in de zomer met de veulens van de ranch waar mijn paardje staat. Mijn dochter gaat meestal ook met me mee naar buiten, maar deze zomer zal ze met haar veulen moeten werken zodat ze klaar is voor de show dat komt in juli. Wel, geniet maar lekker van dat beestje!!

Some love last a lifetime...Some love last forever!!!
http://www.freewebs.com/martellstables
Profiel is weer aangepast!!

BloemBloem

Berichten: 16578
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 22:00

Off topic....waar gaat dit over????

Ontopic.....wat schattig zeg dat je al in het grote enge bos hebt gewandeld


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Celebi, DDDara, Desi_2409, Igniss, janneke584, kimmetje26, Monique1963 en 132 bezoekers