Moeilijke beslissing gemaakt

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Moeilijke beslissing gemaakt

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 17:39

Vandaag heb ik toch die moeilijke beslissing genomen. Novalee gaat weg. Het is beter zo, ik ga met Tess nog zoveel doen, en Noof is daar gewoon te oud voor. Ze kan niet meer de dingen doen die we zouden doen. Daarom gaan we voor haar een goed tehuis zoeken, zodat ze haar echte oude dag kan krijgen. Ik ga met Tess mennen, en Noof kan gewoon niets meer. Dan zou ze de hele tijd alleen thuis moeten staan, een beetje te wachten tot ze eten krijgt. En dat wil ik haar gewoon niet aan doen Scheve mond

Ook door haar verleden is het al zo moeilijk, maar ik hoop dat ze als een goed gezelschapsmaatje kan dienen. Ik zal haar wel missen, het is en blijft (diep in je hart) toch je pony.

Nu nog een vervanger voor haar zoeken... Een Shetlandpony ruin of merrie van ong. 90 cm of hoger... En betuigd, want we gaan immers mennen.

Noof, ik zal je missen meissie. Dankje voor alles Ach gut

LovingTweety

Berichten: 10435
Geregistreerd: 25-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 17:40

Dat is een moeilijke beslissing, maar wel beter voor haar dat ze dan niet alleen maar op het land staat.

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 17:42

Dat is indd een moeilijke beslissing, maar misschien toch wel de goede oplossing Lachen
Succes bij het zoeken naar een nieuw baasje

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 17:50

Dankjewel beide Lachen Ik heb het er ook niet makkelijk mee, maar ik weet gewoon dat het voor haar het beste is.

Ik wil niet dat ze alleen nog op het land kan staan, te wachten, gras sprietjes te tellen bij wijze van spreke Knipoog Te wachten tot Tess terug komt, tot ze eten krijgt.

Kiara

Berichten: 10899
Geregistreerd: 10-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 17:51

Moeilijk maar moedig!
Ik hoop dat je een geschikte baas kunt vinden, dat zal ook nog moeilijk zijn lijkt me.
Succes, en sterkte!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 17:55

Dankje Kiara. Ik vrees dat het zoeken van een geschikte baas idd niet mee zal vallen Scheve mond

Wicked2016
Berichten: 1158
Geregistreerd: 29-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 19:43

wat heeft ze mss? dat ze niks meer kan ze is ngo maar 12 jaar staat er in je profiel.

skaay

Berichten: 2515
Geregistreerd: 15-06-02
Woonplaats: ergens in nh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 22:17

ja een 12 jarige pony kan echt nog wel werken hoor of heeft ze iets?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 20:44

Ze heeft een stijve achterhand, en daardoor wil ik het niet dat ze nog werkt. Met mijn andere pony heb ik toekomstplannen en ik vind het anders zo zonde van haar dat alles dan in het water zou vallen. En bovendien kan Novalee dan genieten van haar verdiende 'pensioen' als gezelschapspony.

Leo

Berichten: 50107
Geregistreerd: 06-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 20:46

Oh Yaar, dat is idd een moeilijke beslissing... Maar zoals je zegt; het beste voor je pony... Sterkte he, met de verkoop en de periode erna Ach gut

Dees

Berichten: 18907
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 22:42

Sneu is dat altijd, maar uiteindelijk zal je op je oude pony overbrengen dat zij niet meer 'mee kan doen' en daar wordt niemand beter van. Bij een ander thuis, waar ze dus mag doen waar ze nog steeds wel goed in is, zal ze zich 'volwaardig' blijven voelen.

Vanuit het paard gezien doe je absoluut het juiste ding. Ook al is dat verrekte moeilijk, weet ik alles van.... STerkte ermee!

Rijo
Berichten: 2670
Geregistreerd: 19-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 14:44

Het is altijd rot om zo'n knoop door te moeten hakken en of je er nou wel verstandig aan doet of niet.

Ik hoop dat je een leuk persoon voor je paardje kan vinden waar zij fijn haar oude dag kan gaan slijten.

gr

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 15:09

Bedankt voor de reacties. Het is ook ontzettend rot, heb al een aantal reacties. Hoop dat ze echt haar ding kan doen bij een ander wat ze nog kan Lovers

Memuska

Berichten: 5008
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: Belgenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 15:33

Zo te lezen is het een goede beslissing voor het paardje. Ik ken natuurlijk niet het hele verhaal, zo lang ben ik er nog niet. Maar ik wil je veel sterkte toewensen. Hopelijk vind je snel een geschikt baasje en kan je je paardje zo nog een goed "pensioentje" bezorgen.

Floortje92
Berichten: 47
Geregistreerd: 18-02-04
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 16:05

Ja,zoek maar een goed baasje voor d'r.Hopelijk lukt het een beetje.Sterkte!

pollyfunny

Berichten: 627
Geregistreerd: 29-05-03
Woonplaats: Velserbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 16:54

Heel veel sterkte!! ik leef met je mee weet sinds 2 dagen dat allebei mijn paardjes weg moeten:(