mn ouders gaan weg!!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
_kath

Berichten: 966
Geregistreerd: 13-11-03

mn ouders gaan weg!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-02-04 15:58

Gister belde mn moeder of ik naar huis wilde komen omdat ze iets belangrijks te vertellen had (ff voor de duidelijkheid:ik woon op mezelf) t ging over mn vaders baan maar ze wilde het niet over de tel vertellen. ik raakte eigenlijk een beetje in paniek..d8 dat mn paps misschien wel ontslagen was of zo...................maar wat ze dus wilden vertellen is dat ze naar maastricht gaan verhuizen!!!! Huilen mn paps heeft een nieuwe baan aangeboden gekregen en die is dus in maastricht!
nu is het een hele goede baan en ik vind dat ze het dan ook absoluut moeten doen......maar aan de andere kant wil ik helemaal niet dat ze weg gaan. Nu zit ik binnen 2 min bij mn ouders op de bank....als ik me klote voel ben ik er zo ....maar als ze in maastricht zitten dan gaat dat niet zo makkelijk!
Natuurlijk is t echt wel te rijden en ik heb een auto dus dat is geen probleem maar t is gewoon zo anders ineens!!

het is zo verwarrend Verward wat ik allemaal nu voel....aan de ene kant blijdschap voor mn ouders..mn paps was al een tijd niet meer echt gelukkig bij zn huidige baan..maar aan de andere kant pure verdriet dat ze weg gaan!!

You have the right to remain silent. Anything you say will be misquoted, then used against you.

Cut the bullshit out of your life...


peggel

Berichten: 1134
Geregistreerd: 12-03-03
Woonplaats: Schijndel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 16:07

wees blij voor je vader! als je je niet lekker voelt kan je natuurlijk ook eerst bellen. en dan later er misschien alsnog naar toe gaan. en je moet toch ooit onafhankelijk van je ouders worden, wat niet wil zeggen dat je alles maar alleen op moet knappen hoor. wees blij dat je hem nu nog kan opzoeken en bellen, ook al is er een afstand straks. er zijn heel veel mensen die dat ook graag zouden willen.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 16:11

Het gaat niet om de kwantiteit dat je je ouders ziet, maar om de kwaliteit. Mijn ouders wonen ook in Belgie, mijn vader gaat eind dit jaar met pensioen, maar ik denk dat ze er blijven zitten ook als mijn vader met pensioen is. Ze zijn regelmatig bij mij, ik kom wat minder regelmatig bij hun omdat ik natuurlijk met de paarden zit, en het toch een ritje is van 175km (enkele reis). Maar ik denk dat je het je vader niet kwalijk kan nemen dat hij deze stap nog wil maken (weet niet hoe oud hij precies is) maar er zijn er ook die rond hun 50ste helemaal niet meer aan de bak komen.

Voor je vader een stap in zijn carriere...gun dat hem dan ook.

Maastricht is niet het eind van de wereld (en een hele leuke stad)

Je suis Charlie.

_kath

Berichten: 966
Geregistreerd: 13-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-02-04 16:12

ik ben ook absoluut blij voor mn vader, had ik ook al gezegd Haha! en ik heb ook zeker niet afhankelijk van mn ouders , in tegendeel zelfs. ik heb helemaal een eigen leven opgebouwd en daar geniet ik ook helemaal van. t is gewoon zo raar dat ik straks dus niet meer..ff lekker mn ouders langs kan gaan. ..ff lekker een kopje thee kan gaan drinken enzo....natuurlijk kan ik ze altijd bellen en ze zijn ook niet echt weg maar t is gewoon vreemd dat er straks ook fysiek zo'n afstand is.

You have the right to remain silent. Anything you say will be misquoted, then used against you.

Cut the bullshit out of your life...

Carolinef

Berichten: 4939
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Sleeuwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 16:13

wees blij dat ze nog in Nl zitten; mijn moeder woont in spanje en mijn vader in portugal dus ik kan al helemaal niet even in de auto stappen, was t maar zo!

Ubie (Brusvein) Haakon (Hisco) en Indigo (Ismo) onze 3 Fjorden musketiers!!!
http://www.bokt.nl/markt/ad/17225/rober ... o-boek-pre

MargaV

Berichten: 1317
Geregistreerd: 31-10-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 16:14

Het lijkt me best vervelend voor je. Maar net zoals uit huis gaan best moeilijk kan zijn, zal dit ook wel moeilijk zijn. Het is gewoon weer een stapje onafhankelijker. Ik denk dat je over een jaar niet beter weet en het juist misschien wel leuker is, kun je daar een nachtje slapen, leuke dingetjes doen in Maastricht, etc.

Mursey

Berichten: 605
Geregistreerd: 14-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 16:16

pukkielover schreef:
ik ben ook absoluut blij voor mn vader, had ik ook al gezegd Haha! en ik heb ook zeker niet afhankelijk van mn ouders , in tegendeel zelfs. ik heb helemaal een eigen leven opgebouwd en daar geniet ik ook helemaal van. t is gewoon zo raar dat ik straks dus niet meer..ff lekker mn ouders langs kan gaan. ..ff lekker een kopje thee kan gaan drinken enzo....natuurlijk kan ik ze altijd bellen en ze zijn ook niet echt weg maar t is gewoon vreemd dat er straks ook fysiek zo'n afstand is.


Kan ik me helemaal voorstellen.
Zou het ook heel raar vinden als ik niet meer zomaar ineens bij mijn ouders op de stoep zou kunnen staan.
Het went wel... Ach gut

Back in the saddle Haha! 20-9-2008

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 16:19

Tja...meestal zijn het de kinderen die de benen nemen Haha!

Je staat als kind zeker raar te kijken als je ouders dat ineens doen *LOL*

Je suis Charlie.

_kath

Berichten: 966
Geregistreerd: 13-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-02-04 16:22

carolinef: dat is zeker een stukje verder dan maastricht!! dan heb ik t inderdaad een heeeeeel stuk makkelijker.

is t ook niet t einde van de wereld....en ik gun het mn paps echt 100% t is een super goede baan en t lijkt m waanzinnig leuk..ik heb tegen ze gezegd dat het absoluut moeten doen en dat het een goede keus is!!

en maastricht is ook echt een leuke stad om een weekend door te brengen en t zal ook wel allemaal mee vallen uiteindelijk ...maar ik schrok toch wel ff.

ik had eigenlijk altijd zoiets van als iemand is die "verder"weg gaat wonen dan ben ik het wel ..en nu zijn zij in eens de gene die de stap gaan zetten...t is natuurlijk een stomme redenering maar ik had eigenlijk gedacht dat mn ouders daar altijd zouden wonen Lachen

You have the right to remain silent. Anything you say will be misquoted, then used against you.

Cut the bullshit out of your life...

_kath

Berichten: 966
Geregistreerd: 13-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-02-04 16:23

cassidy:
dat stond dus bij mij in de planning Haha! zelf de benen nemen Haha!

You have the right to remain silent. Anything you say will be misquoted, then used against you.

Cut the bullshit out of your life...

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 16:25

pukkielover schreef:
cassidy:
dat stond dus bij mij in de planning Haha! zelf de benen nemen Haha!



Haha....schitterend dit! En stel je voor dat je vader dan deze baan afzegt om bij jouw in de buurt te blijven, en jij neemt daarna de benen? Is toch ook niet eerlijk?
Waar had je trouwens heengewild?

Je suis Charlie.

_kath

Berichten: 966
Geregistreerd: 13-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-02-04 16:33

dat zou ik mn vader verbieden Haha! want t is echt een super baan!!!

eeeeuuhhmmm..ik zou een stukje verder gaan...klein stukje maar naar australie! Haha! *LOL*

You have the right to remain silent. Anything you say will be misquoted, then used against you.

Cut the bullshit out of your life...

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 16:34

Ook niet verkeerd...Australie. En voor een jaartje, of echt voorgoed?

Je suis Charlie.

_kath

Berichten: 966
Geregistreerd: 13-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-02-04 16:35

eerst voor een jaartje met mn beste vriendin en onze paardjes....en dan later voorgoed...als t bevalt natuurlijk....om zelf een ranch op te starten

You have the right to remain silent. Anything you say will be misquoted, then used against you.

Cut the bullshit out of your life...

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 16:39

Meteen met paardje die kant op? Dat wordt duur!
En in wat voor tijdsbestek? Wanneer had je weg gewild? Of ligt dit plan nog op de tekentafel?

Je suis Charlie.

_kath

Berichten: 966
Geregistreerd: 13-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-02-04 16:44

dit duurt nog wel ff hoor!! *LOL*
puk wordt dit jaar 2 en ik wil dr pas mee nemen als ze al even onder het zadel is...genoeg tijd om te sparen en te plannen dus!!

You have the right to remain silent. Anything you say will be misquoted, then used against you.

Cut the bullshit out of your life...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 17:23

Meid de vader van m'n vriendin zit in Moskou. Da's pas een pesteind weg.
Mijn ouders wonen al jaren aan de andere kant van het land, dus ik ben gewend om een paar uur in de auto te zitten om daar een bakkie te kunnen gaan doen. Maar dat went hoor. Wat Cassidy al zegt: het gaat om de kwaliteit, niet om de kwantiteit.

Enne.... Maastricht is echt een TOPstad hoor!!! Leuk!!!

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 17:26

En wat nog leuker is: Aken ligt naast de deur! Uit ervaring weet ik dat je daar heerlijk kunt shoppen, leukere keus aan kleding hebt dan in Nederland en nog goedkoper uitbent ook. En niet alleen met kleding.
Als ik elektrische apparatuur moet hebben haalde ik dat voorheen uit Aken, en mijn ouders hebben hun keuken met inbouwapparatuur uit Duitsland laten komen, scheelt bakken met geld!

Er gaat een winkelwereld voor je open daar! Echt, geloof me maar.

Je suis Charlie.


Gracia

Berichten: 2441
Geregistreerd: 15-07-03
Woonplaats: Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 17:33

het is zeker even schrikken maar ik denk wel dat het went... net wat ze zeggen maastricht is hardstikke leuk enne je kan toch met ze bellen/e-mailen enzo. het komt best goed joh. probeer ook de positieve dingen ervan te zien.. enne wees blij voor je vader met zo'n goede baan ik ken genoeg mensen die geen baan hebben...

Gracia & Zizora
Een tuigpaard is goud waard!

_kath

Berichten: 966
Geregistreerd: 13-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-02-04 09:04

iedereen bedankt voor jullie reacties OK dan!

nu t een paar dagen in mn hoofd speelt moet ik zeggen dat ik steeds meer het positieve gaan zien.....maastricht is een super leuke stad inderdaad,voor mn vader een absolute top kans....en niet te vergeten als ze straks daar zitten kan ik straks allerlei dingen uitvreten waar ze toch nooit achter zouden komen *LOL* Haha! Haha! Haha!
nee gelukkig ben ik die leefdtijd wel gepasseerd..zeggen ze Haha!

ik vind het eigenlijk hartstikke knap dat ze het gaan doen. ze moeten daar een heel nieuw leven opbouwen,nieuwe vrienden maken...mn vader moet zich bij zn nieuwe baan natuurlijk ook een beetje bewijzen...allemaal nieuwe moeilijke dingen en ik heb er eigenlijk redelijk veel bewondering voor.

You have the right to remain silent. Anything you say will be misquoted, then used against you.

Cut the bullshit out of your life...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Emese_Flower, EsmeeKKK, Faniek, Flippertje, judith_irene, Mrskiwi, nano, Pellelilly, PlukenKrul, Polarize, YvonneV en 66 bezoekers