Meer hoop: verliefd op oudere man

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ikkepik
Berichten: 37
Geregistreerd: 06-01-04

Meer hoop: verliefd op oudere man

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-04 21:51

Hoi,

Een tijdje geleden hebben jullie misschien wel mijn topic hierover gelezen. (Verliefd op een oudere man), nu ben ik er weer Tong uitsteken , ik heb jullie hulp nodig, Verward

[AM] HELP =>16j => verliefd op 30-jarige

Oke, nu zijn we al een hele tijd verder,...en ben nog steeds verliefd Lovers ! Het gaat echt goed tussen ons, maar dan als gewoon, super goeje vrienden

Maar nu heb ik vernomen van een vriendin van mij, dat hij wel wat met haar wou, een jaar of twee geleden. Maar zij is twee jaar ouder dan mij,... Dus scheelt niet zo veel, maar zij wou het niet omwile vanhet grote leeftijdsverschil . Maar ze is niet 100% zeker dat ie wat met haar wilt, (hij heeft het nooit uitdrukkelijk gezegd) maar heeft het wel meermaals laten blijken ),...duzzzz,...er is nog hoop Cool , maar dat maakt dat ik weer maar eens in een dilemma zit, maar denk dat ik het voorlopig maar op goede vrienden hou Tong uitsteken

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 22:32

Hoe oud ben jij dan?

Maar ik denk dat er niet zoveel hoop is, want je vind iemand leuk of niet. En alstie iemand leuk vind en jullie alleen goede vrienden zijn.
Maar wat niet is kan nog komen natuurlijk.... Knipoog

Iig succes ermee! Haha!

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 22:36

Avanti, ze is 16...

Dus ik denk ook niet dat je teveel hoop moeten hebben

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 22:37

Meid geniet lekker van jullie vriendschap, en wacht op "de ware" van je eigen leeftijd....

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 22:39

Vandaag zag ik nog een meid met haar vriend. Die meid is bijna 18 en ook al wel volwassen, en haar vriend is 33 ofzo.
Maar die is bijna volwassen, als 16 jarige zou ik absoluut geen serieuse relatie kunnen nemen met iemand van 30 en hij waarschijnlijk ook niet met jou. Ga eerst lekker feesten enzo, de rest komt later wel hoor. Lachen

fabiola

Berichten: 1931
Geregistreerd: 19-05-03
Woonplaats: Noord-scharwoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 23:31

zat me van de week al af te vragen hoe het met jou ging Lachen en nu laat je dan wat van je horen , heel grappig Lachen
Ik zou het gewoon maar op goeie vrienden houden dan, succes ermee!

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 23:32

Ik denk dat je jezelf niet zo gek moet maken en je niet aan iedere strohalm moet vastklampen in dit geval. Leef gewoon lekker verder en maak je niet te druk.

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 00:06

Hou het bij die vriendschap. Ik begrijp dat dat moeilijk is als je verliefd bent en je graag meer zou willen. Maar jullie schelen zoveel in leeftijd! Dat gaat op den duur echt problemen geven.

Sirius_

Berichten: 10951
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 00:31

Een vriendin van me is 19, haar vriend 37. Ze is verloofd en gaat volgend jaar trouwen. Ik vind een verschil van 3 jaar al groot.. je interesses liggen al snel ergens anders. Maar dit is mijn persoonlijke mening, ken genoeg mensen met leeftijdsverschil.

sabineG

Berichten: 1063
Geregistreerd: 30-07-03
Woonplaats: rees-millingen dld.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 02:33

Tis heel raar maar hoe jonger je zelf bent dan lijkt het bijna niet te kunnen... Dan is het raar en niet normaal, dit zijn vaak reacties van anderen... Als je onder de 18-20 bent en je vriend is een stuk ouder dan is het niet goed volgens anderen... Maar Als je ouder wordt maakt het ineens niet meer uit.... Ik ben 28 en mijn vriend is de meest geweldigste man op de hele aardbol... Lijkt absoluut 10 jaar jonger dan hij in werkelijkheid is, zeker in zijn doen en laten.... Toch is hij 20 jaar ouder dan ik.... Klinkt heel raar maar ik merk dus echt niks van het verschil... Ben al bijna anderhalf jaar helemaal happy!!

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 02:42

Sabine dat ligt hem aan het feit dat je als 18-jarige nog niet alles hebt meegemaakt wat je zou moeten hebben gedaan. Jij was toen dus 26 en dat maakt een heel verschil met iemand van 18. Je denkt anders over dingen hebt al dingen gezien etc etc.

sabineG

Berichten: 1063
Geregistreerd: 30-07-03
Woonplaats: rees-millingen dld.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 03:31

ja maar dat bedoel ik ook te zeggen.... sorry als dat niet helemaal is overgekomen.. Ik vind het zelf ook anders als je onder de 20 bent maar eigenlijk is dat raar... Maar kan me de reacties heel goed voorstellen maar zou niet in die situatie willen zitten....

sabineG

Berichten: 1063
Geregistreerd: 30-07-03
Woonplaats: rees-millingen dld.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 03:35

Tis heel raar maar hoe jonger je zelf bent dan lijkt het niet te kunnen... Dan is het raar en niet normaal, dit zijn vaak reacties van anderen... Als je onder de 18-20 bent en je vriend is een stuk ouder dan is het niet goed volgens anderen... Vind ik zelf eigenlijk ook wel een beetje, je bent immens nog jong en moet nog dingen "ontdekken". Kan me wel voorstellen dat deze situatie moeilijk is...

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 08:21

Klopt. He tis een heel verschil of je 18 bent en nog niet alles gezien hebt (je bent bijvoorbeeld vaak nog niet afgestudeerd) of dat je ouder bent en gewoon al dingen hebt doorgemaakt. Dat gaat botsen. Een oudere man kan bijvoorbeeld al aan kinderen willen beginnen terwijl een 18 jarige daar nog heel niet aan toe is. Ik kan me voorstellen dat iemand van 28 daar alweer heel anders tegenaan kijkt.

In het ergste geval is zo'n 18 jarig meisje zo beinvloedbaar dat ze hem wil behagen en daarom toch zwanger raakt. En dat vind ik dan nog het ergste. Zo'n kind is toch weer de dupe.

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 12:42

Fasel schreef:
In het ergste geval is zo'n 18 jarig meisje zo beinvloedbaar dat ze hem wil behagen en daarom toch zwanger raakt. En dat vind ik dan nog het ergste. Zo'n kind is toch weer de dupe.


Heeeel bekend dit (niet bij mij hoor hihi). Wat dat betreft zijn meiden van die leeftijd erg beinvloedbaar en is idd erg sneu.

Op die leeftijd moet je genieten van je leven lekker uitgaan en gek doen. Als je in een relatie met een ouder persoon zit is het toch moeilijker. Wil niet altijd wat zeggen want sommige geven je wel de ruimte. Een ouder persoon vooral van rond de 30 wil zich toch meer settelen en idd aan kinderen denken. Het is maar net hoe die jongere persoon is of dat gaat lukken ja of nee.

Zelf zat ik toen ik 16-18 was in een vast relatie met een ouder iemand deze wilde ook graag snel trouwen en samenwonen. Zelf was ik er nog niet helemaal uit maar merkte toch dat de verliefheid me helemaal blind maakte. We waren zelfs verloofd officieel. Op het moment dat hij de militaire dienst inging kreeg ik ruimte en werd ik wakker gelukkig. Ik ben eruit gestapt en gaan leven.

Ik draai al jaren om een ouder persoon heen maar allebei weten we dat nu de tijd nog niet rijp is. We weten het van elkaar maar de stap nemen valt toch niet mee het heeft de nodige gevolgen voor ons beide. Die komt wel en anders maar niet. Ik wil nog teveel dingen doen in me leven dan me vast te binden aan een persoon.

Belangrijkste is dat ik iedere dag happy me bed uit kom zodra dat er niet is moet je wat ondernemen.

Roxxie
Berichten: 1082
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 12:47

Ik ben zelf 18 en mijn nieuwe vriend is ook 29 Haha! .. Kan nog niet zeggen of het werkt we zijn pas net een paar weken samen..
Heb niet het idee dat ik beinvloedbaar ben.. Of minder sterk in mijn schoenen sta als hem.. Heb ook niet het idee dat hij sterker of slimmer of better is dan dan mij..
En misschien gaat het wel botsen maar dat zien we dan wel weer.. Ik ga het zelf uit proberen..
Was niet van plan het niet met hem te proberen omdat er mensen zijn bij wie het mis is gegaan.. Iedereen is anders en bij iedereen zullen de dingen anders gaan... Dus ik ga ervoor. Lovers .
(ikkepik = 16 of 18 maakt nog wel wat uit.. Ik ben heel erg verandert in die 2 jaar.. Maar dat hoeft ook weer niks over jou te zeggen..)

wynoah

Berichten: 1650
Geregistreerd: 23-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 14:20

maar wat ik dus al vroeg in het andere topic: heeft hij meer vrienden van jou leeftijd?
En waar ken je hem van?

Sitie

Berichten: 2946
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 15:08

laat hem eerst zijn pedopas aanvragen!

zoek alstjeblieft iemand van je eigen leeftijd!

cooper

Berichten: 4475
Geregistreerd: 12-11-03
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 17:34

e_l_m_o
dat vind ik heel cru van je dat je het zo zegt
als je er niet mee akkoord bent ok,ben ik ook niet, maar ej zegt het zo toch niet?

audrey007
Berichten: 324
Geregistreerd: 01-12-03
Woonplaats: nigtevecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 17:47

Ik heb op mijn vijftiende zelfs iets met een gozer van 35 gehad, ( nou ja gehad der zat geen sex bij, maar dat was dan ook alles) toen vond ik het helemaal geweldig en was nog nooit zo verliefd geweest, totdat hij iemand van zijn eigen leeftijd ontmoette!........... ik was er maanden kapot van, en nu vind ik zelfs dat hij ook al maakte ik het hem moeilijk van me af had moeten blijven!! Dus doe voorzichtig!

Roxxie
Berichten: 1082
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 18:08

cooper schreef:
e_l_m_o
dat vind ik heel cru van je dat je het zo zegt
als je er niet mee akkoord bent ok,ben ik ook niet, maar ej zegt het zo toch niet?


Ja sorry dat vind ik ook wel een beetje hard.. Dat jij het er niet mee eens bent kan ik snappen.. Maar om het nou zo te zeggen..

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 18:17

ik heb op mn 18e tot mn 19e een vriend van 33 gehad, ging uiteindelijk fout oa door zn leeftijd(en omdat t een grote kl**tzak was maar dat is weer wat anders Knipoog )

heb nu een vriend van 30 ik ben 21

we hebben iets sinds ik 19 1/2 ben, en ik merk wel dat hij meer zekerheid&vastheid wil dan ik, maar na goed gepraat te hebben zitten we op 1 lijn
alleen soms nog wat meningsverschillen over uitgaan
zijn groep(18-32 jaar) gaat liever aan de bar hangen& drinken ik ga liever dansen, gek doen & drinken, dat botst, maar dat ligt niet zo zeer aan de leeftijd!

maar op je 16e ben je nog wel erg jong

eigenlijk wanneer je beide 20+ bent maakt het niet meer zo veel uit, maar onder de 20 is t soms wat lastig.

mn opa&oma schelen 8,5 jaar, nu is mn opa 81 en versleten en mn oma niet, die hebben het nu ook erg lastig, maargoed dat is iets voor in de verre toekomst

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 18:18

e_l_m_o schreef:
laat hem eerst zijn pedopas aanvragen!


Ik heb nog nergens gezien dat de andere partij serieuze interesse heeft, terwijl hij e.e.a. volgens mij op een presenteerblaadje aangeboden krijgt, dus deze opmerking lijkt me niet terecht.

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 18:21

Je moet het zelf niet willen, voor jezelf niet...... als je 25 ben is het anders.... maar meid je bent nog zo jong, geniet ervan

Ikkepik
Berichten: 37
Geregistreerd: 06-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-04 22:20

e_l_m_o schreef:
laat hem eerst zijn pedopas aanvragen!

zoek alstjeblieft iemand van je eigen leeftijd!


vanaf 16 jaar mag je een relatie hebben met een oudere persoon. , dus kan hij niet aangeklaagd worden , daarover heb ik me al geïnformeerd Tong uitsteken Schijnheilig en ik vind je opmerking nogal hard, om het op een zachte manier uit te drukken Verward maar goed, waarschijnlijk bedoelde je het niet zo? Verward