Laatste puntjes voor de M1, en 2x 1ste :D

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Laatste puntjes voor de M1, en 2x 1ste :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-04 10:47

Zaterdagavond had ik een wedstrijd in Bunschoten Sp. in de L2, vorige week op de gelderse was t walgelijk gegaan, t was n waar crossfestijn.
Eerst wou ik niet naar deze wedstrijd maar nu juist wel omdat ik dan weer ff 't vertrouwen ' terug kreeg.
En dat kreeg ik, nog wel een paar spatjes, maar dat is Chester gewoon Haha!

Ik heb nogal op safe gereden in de proeven, maar t resultaat mocht er desalniettemin nog best wel zijn!
Ik werd 2x 1ste van de 8, met 167 en 164, en in de laatste proef de enige met een wp Haha! Mooi voorsprongetje dus op de nr.2

Ik weet verder niet wat de rest voor punten had want ik was te laat voor de prijsuitreiking Schijnheilig maar de vrouw van t wedstrijdsecretariaat ging dat vertellen over t enige wp het had denk ik indruk gemaakt Tong uitsteken
T was een pittige jury zei ze, nou ik vond t ngo wel iets schikken, maar wel een goede jury Knipoog
Voor de ene kant wijken had ik een 8 want die ging netjes, de ander ging iets minder een 4, maar dat vond ik wel weer aardig laag, maar je ziet toch duidelijk dat je daar dan aan moet werken.

Maar nu ben ik L2+11, ga nog 2 wedstrijden in de L2 starten (3 proeven) aangezien ik best wel opzie tegen de M1.Maar wat maakt t uit als t niet gaat, ben eind juni in de B begonnen dus vaart zat Knipoog

haike
Berichten: 13519
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 10:50

Gefeliciteerd!!
Ik heb zaterdag net mijn eerste puntjes in de L2 gehaald.

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 10:56

gefeliciteerd! ik had net zaterdag mijn 2de wedstrijd dus ik ben met Orbaldo nog niet zo ver Haha! succes in de M1 straks

SPCB
Berichten: 162
Geregistreerd: 07-02-04
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 10:57

Gefeliciteerd. Goed gedaan!

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-04 11:12

Haha dankjewel Haha!

Ik ga as zaterdag met de ander in de B beginnen haha dus met die ben ik ook nog lang niet zo ver haha.

Annash
Blogger

Berichten: 26511
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 12:01

heeeyzz Chantal!!

goed joh!! super!! gefeliciteerd!
haha ik heb net met Boas (gister) mn L2 debuut gehad, ook super alleen niet officieel Tong uitsteken die heb ik aankomende zondag, dus wie weet he
zegguuh.. als je de selecties nou gewoon L2 blijft mogen we nu op de Gelderse miss wel tegen elkaar Schijnheilig

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-04 14:22

Haha weet je hoe lang t nog duurt tot de selecties Tong uitsteken Daar ga ik niet op wachten hoor, dat wil mn instructrice ook niet haha, die zegt nu gaat t beginnen Tong uitsteken Ze is vastberaden dat ik ooit nog eens Z ga starten najah daar geloof ik niet in, maar M vind ik al ongelooflijk.

Pasha

Berichten: 7111
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Winterswijk/ harreveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 17:34

Jaahh Nogmaals Gefeliciteerd he!!
Jaa je doet het echt goed joh!!!
aahh.. en in dat Z moet je toch komen he, als het al zo goed gaat Haha!
Kuzz

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-04 21:55

de L is wat anders dan de Z Knipoog