'Verkoop'-foto's van Tess.

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
Daihyo

Berichten: 87994
Geregistreerd: 01-06-01

'Verkoop'-foto's van Tess.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-02-04 09:47

Deze foto's hebben we gemaakt voor iemand die misschien geinteresseerd is in Tess. Ik noem geen namen... Schijnheilig
We hebben in totaal een stuk of 20 foto's gemaakt.Het is zo moeilijk om haar goed neer te zetten. Ze wil maar niet blijven staan. Tsja, waarom zou je? Het is toch veel gezelliger om bij je te staan??
Maar goed, dit zijn een aantal foto's die redelijk gelukt zijn.

Yes, eindelijk staat ze stil... Alleen loopt de hengst daarachter zich weer helemaal op te winden. Snel een foto maken...
Afbeelding
Heeej....wat hoor ik daar..??
Afbeelding

Tsjonge, moet ik me nog inspannen ook...
Afbeelding

∞ ♥ Jim & Noura & Ximo ♥ ∞
https://www.equinoji.nl - onafhankelijk voedingsadvies voor paarden - snacknetjes te koop

Met korting naar Equiday? Ga naar www.equiday.nl, gebruik de code EN24 bij het afrekenen en krijg 10% korting!!


cooper

Berichten: 4475
Geregistreerd: 12-11-03
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 10:08

echt een mooi paardje hoor!
als ik het geld had kocht ik ze meteen

Ik ben gewoon lekker mezelf,
bevalt jou dat niet?
Jammer dan.

merle

Berichten: 460
Geregistreerd: 16-09-02
Woonplaats: joure

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 10:15

ja ze zijn tochgeod gelukt hoor
ze is nog niet zo oud zeker?

*FlEuRtJe*

Daihyo

Berichten: 87994
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-02-04 10:28

Ze wordt in juli 3. Maar ze is een laatbloeier. Ze is ook nog niet beleerd, daar wachten we nog even mee. Het is een echte Pion, laat rijp.

∞ ♥ Jim & Noura & Ximo ♥ ∞
https://www.equinoji.nl - onafhankelijk voedingsadvies voor paarden - snacknetjes te koop

Met korting naar Equiday? Ga naar www.equiday.nl, gebruik de code EN24 bij het afrekenen en krijg 10% korting!!

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 10:35

die kleur van het hoofdje is apart! vind het wel mooi!

Dag lieve mama...

Daihyo

Berichten: 87994
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-02-04 10:48

Ze was pikzwart, maar wordt schimmel. Vandaar die kleur!

∞ ♥ Jim & Noura & Ximo ♥ ∞
https://www.equinoji.nl - onafhankelijk voedingsadvies voor paarden - snacknetjes te koop

Met korting naar Equiday? Ga naar www.equiday.nl, gebruik de code EN24 bij het afrekenen en krijg 10% korting!!

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 12:00

Tja... het is een leuk beestje maar ze staat op de foto met haar voorbenen behoorlijk ondergesteld en is ze achter week gekoot?
Ik zou foto's maken tegen een rustigere achtergrond, die spijltjes op de eerste foto maken het plaatje niet echt overzichtelijk.

boeflover

Berichten: 6041
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 12:02

die eerste foto is nogal raar, net alsof ze maar 3 benen heeft... verder wel een leuk beestje!

Daihyo

Berichten: 87994
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-02-04 12:09

Zo zie je maar dat foto's vertekenen. Ik had het nog niet eens gezien, van haar voorbenen. Ze is achter niet week gekoot hoor. Lijkt op de foto idd zo. Het is zo'n moeilijk paard om op de foto te zetten. Absoluut niet fotogeniek dus. Ja, haar koppie, maar daar kun je qua bouw zo weinig uit afleiden....Knipoog
Van de week dan maar weer met de digi aan de slag. Haha!

∞ ♥ Jim & Noura & Ximo ♥ ∞
https://www.equinoji.nl - onafhankelijk voedingsadvies voor paarden - snacknetjes te koop

Met korting naar Equiday? Ga naar www.equiday.nl, gebruik de code EN24 bij het afrekenen en krijg 10% korting!!

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 13:00

Amanda schreef:
Ze is achter niet week gekoot hoor. Lijkt op de foto idd zo.


Idd, op die foto zie ik er gewoon wat aan. Ik ben benieuwd naar de nieuwe foto's!

kiekiek

Berichten: 491
Geregistreerd: 09-10-03
Woonplaats: Papendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 13:22

Ik vindt wel een mooi paardje hoor, maar op de eerste foto kan ik al dr ribben tellen...

* 3 juli *

Rinoa

Berichten: 5528
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 21:04

Ik heb Tess IRL gezien, ze ziet er in het echt heel anders uit dan op deze foto's. Wat Amanda zegt over die foto's is helemaal waar, ze zijn niet echt typerend voor Tess (vergeleken met wat ik van haar gezien heb dan).

:D

Daihyo

Berichten: 87994
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-02-04 21:31

Thanx Marianne. Nieuwe foto's ga ik zaterdag maken. De andere dagen in de week ben ik er 's avonds en dan is het te donker. Tyrano gaat dan ook gelijk weer op de foto.

∞ ♥ Jim & Noura & Ximo ♥ ∞
https://www.equinoji.nl - onafhankelijk voedingsadvies voor paarden - snacknetjes te koop

Met korting naar Equiday? Ga naar www.equiday.nl, gebruik de code EN24 bij het afrekenen en krijg 10% korting!!

Zippo
Berichten: 1410
Geregistreerd: 30-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 21:47

kiekiek schreef:
Ik vindt wel een mooi paardje hoor, maar op de eerste foto kan ik al dr ribben tellen...


Hoeveel heeft ze er?

Leuk paardje, komt vast een mooi schimmeltje uit

~ The greatest thing is just to love and to be loved in return ~~

Daihyo

Berichten: 87994
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-02-04 21:57

Ik hoop het. Net zo mooi als haar moeder, alleen wat meer dressuurgericht.

∞ ♥ Jim & Noura & Ximo ♥ ∞
https://www.equinoji.nl - onafhankelijk voedingsadvies voor paarden - snacknetjes te koop

Met korting naar Equiday? Ga naar www.equiday.nl, gebruik de code EN24 bij het afrekenen en krijg 10% korting!!

Liselot

Berichten: 32173
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 23:18

misschien een tip: foto's maken tijdens het opjagen in de bak. dan laat het paardje zich mooi zien en heb je meteen bewegingsfoto's

http://www.LiselotKamphuis.nl FOTOGRAAF: oa Bruiloften, Newborn en workshops!
T 18-11-15 <3 A 9-8-19 <3

Daihyo

Berichten: 87994
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-02-04 23:22

Ja, dat gaan we ook doen. Normaal doen we dat ook:D, maar de bak was bezet, dus dat kon helaas niet. Zaterdag gaan we dat alsnog doen. Ook van de jonge hengst. Nog even geduld voor de nieuwsgierigen!

∞ ♥ Jim & Noura & Ximo ♥ ∞
https://www.equinoji.nl - onafhankelijk voedingsadvies voor paarden - snacknetjes te koop

Met korting naar Equiday? Ga naar www.equiday.nl, gebruik de code EN24 bij het afrekenen en krijg 10% korting!!

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 23:23

Aardig beestje. Inderdaad op zoek gaan naar een rustige achtergrond. Het weiland wil meestal het best lukken. Ze oogt idd nog erg onvolwassen, ik zou d'r zo nog een jaartje teruggooien de opfok in. "Hup, nog maar even groeien jij" *plons* Haha!


Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 23:26

ArwenLune schreef:
Ze oogt idd nog erg onvolwassen, ik zou d'r zo nog een jaartje teruggooien de opfok in. "Hup, nog maar even groeien jij" *plons* Haha!


Met een jaartje opfok ben je wel weer minstens duizend euro verder, willen ze dat wel?

Daihyo

Berichten: 87994
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-02-04 23:31

Ze doet nu ook nog niets hoor. Lekker in de paddock, wei of gewoon op stal. Met 2 andere paarden. We cinden haar gewoon nog te onvolwassen idd. Ze staat ook nog niet officieel te koop. Ik heb toestemming om een beetje rond te kijken naar een eventuele serieuze koper. Als ze niet verkocht wordt, wordt ze van de zomer rustig aan beleerd en dan zien we wel verder. Het heeft allemaal geen haast.

∞ ♥ Jim & Noura & Ximo ♥ ∞
https://www.equinoji.nl - onafhankelijk voedingsadvies voor paarden - snacknetjes te koop

Met korting naar Equiday? Ga naar www.equiday.nl, gebruik de code EN24 bij het afrekenen en krijg 10% korting!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 14:20

Mooi paardje hoor! Jammer!

Rinoa

Berichten: 5528
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 22:42

xFroukjex schreef:
Mooi paardje hoor! Jammer!


Verward Ik niet helemaal snappen???
Ben benieuwd naar de foto's die je zaterdag gaat maken Amanda! Hoop dat ze daar wat voordeliger opstaat!

:D

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 23:14

Tessebes"]
Met een jaartje opfok ben je wel weer minstens duizend euro verder, willen ze dat wel?
[/quote]



[quote="ArwenLune schreef:
Ze oogt idd nog erg onvolwassen, ik zou d'r zo nog een jaartje teruggooien de opfok in. "Hup, nog maar even groeien jij" *plons* Haha!


Clown

shabash

Berichten: 377
Geregistreerd: 26-04-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 10:13

Ik zag ook gelijk wat aan de stand van haar achterbenen. Voor diegene die haar wilt kopen laat haar keuren door een DA.

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 10:47

MarianneR"]
[quote="xFroukjex schreef:
Mooi paardje hoor! Jammer!


Verward Ik niet helemaal snappen???
[/quote]

Misschien "Jammer" omdat ze haar verkoopt?


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 bezoekers