Aardappels in de grill.........??

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Zonnetje81
Berichten: 18668
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Aardappels in de grill.........??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-02-04 12:56

Ik vroeg me af wat er gebeurd als je gekookte aardappels in de grill stopt. Kan dit en smaakt dit ook?? Krijg je dan een gebakken aardappel idee??

Heb het nog niet getest omdat ik dan mn eten misschien weg kan gooien en geen zin had om iets nieuws te maken Haha! .


Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 19:59

Ik maak soms aardappelen in de oven: ook onder het idee 'gebakken' aardappelen...
Aardappels (in schijfjes, blokjes, ...), eventueel wat kruiden over, beetje olijfolie erover en de oven in en de oven z'n werk laten doen...
Denk dat dat met de grill wel hetzelfde effect geeft...

Accept what is, let go of what was, have faith in what will be


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 23:17

Wel even een beetje olie erover druppelen, anders wordt het zo droog als Sinterklaas z'n bips denk ik... Haha!
Zoals Natalie het doet, maak ik ook regelmatig aardappeltjes. Met 1 eetlepel olijfolie kun je dan voor 4 personen gebakken aardappeltjes maken. Ik vind het het lekkerst met knoflookpoeder en paprikapoeder eroverheen (meegebakken dus he) Tong uitsteken

shoeffie
Berichten: 99
Geregistreerd: 17-10-03
Woonplaats: aan de ijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 12:27

Wat je ook kan doen is de aardappels in schijfjes, olijfolie er over heen
een aantal takjes verse rozemarijn en dan lekker in de oven /grill laten staan.

Aardappels poffen kan ook. (maar dan rauw) Aardappel in alufolie en zo in de gril gooien. Daarna een lekker sausje erbij. Ook heerlijk op de barbeque, maar dat duurt nog even voor dat weer kan

echt lekker wordt het met die aardappels, reblouchon kaas en spekkies. Dat heet tartiflette en dat is Lekker Vingers aflikken Vingers aflikken Vingers aflikken Vingers aflikken

Samantha_

Berichten: 10797
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 12:36

Klinkt allemaal erg lekker! Vingers aflikken


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 73 bezoekers