arme fanka

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
pril85

Berichten: 1589
Geregistreerd: 07-01-03

arme fanka

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-04 19:25

waar ik me vandaag toch ben achtergekomen,..
ik was van plan om vandaag is lekker te gaan rijden met z'n 2en.
nou ik wou ze nog even in de bak laten, want de berijder van fanka was er nog niet.
maar fanka wou de stal niet uit Verward heel vreemd want normaal moet je dr rustig houden zodat ze je nie meetrekt.
nou eindelijk uit de stal gekregen, maar toen liep ze toch wat mank met dr voorbeen, nou eenmaal een paar stappen gelopen liep ze weer normaal.

nou ze hadden nog even lekker gespeelt in de bak, en toen gingen we opzadelen.
ik was al eerder klaar dus ik ging vast de bak in.
nou eindelijk was fanka ook klaar en ze wou de bak inlopen maar fanka wou niet van dr plek af Verward heel vreemd ook.
en zij probeert nog een keer, toen lie ze wel maar heel erg moeilijk, kreupel dus.
nou misschien was het stijvigheid dus wij liepen nog een stukje met dr maar ze bleef maar zo keupel lopen.
dus ik de bak ingelopen omdat dat zachter loopt, en jah hoor daar liep ze normaal.
dus ik kijken of dr misschien iets in dr hoef zit, een scherp voorwerp ofzo.
maar nee ook niet.
en toen ik het zand van dr hoef wou wegvegen met mn hand voelde ik gewoon dat haar straal uitstak.
want ze waren vrijdag bekapt, en heeft de hoefsmid haar dus te kort bekapt..
dus hebben we haar maar evn in de bak gelaten en de stal wat dikker opgestrooit zodat ze niet zo vlak op t beton staat, en toen weer op stal gezet en toen liep ze sommige stukjes weer kreupel.

ik vind dit echt sneu voor der Ach gut
we gaan morgen even de hoefsmid bellen en we laten haar gewoon voor beslaan dan is het wel goed want nu loopt ze gewoon op dr straal

Natasjavegas
Berichten: 598
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 20:21

Wat een hoefsmid zeg.
Als hij je pony te kort bekapt zegt toch dat je hoefdsmid niet opgelet heeft of hij kan het niet.
Wel sjieluh voor je pony.
Hopen dat ze snel beter gaat lopen veel sterkte.

Groetjes Natasja en Vegas

LovingTweety

Berichten: 10435
Geregistreerd: 25-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 20:32

Het is inderdaad niet goed van je hoefsmid dat hij dit gedaan heeft Gelukkig hebben jullie goed opgelet en niet gereden...

BloemBloem

Berichten: 16583
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 20:35

\Nou idd echt goed dat jullie alles na hebben gekeken. Voor het zelfde geld zou je zo op haar gestapt zijn! Veel suc6 en geef de smid een pak slaag Boos!