Pijnlijk of niet.......?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

Daarna weer pijn?

Helemaal niet
11 (36%)
Een heel klein beetje
6 (20%)
Je gilt het uit van de pijn
13 (43%)

Totaal aantal stemmen: 30


BloemBloem

Berichten: 16580
Geregistreerd: 21-05-03

Pijnlijk of niet.......?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-04 18:05

A.s. vrijdag laat ik een tatoeage zetten op mijn voet. Ik weet dat het geen lekker gevoel is, maar heb je na het zetten van de tatoeage nog veel pijn?
Zaterdag moet ik namelijk gewoon werken en zondag moet ik weer
paardrijden (ben bang dat ik mijn laarzen niet meer aan krijg Haha!)

Dus wie heeft hier ervaring mee en wil deze met mij delen Knipoog

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 18:06

Het voelt gewoon als een schaafwondje, een paar dagen een beetje branderig, geen noemenswaardige pijn dus.

_Priscill_

Berichten: 5715
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 18:09

mijn vader en me stiefmoeder hebben er allebei 1
nou volgens me vader doet het niet zeer.
en kieteld het meer .
en volgens me stiefmoeder doet het niet echt zeer maar is het een zwaar irritant gevoel omdat die naaltjes zo snel gaan ,maar het is dus geen fijn gevoel maar echt heel zeer doet het niet volgens hun .
hun hebben er niet echt zoveel last van gehad je moet alleen oppassen dat je geen kortsjes krijgt,ligt er ook denk ik wel aan op welke plek je hem laat zetten

SassieSjaak

Berichten: 2250
Geregistreerd: 14-10-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 18:12

Nee joh je kan gewoon gaan rijden hoor, ik heb er ook een op mijn voet gewoon goed insmeren.

BloemBloem

Berichten: 16580
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-04 18:18

Plucker schreef:
Nee joh je kan gewoon gaan rijden hoor, ik heb er ook een op mijn voet gewoon goed insmeren.


Hahahaha en deed het bij jou zeer, ik ben ook zo'n held ik wil het dolgraag alleen poep ik peultjes Schijnheilig

Hoelang heb jij hem al, want ze zeggen dat het op je voet veel sneller vervaagd.

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48387
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 18:32

mijn ervaring is dat je geen na-pijn hebt, na het zetten van een tattoo... je voelt wel dat er "iets" zit, maar pijn is het niet echt... Lachen

Of het zetten pijnlijk is, durf ik niet te zeggen... dat is afhankelijk van de plek... ik heb zelf 9 tattoo's (nee nee.. ben geen freak of wat dan ook), maar er deden er maar 2 goed pijn...

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 18:50

Op het moment zelf deed het flink pijn ja. Nou zit die van mij ook recht over m'n ruggengraat, maar 'het kietelt' is onzin IMO.
Toen het af was deed het nauwelijks pijn meer, behalve dat die van mij op beweeglijke huid zit en dus 'trok' als ik m'n armen bewoog. Toen het begon te helen jeukte het nogal.

BloemBloem

Berichten: 16580
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-04 19:18

NOu ja ik zie het wel hoor.
Pijn is af en toe wel eens fijn Haha!

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 19:50

Het laten zetten doet zeer op de plekken waar ze over het bot moeten. Op je voet zal wel gevoelig zijn ja, het dreunt door in je bot. Ik heb er een op mijn schouderblad en het stukje dat hij over mijn bot ging had ik het gevoel dat hij op mijn arm aan het tatoeren was zo trok dat door. Haha! Ik keek nog even achterom voor de zekerheid...

Essie

Berichten: 1785
Geregistreerd: 25-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 20:28

Ik vond het wel echt pijn doen, maar wat net ook al werd gezegd ik had geen na-pijn. Ik heb hem op mijn enkel hoe dicht je bij het bot komt hoe pijnlijker het is, maar het geeft ook een enorme kick. De pijn is zo over.
Ik heb mijne nu 2 jaar en hij ziet er nog mooi uit!
Als je er geod over na gedacht hebt, moet je het gewoon doen, die pijn is zo weg....

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 00:09

Ik heb er na het zetten geen last meer van gehad. Alleen de eerste 2 dagen voelt het wat branderig als er kleding overheen schuift, net als bij een schaafwondje. Maar dat gaat gauw over, en echt pijn kan ik het niet noemen.
Als je gaat rijden kun je om schuren te voorkomen te tattoo evt. even afplakken met een stukje vershoudfolie. Je tattoo geneest het beste in de lucht, maar bij het rijden kan het geen kwaad om het even af te plakken.

sharonaollie

Berichten: 6442
Geregistreerd: 05-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 01:35

ik heb geen idee of het pijn doet,maar jij liever dan ik Tong uitsteken Haha!

Cheveyo

Berichten: 17591
Geregistreerd: 03-07-03
Woonplaats: aan het eind van de regenboog!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 01:42

waar op je voet laat je hem zetten?
Ik heb eentje die om een teentje heen gaat en verder gaat tot halverwege mijn voorvoet. Hij loopt als het ware over mijn teenpezen heen. Heb zelf hele bottige/pezige voeten dus echt weinig vleesjes daar. Vond hem zelf erg pijnlijk en helemaal tussen mijn tenen, ik kwam bakant van die stoel af zo pijn. Daarna is het direct over hoor.
Was wel supertrots toen ik hem had.

Diplodocus

Berichten: 160
Geregistreerd: 24-10-03
Woonplaats: borssele

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 11:04

Ik heb er ook eentje laten zetten in m'n taille. Ik vond het helemaal geen zeer doen. Het was gewoon een beetje een irritant gevoel.
Nadat hij gezet was heb ik er helemaal geen last meer van gehad. En bij de één doet het meer zeer als bij de ander Knipoog

Succes in ieder geval OK dan!

Faux
Berichten: 6226
Geregistreerd: 10-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 13:44

k heb dr een onder me navel, voelde dr niks van!!

Rijo
Berichten: 2670
Geregistreerd: 19-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 14:02

Ik had alleen de eerste dag een beetje een branderig gevoel maar verder niets dus succes vrijdag ben benieuwd naar een foto natuurlijk!

gr

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 14:07

Bij mij op mijn enkel heeft het geen pijn gedaan. Alleen die korstjes jeukten heel erg. En ik kan er dan niet vanaf blijven. Als je dan pielt, dan voel je het wel branden (en je krijgt helaas lelijke littekens als je pielt! Scheve mond)

DunjaR
Berichten: 3404
Geregistreerd: 12-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 15:29

ik heb hem tussen mijn schouderbladen en hij deed
zoiezo al geen pijn, wel was het een irritant gevoel.

je kan toch gewoon met je schoenen een tijdje rijden als je
echt pijn hebt???

gewoon relaxed komt allemaal goed joh!!

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 16:59

Ik heb een tatoo op mijn rug.... Op mijn stuitje Scheve mond
Ik heb best veel pijn gehad want ze moest over mn ruggegraat tatoeeren Verdrietig Maar goed als je eenmaal zit ga je ervoor en als je tatoo staat ben je de pijn alweer vergeten
Succes iig.

Je gaat toch niet bij Wim he!!!!!


Die is de slechtste in Leiden.... Hij weet er altijd wel een rotzooitje van te maken en op zo'n manier dat het niet meer te herstellen is Scheve mond
Je kan beter bij Rob, Eus of Regina gaan.

SassieSjaak

Berichten: 2250
Geregistreerd: 14-10-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 17:32

Flower"]
[quote="Plucker schreef:
Nee joh je kan gewoon gaan rijden hoor, ik heb er ook een op mijn voet gewoon goed insmeren.


Hahahaha en deed het bij jou zeer, ik ben ook zo'n held ik wil het dolgraag alleen poep ik peultjes Schijnheilig

Hoelang heb jij hem al, want ze zeggen dat het op je voet veel sneller vervaagd.
[/quote]

Nee joh viel wel mee met de pijn.
Ik heb de mijne in april 4 jaar en hij ziet er nog mooi uit hoor!!! *LOL*

Cheveyo

Berichten: 17591
Geregistreerd: 03-07-03
Woonplaats: aan het eind van de regenboog!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 18:07

Oh ik lees net dat je daarna moet gaan werken en rijden.
Zelf heb ik hem een paar dagen rust gegeven omdat hij bij mij net achter mijn tenen zit. Je voet beweegt veel als je loopt en dan heb je kans dat je tattoo onderhuids gaat uitlopen. Zelf heb ik een paar dagen geen schoenen aangehad en alleen op sokken of pantoffels gelopen. Daarnaast is het echt opsluiten van een tattoo ook niet echt bevorderlijk. Een wond (want dat is het) heeft lucht nodig om te genezen, dus oppotten lijkt me geen goed idee in het begin.

Kriel

Berichten: 6544
Geregistreerd: 08-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 18:12

flair schreef:
Het laten zetten doet zeer op de plekken waar ze over het bot moeten. Op je voet zal wel gevoelig zijn ja, het dreunt door in je bot. Ik heb er een op mijn schouderblad en het stukje dat hij over mijn bot ging had ik het gevoel dat hij op mijn arm aan het tatoeren was zo trok dat door. Haha! Ik keek nog even achterom voor de zekerheid...


nou eh......ik heb er 1 in min lies laten zetten en die deed aanzienlijk meer pijn dan die over mijn enkel waar meer bot zit.....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 23:04

NIet gaan rijden hoor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Of je moet je tattoo lelijk willen maken! er komen namelijk korstjes op en die moeten er vanzelf afvallen, en als je laarsen aan hebt kunnen ze nog wel eens gaan schaven, niet doen dus en anders zou ik het vragen aan diegene die hem plaatst.