Stal in Benthuizen of Hazerswoude?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Aramat

Berichten: 3169
Geregistreerd: 27-01-03

Stal in Benthuizen of Hazerswoude?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-04 11:30

Ik ga van de week even bij een stal kijken in Hazerswoude, maar ik kan dan net zo goed bij wat meer stallen langsgaan. Dus weet iemand nog stallen in Benthuizen of Hazerswoude dorp?
Er zijn daar in de buurt weinig uitrijmogelijkheden toch?

Ragne
Berichten: 1931
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 13:41

Ik ken in Hazerswoude twee stallen:
- Pensionstal de Groene Woude
- Stal Xenophon
beide hebben een website dacht ik...Maar er zijn hier mensen op bokt die daar in de buurt wonen en meer over de uitrijmogelijkheden kunnen vertellen dan ik.

Aramat

Berichten: 3169
Geregistreerd: 27-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-04 16:49

Bij de groene woude ga ik van de week kijken, die andere kende ik nog niet, dankje!

Sannah

Berichten: 2429
Geregistreerd: 28-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 20:15

http://groups.msn.com/chanicestable/chanicestable.msnw

Ik ken het verder niet maar deze stal zit op de Voorweg nr 36, vlakbij de Groene Woude.
Xenophon zit in Hazerswoude-Rijndijk, dus dat is wel een stuk verder dan H-dorp.
En op de Burmadeweg in H-Rijndijk zit trouwens ook nog een pensionstal.
Anders stuur je me maar een Pb als je meer wilt weten.

Dyonne
Moderator Informatief en Markt
May the horse be with you!

Berichten: 30626
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 20:33

Op de Voorweg waar Groene Woude ligt heb je ook nog wat kleinere stalletjes geloof ik.
En wat heten uitrijmogelijkheden. Voor ruiters kun je best wel een aardig rondje rijden, maar je zal wel over de weg moeten. Er is wel 1 stuk waar je nog goed in galop kan. Maar echt elke dag verschillende rondjes is niet mogelijk.
Mocht je op Groene Woude gaan staan wil ik je wel een keertje meeten hoor, dan zit je vlakbij mij. Zelf rijd ik nogal eens erlangs met mijn pony.
Xenophon is idd Rijndijk.

Ik weet ook niet wat voor stal je zoekt? Zal eens rondkijken of ik nog wat weet.

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 20:51

Zo Tamaar, nogsteeds op zoek naar een andere stal? Hoop dat jullie nu eindelijk eens een stal gaan vinden die bij jullie wensen past Knipoog

Succes met zoeken!!! OK dan!

Aramat

Berichten: 3169
Geregistreerd: 27-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-04 21:03

Tja t is lastig allemaal.. zolang we niks vinden wat beter klinkt dan waar we staan blijven we nog staan, maar ja goed rondkijken kan geen kwaad Knipoog

DANIenVLIEG

Berichten: 2512
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 00:02

hadden cees en lida nog gereageerd op die brief van je vader?
Want die hangt er nu niet meer?
En waarom wil je daar weg?
Vanwege de kwaliteit van de bak ofzo?

Debor
Berichten: 43
Geregistreerd: 02-02-04
Woonplaats: Nieuwerkerk ad IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 12:24

Hoi,
Ik heb jaren op stal Groene Woude gestaan met mijn twee paarden. In januari zijn we verhuist naar een stal dichtbij huis.
Heb er altijd met plezier gestaan en er zijn genoeg bakken. Een binnen 20-60 een buiten 20-60 en 20-40 en een longeerbak. Er ligt pas een nw bodem in de binnenbak. En de mensen zijn ook heel gezellig !! Een aanrader dus

F_Orumster

Berichten: 15320
Geregistreerd: 17-12-03
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 12:25

Wij woonden vroeger in Benthuizen en hadden daar een eigen pension Lachen Helaas nu niet meer Huilen Sorry hier heb je nix aan he? Maar ik vond het zo leuk klinken je topictitel Knipoog (herinneringen he)

Succes met zoeken! In Benthuizen zit trouwens nog stal Meursing (of heet da ni meer zo)

nadinec

Berichten: 542
Geregistreerd: 13-10-01
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 12:26

Ik sta zelf met mijn 3 paarden bij stal Groenewoude, en zoals Debor al zegt, er is een hoop ruimte en de sfeer is er goed....

Ja Debor, we moeten je nog steeds missen