Primeur: Kelvin aan het werk...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Primeur: Kelvin aan het werk...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-02-04 14:56

Bij deze de eerste Kelvinfoto's op Bokt

Vandaag voor het eerst sinds eind november weer les gehad. Ging op zich wel aardig... Hij begon goed geconcentreerd, lekker aan het lopen en alles... Maar het ging uiteindelijk toch fout. Kelvin besloot te schrikken van Sandra, sja, toen was het tijd... Ik lag er al bijna langs, omdat ik al moeite had met drijven ivm mijn spierpijn... En daarna, toen de auto van voren kwam, zat ik zelf al heel erg gespannen... Begon weer licht duizelig te worden, en mijn beenspieren deden pijn... En jawel hoor, daar schoot Kel weer opzij. Ben afgestapt en heb Marjolein er opgelaten. Bij haar piepte Kelvin er op een gegeven moment ook tussenuit, maar ze deed dus hetgeen ik ook zal moeten gaan doen: tegen de bakrand aanzetten en achterwaarts laten lopen. Vervolgens heb ik er nog wat rondjes aan de longe opzitten, maar ik was na 2 keer galopperen ook doodop... Mijn spieren werkten niet echt mee...

De reden van mijn spierpijn en duizeligheid kun je nalezen op [VvdD] Poging tot western...

Commentaar mag, maar wel een beetje lief Bloos We zijn bij Kelvin bezig om puur op ontspanning te rijden, mijn zit is nog even niet zo heel erg belangrijk. Mijn handen staan al beter tov toen ik met Kel begon, en mijn tenen steken ook niet meer zo heel ver uit. Ik heb alleen nog steeds geldzorgen, zo te zien Haha! En ik had dus al 3 maanden geen les meer gehad...

Kelvin even moegemaakt aan de longe... Gaaaap
Afbeelding

Net erop...
Afbeelding

Afbeelding

Inzetten van een volte...
Afbeelding

En eehm... Nou ja, mislukte volte Bloos!
Afbeelding

Afbeelding

Het blijft enig, dat lichtrijden Clown
Afbeelding

Hierna schrok hij van Sandra en de auto, ging Marjolein erop, en mijn fotograaf naar huis... Verdrietig

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.


Sok

Berichten: 15059
Geregistreerd: 02-12-03
Woonplaats: 't Noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 14:59

hij loopt heel netjes Haha! complimenten Knipoog
alleen moet je nog een btje verder achterover Knipoog

'In het land der blinden is eenoog koning'

Tigger
Berichten: 3903
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 15:18

Leuk paardje... Leuk bekkie heeft ie
Ik vind alleen je neusriem te laag zitten. Bovenop dan, hij zou hetzelfde moeten zitten als aan de onderkant.

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-02-04 15:21

Hij lijkt idd erg laag te zitten, was me nog niet opgevallen... Bloos

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 15:27

Leuk paardje, hoe groot is hij?
Ziet er best netjes uit hoor het rijden

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

joortje

Berichten: 10504
Geregistreerd: 06-05-03
Woonplaats: Stadskanaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 15:35

leuk peerd
leuke fotos
maar je zit een beetje te ver na voren

<3

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-02-04 15:45

Summertje schreef:
Leuk paardje, hoe groot is hij?


1m60, echt een ukkie bij wat ik gewend ben... Lachen

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 15:49

De foto's zien er een stuk ontspannener uit dan de tekst erbij Knipoog
Leuke foto's! Mooi paard!

Siets

Berichten: 8417
Geregistreerd: 22-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 16:34

Leuk dier, ziet er heel netjes uit, alleen tussen de oren van het paard doorkijken, of zitten er dubbeltjes in zijn manen? Knipoog.

Ik mis je zo... ;(

Dag lief vriendinnetje, dag grote zus, dag engel!

Zwanger! Wat een prachtig lichtpuntje, ik zie het graag als een lijntje met boven :). Het moest zo zijn!

Siets

Berichten: 8417
Geregistreerd: 22-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 16:35

Leuk dier, ziet er heel netjes uit, alleen tussen de oren van het paard doorkijken, of zitten er dubbeltjes in zijn manen? Knipoog.

Ik mis je zo... ;(

Dag lief vriendinnetje, dag grote zus, dag engel!

Zwanger! Wat een prachtig lichtpuntje, ik zie het graag als een lijntje met boven :). Het moest zo zijn!

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 16:35

Is de grond erg interessant ? Tong uitsteken Paardje loopt wel heel leuk !

    Pressure is what differentiates a piece of coal from a diamond

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-02-04 16:40

De grond was niet echt interessant... Zoals ik in mijn eerste bericht al zei: ik heb nog steeds geldzorgen, en helaas leverde de les me weer eens niets op...

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.

vamp

Berichten: 3861
Geregistreerd: 19-01-03
Woonplaats: waar de zon schijnt

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 16:47

mooi hoor!!
ik heb niet eens echt commetaar , alleen dat ie heel netjes loopt!

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 17:54

Wat een leuk ding!!!
Hij lijkt trouwens eigelijk best wel een beetje veel op Starlight, alleen is zn staart een stuk voller en heb ik geen sperriempje Tong uitsteken en hij loopt netter Bloos
Leuke foto's hoor, ziet er netjes uit

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 17:54

Tigger schreef:
Leuk paardje... Leuk bekkie heeft ie
Ik vind alleen je neusriem te laag zitten. Bovenop dan, hij zou hetzelfde moeten zitten als aan de onderkant.


Ik vind de neusriem afschuwelijk staan, veels te groot, tot verhouding met zijn hoofd Lips are sealed...

Verder vind ik je ook erg kort zitten, die mogen best wel een stuk langer..
Verder erg knap dat je met zulke schoenen kunt rijden, ik zou het niet kunnen

Ps. als je een volte inzet of rijdt, zorg dan goed dat je je binnenbeen erbij houdt, zodat hij zijn achterhand ook neerzet, en niet meesleurd.

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-02-04 18:03

ShannaY schreef:
Ik vind de neusriem afschuwelijk staan, veels te groot, tot verhouding met zijn hoofd Lips are sealed...


Irl valt het wel mee, vind het hem wel goed staan, maar ik was - na de opmerking over het scheef zitten - ook al van mening dat hij erg groot lijkt...

Citaat:
Verder erg knap dat je met zulke schoenen kunt rijden, ik zou het niet kunnen


Het zijn gewoon normale stal-/rijschoenen...

Citaat:
Ps. als je een volte inzet of rijdt, zorg dan goed dat je je binnenbeen erbij houdt, zodat hij zijn achterhand ook neerzet, en niet meesleurd.


Allereerst de vraag: waar zie jij aan dat hij zijn achterhand meesleurd? Dat zie ik nl niet... Wel wil ik nog even wijzen op mijn eerste bericht, dat ik flink spierpijn had, en dus ook moeite met drijven ed...

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.

Sjonniej
Berichten: 17536
Geregistreerd: 21-05-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 18:09

Het ziet er netjes uit, je had je beugels idd wel erg kort, maar daar zal je wel je redenen voor hebben denk ik...
Neusriem staat hem netjes, en alle neusriemen zijn zo breed (volgens mij) dus daar kan je niet zoveel mee!
Succes hopen dat hij niet zo schrikachtig blijft en dat jullie lekker veel plezier hebben samen!


Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-02-04 18:12

Ik heb mijn beugels al erg lang naar mijn idee Scheve mond

Neusriem is wel erg breed, brede aansnoerneusriem Lachen Het hoofdstel is 'm verder ook niet te groot of zo, en zoals ik al zei: ik vind het op de foto's erger lijken dan irl denk ik...

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.

Assiej
Berichten: 3670
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 18:32

Mooi hoor Lachen loopt ook netjes zeg, je beugels lijken wel te kort, maar net zoals je zelf al zei dat ze al lang zaten naar jou idee, maar de neusriem denk ik 1 gaatje strakken doen, zodat de sperriem hem niet naar beneden trekt. Misschien dat het helpt, maar weet ik ook niet hoor

Mijn 2 maantjes, Moon & Luna (L)


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 18:58

Pervinco schreef:
Citaat:
Ps. als je een volte inzet of rijdt, zorg dan goed dat je je binnenbeen erbij houdt, zodat hij zijn achterhand ook neerzet, en niet meesleurd.


Allereerst de vraag: waar zie jij aan dat hij zijn achterhand meesleurd? Dat zie ik nl niet... Wel wil ik nog even wijzen op mijn eerste bericht, dat ik flink spierpijn had, en dus ook moeite met drijven ed...



Toe maar, ook al last van lange tenen Schijnheilig
Met zijn achterhand meesleuren, bedoel ik dat hij zijn achterhand amper gebruikt, dus niet op de volte maar ook niet op de overige foto's vooral de laatste niet, daar kukkeld ie behoorlijk op zijn voorhand. Als een volte inzet, is het best belangrijk dat hij zijn achterhand "inzet" dus dat zijn achterhand principe een grotere volte maakt dan de voorkant, stelling aan de voorkant is leuk, maar die moet je aan de achterkant ook hebben. Verder hoef je het niet als aanval te beschouwen ik geef je een tip, en blijkbaar vat je hem niet goed op.

Assiej
Berichten: 3670
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 19:01

Lengtebuiging dus? Bedoel je dat? of neit Tong uitsteken ik probeer hier ook een beetje wijzer uit te worden haha Tong uitsteken maar als zijn achterhand een groter rondje moet maken als zijn voorhand, dan zwaaid zijn achterhand dus uit neem ik aan, want als hij lengtebuigng heeft kan hij, lijk mij, geen groter rondje maken.

Mijn 2 maantjes, Moon & Luna (L)


stephje

Berichten: 375
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Musselkanaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 19:30

leuk paard zeg!

wel grappig waar ik op rij heet ook kelvin.
dezelfde naam, twee heel verschillende paarden Haha!
( en bijna 20 cm groter) hihi

groetjes stephje

vernieuwd profiel

Laurakeuh

Berichten: 360
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: hove

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 20:04

loopt heel mooi vind ik *LOL* *LOL*

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-02-04 21:35

ShannaY schreef:
Toe maar, ook al last van lange tenen Schijnheilig
Met zijn achterhand meesleuren, bedoel ik dat hij zijn achterhand amper gebruikt, dus niet op de volte maar ook niet op de overige foto's vooral de laatste niet, daar kukkeld ie behoorlijk op zijn voorhand. Als een volte inzet, is het best belangrijk dat hij zijn achterhand "inzet" dus dat zijn achterhand principe een grotere volte maakt dan de voorkant, stelling aan de voorkant is leuk, maar die moet je aan de achterkant ook hebben. Verder hoef je het niet als aanval te beschouwen ik geef je een tip, en blijkbaar vat je hem niet goed op.


Ik vatte het ook niet op als een aanval, ik wil alleen graag weten hoe jij ziet dat zijn achterhand er als het ware bij hangt, omdat ik dat dus niet zie. Het enige wat ik niet echt goed opvatte was de opmerking over het drijven, ik kan amper lopen Bloos! Vandaar dat ik het al enigzins in het eerste bericht uit probeerde te leggen...

Anywayz... Je zegt dat zijn achterhand als het ware een grotere volte moet maken...Maar is het dan niet juist zo dat zijn achterhand uitzwaait, om het zo even te zeggen?

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.

Assiej
Berichten: 3670
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 21:36

Ja dat vroeg ik me ook al af (zie paar berichten hiervoor)

Mijn 2 maantjes, Moon & Luna (L)



Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 bezoekers