Toch naar Wanroy?!?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
KarinvdM

Berichten: 16565
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Holsloot

Toch naar Wanroy?!?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-02-04 19:14

Wij mogen hoogstwaarschijnlijk toch naar Wanroy!!! De nummers 1 en 2 van het M1 van de regio Drenthe mogen door. Degene die afgelopen zaterdag 2e werd wil niet gaan... Onbegrijpelijk ixweiss: Als het goed is gaat de nummer 3 in haar plaats, en dat ben ik dus Haha!
Ik ga zeer zeker wel, het is wel een heel eind weg, maar dat heb ik er graag voor over.

Ik durf nog niet te hard te juichen, ik wacht een officiele bevestiging af...

Kijk niet om naar wat is geweest,
leer te leven met vreugde, zorgen en pijn,
kijk naar morgen, een nieuwe dag waarin je gelukkig kan zijn


hesterv

Berichten: 2853
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Bitgummole

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 19:28

Ik hoop het zeker voor je!! Maar ik kan haar punt wel zien, ik kan namelijk ook niet!! Had heel graag gewild natuurlijk!! Maar hier int noorden hebben we dan vakantie en ik mocht met vrienden mee op wintersport!! EN Wanroij is echte en klere-end weg!!! 't is dus echt heel stom, want 6 maart hebben wij dus mooi nog vakantie en het is ook nog eens 4 uur met de trailer rijden!!! Dan moeten we er haast een weekendje van maken voor een proefje!! Erg jammer!! Ik hoop dat het voglende keer weer in Ermelo is!!

Groetjes Hester

Frits [Silverstone x Casantos]
Celoma De La Tourbe [Whitesnake x Zuidhorn]
VERKOCHT
Gediplomeerd ORUN instructrice (niveau 2)

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 09:40

Ik duim heel hard voor je mee dat zou wel heel erg gaaf zijn zeg!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

YvonneS
Berichten: 3303
Geregistreerd: 28-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 10:11

Hee gaaf man!!!! Ik hoorde dat er al een discussie was idd over het NK in Wanroij en men vond dat de noordelijke bonden dit hadden moeten boycotten omdat het natuurlijk in een uithoek van nl ligt! Maar ik vind het heel gaaf voor je en ik zou zeker gaan!!!!

Gjilke

Berichten: 4695
Geregistreerd: 27-10-03
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 13:29

YvonneS schreef:
Ik hoorde dat er al een discussie was idd over het NK in Wanroij en men vond dat de noordelijke bonden dit hadden moeten boycotten omdat het natuurlijk in een uithoek van nl ligt!


Ja dat vind ik eigenlijk ook wel wat stom. Ik mag dus ook heen, maar moet zo'n 3 1/2 uur rijden!! We mogen onderweg wel een pauze houden, mijn arme paard....

YvonneS
Berichten: 3303
Geregistreerd: 28-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 16:27

Ben ff op zoek gegaan en dit stuk was het, staat op www.stegen.net!

Citaat:
Op naar Wanroij (of toch maar niet?)

De meeste provinciale dressuurkampioenschappen zitten er weer op. De "gelukkigen" die in de prijzen zijn gevallen kunnen nu voor een deel zeggen: Op naar Wanroij! Of toch maar niet?

De KNHS heeft in al haar wijsheid besloten het nationale indoorkampioenschap te verplaatsen van het centrum in Ermelo naar het noodlijdende KNHS-centrum in het Brabantse land. In mijn ogen is het zeer terecht dat veel noordelijke ruiters daar over klagen. Het is voor mij volstrekt logisch om een nationaal kampioenschap op een centrale plek te organiseren. Bovendien deugt de argumentatie niet. De KNHS wil het noodlijdende centrum in Wanroij een impuls geven, maar wekt zelf in diverse publicaties al de indruk de moed te hebben opgegeven. De organisatie trekt aan een dood paard en moet onder ogen zien dat één nationaal centrum in Ermelo voldoende is!

De noordelijke regionale bonden hebben hun leden in elk geval een slechte dienst bewezen door niet vierkant voor dit onzalige plan te gaan liggen. Wat mij betreft hadden ze "Wanroij" gewoon mogen boycotten en een noordelijk kampioenschap mogen organiseren. Of ze hadden de KNHS kunnen voorstellen om het NK in Exloo of Drachten te houden (lekker goedkoop!). Ik denk dat dan de zuidelijke lobby flink zou hebben gesteigerd.

Steven Stegen



Deze man heeft zo'n lekkere nuchtere kijk op de paardensport zaken! Geweldig gewoon!

Gjilke

Berichten: 4695
Geregistreerd: 27-10-03
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 17:18

Ben het helemaal met hem eens!!!

xxLisaxx
Berichten: 1840
Geregistreerd: 27-06-03
Woonplaats: Zeewolde/Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 19:40

ben het ook met hem eens
Ik hoop voor je dat je dan door mag, en heel veel succes als het mag! OK dan!

............

haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 11:39

Hoop dat je toch doormag!!

En dat het in Wanroij is, vind ik ook wel weer eerlijk. Jullie zeggen dat het ver is vanuit het noorden, maar wat is Ermelo als je uit het zuiden komt? Ook ver!!!!!

Sylhouet

Berichten: 4532
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Vierhouten

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 11:48

haike schreef:
Hoop dat je toch doormag!!

En dat het in Wanroij is, vind ik ook wel weer eerlijk. Jullie zeggen dat het ver is vanuit het noorden, maar wat is Ermelo als je uit het zuiden komt? Ook ver!!!!!


Euhm sorry hoor, maar als je de nederlandse kaart er even bij pakt: Ermelo ligt REDELIJK CENTAAL !
Voor ons uit het noorden is Ermelo ook nog een aantal UREN rijden hoor, waarschijnlijk even lang als voor iemand uit het zuiden. Ermelo ligt nou ook niet bepaald in het noorden van het land... Scheve mond
Als je nu vanuit het noorden in Wanroij mee gaat doen, dan mag je wel een stal gaan huren en overnachten, want na 4 a 5 uur op de trailer loopt je paard vast niet lekker fris z'n proefje...

Check http://www.vivalaveluwe.nl : onze Bed & Breakfast en Vakantiewoning op unieke locatie midden in het bos op de Veluwe! Veel wild rondom ons terrein, en volop wandel- en fietsmogelijkheden. Ook ideaal voor natuurfotografen! Open vanaf maart 2015 :).

YvonneS
Berichten: 3303
Geregistreerd: 28-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 13:03

Ermelo is idd vanuit elke kant +/- 1,5 tot 2 uur rijden maar vanaf hier doe je naar wanroij zeker 3 a 4 uur over! En jullei vanuit het zuiden misschien een half uur! De verdeling is minder eerlijk!

HedwigG

Berichten: 1403
Geregistreerd: 05-07-02
Woonplaats: Aalzum, Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 16:46

ja vind ik ook! ze konden het veel beter in ermelo houden mooi in het midden van het land! hier vandaag is wanroij egt ver weg!! arme paardjes...

*


Gerrie

Berichten: 4385
Geregistreerd: 18-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 17:15

Petje af dat je wilt gaan Karin OK dan!

Het is idd nogal een afstand,zeker als je nog een trailer erachter hebt hangen..ong 220km!En niet verdwalen natuurlijk Knipoog

Er komt ook nog meer bij kijken want, hoe laat moet je starten?
Misschien moet je al de dag ervoor afreizen omdat je paard anders niet fit aan de start komt?

Houden ze Überhaupt rekening met de noordelijke combinaties....?

Ik ben heel beniewd hoe ze dit gaan organiseren.

Tot dan lekker doortrainen!

Our only purpose in life is to Love one another.
.....and if we can't do that try not to hurt each other.
-Dalai Lama

KarinvdM

Berichten: 16565
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Holsloot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-02-04 18:48

De M1 is in de middag. De kans dat we op vrijdag dan al gaan vertrekken is wel groot, als we een goede plek kunnen vinden om Romanoff te stallen... Het grootste probleem is dat Romanoff niet wil eten, drinken of plassen als we op een wedstrijd zijn.
De afstand vind ik geen probleem. In de tijd dat ik in Barendrecht woonde nam ik Romanoff ook wel eens een weekend of een weekje mee naar mijn ouders in Ees...
Laat ik eerst maar even afwachten, ik wil het eerst zwart op wit zien!

Kijk niet om naar wat is geweest,
leer te leven met vreugde, zorgen en pijn,
kijk naar morgen, een nieuwe dag waarin je gelukkig kan zijn

YvonneS
Berichten: 3303
Geregistreerd: 28-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 18:55

Weet je a zeker of je heen mag?? Dacht dat het nog niet helemaal duidelijk was???

Gjilke

Berichten: 4695
Geregistreerd: 27-10-03
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 18:57

Ik moet in de M2, dat is s'ochtends begint om negen uur, maar wij gaan gewoon zaterdagochtend vroeg weg...
Ik hoop maar gewoon op een slimme organisatie die de combinatie's uit het zuiden eerst plaatst..

KarinvdM

Berichten: 16565
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Holsloot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-02-04 20:23

Gjilke schreef:
Ik moet in de M2, dat is s'ochtends begint om negen uur, maar wij gaan gewoon zaterdagochtend vroeg weg...
Ik hoop maar gewoon op een slimme organisatie die de combinatie's uit het zuiden eerst plaatst..


Nee, daar kijken ze niet naar, dat deden ze afgelopen zomer in Ermelo iig niet.

Kijk niet om naar wat is geweest,
leer te leven met vreugde, zorgen en pijn,
kijk naar morgen, een nieuwe dag waarin je gelukkig kan zijn

Gerrie

Berichten: 4385
Geregistreerd: 18-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 22:19

Gjilke schreef:
Ik moet in de M2, dat is s'ochtends begint om negen uur, maar wij gaan gewoon zaterdagochtend vroeg weg...
Ik hoop maar gewoon op een slimme organisatie die de combinatie's uit het zuiden eerst plaatst..


dat wordt dus nachtwerk....ipv zaterdagochtend.
Denk eraan dat je je paard nog even de tijd gunt om bij te komen van de lange reis...en jezelf ook Haha!

Niet te vergeten je voorlezer *LOL*

succes!

Our only purpose in life is to Love one another.
.....and if we can't do that try not to hurt each other.
-Dalai Lama

Annash
Blogger

Berichten: 26417
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 22:23

joohhh gaaaaaaf joh!
heel veel succes he, en goed slapen Schijnheilig

KarinvdM

Berichten: 16565
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Holsloot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-02-04 00:04

Gerrie schreef:
Denk eraan dat je je paard nog even de tijd gunt om bij te komen van de lange reis...



Idd, minimaal een half uur "tot rust" laten komen na de rit.

Kijk niet om naar wat is geweest,
leer te leven met vreugde, zorgen en pijn,
kijk naar morgen, een nieuwe dag waarin je gelukkig kan zijn

elllis
Berichten: 2745
Geregistreerd: 27-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 09:00

Het probleem is ook nog eens dat er maar 12 boxen beschikbaar zijn lijkt me ook erg weinig .

Hoipiepeloii

Berichten: 7295
Geregistreerd: 23-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 17:27

Wat leuk dat jee misschien toch mag!!! Echt super joh, maar ik ben het er mee eens dat het een *klere*end weg is!! Ik ben er afgelopen weekend nog geweest en toen was het met de vrachtwagen (ontzettend rustig op de weg) en 100 rijden, 2 uur voor ons.
Kan je nagaan dat het voor jou nog veel verder is! Ik denk dat wij er met ons trailertje wel 2 1/2 uur voor uit moeten trekken..... Kdenk dat ik ook maar een box huur!
Voor de Z1 DE zijn er namelijk 2 groepen, eentje vanaf 16.00 en daarna een vanaf 18.00. En de prijsuitreiking is om 22.45!!!! Nou dan laat ik hem echt niet op de trailer staan!

Nistria
Berichten: 3239
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Beneden Leeuwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 17:36

Gjilke schreef:
Ik hoop maar gewoon op een slimme organisatie die de combinatie's uit het zuiden eerst plaatst..


Ik vrees toch dat het bij een loting blijft...

She's my lady Lovers

Gjilke

Berichten: 4695
Geregistreerd: 27-10-03
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 18:25

Hmzz, jammer. We gaan vijf uur van te voren weg, en het is z'on drie en een half uur rijden, dus dan heb ik tijd zat om mijn paardje bij te laten komen....

Whaa, als ik als eerste moet starten, moeten we gewoon om 4 uur weg!!!!

Hoipiepeloii

Berichten: 7295
Geregistreerd: 23-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 11:21

Vandaag kon je bellen voor een stal, en dat ga ik zeker doen!! Ik hoop maar dat er nog een vrij is, en ik hoop ook dat ze de combinaties uit brabant en limburg eerst doen, maar ik vrees ervoor......


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: chazzie, Stybba en 8 bezoekers