Pffff... kleine kinderen....

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Pffff... kleine kinderen....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-02-04 20:48

Ik heb vanavond logeetjes. Mijn neefje en nichtje, 6 en 3,5 jaar oud.
Mijn zus en haar man hebben een etentje en dus komen zij bij mij.
Groot feest. Na het eten komen ze hier en eten dan bij ons nog lekker ijs met chocolade.

Ze mogen opblijven en krijgen lekker drinken met chips, terwijl we een tekenfilm kijken, dikke pret!

Alleen.... nu liggen ze op bed. Ik ben al lang blij dat ze daar liggen.
Die van 6 slaapt bijna, hangt er tegen aan. Maar dat kleintje blijft maar hannesen.
Dan moet ze plassen. Dan heeft ze buikpijn. Haar water was op, ze had het koud, de deken viel op de grond en ze moest poepen.
Haar knuffelaapje lag nog beneden.

Nu is het bijna negen uur en nu is ze in ieder geval al een kwartier stil. Dat is al veelbelovend. *LOL*

Ik ben al bijna moe van het trap op en neer lopen.
Je zal maar zelf zo'n kind hebben, ben je iedere avond in de weer Scheve mond
Of is dat de charme van kinderen Verward Haha!


irene

Berichten: 3538
Geregistreerd: 08-06-01
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 20:49

Nee, dat is niet de charme van eigen kinderen Boos! Haha!
Je snapt nu zeker wel dat ouders 's-avonds zuchten "he,he, ik ben blij dat ze slapen" Haha!

The best thing for the inside of a horse is the outside of a stable.
Jacob R. Ludlow,1897

Charlotte

Berichten: 2720
Geregistreerd: 16-06-01
Woonplaats: Mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 20:50

Oh ik ken het, heb ooit 1,5 uur zitten hannesen met een huilende peuter Scheve mond uiteindelijk was ze dan toch zo lief om in slaap te vallen Knipoog

Ik denk dat ze het gewoon te fijn vind; al die aandacht!

Vandaag even geen achterhaalde quotes

isabelle

Berichten: 3447
Geregistreerd: 28-08-02
Woonplaats: terneuzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 23:46

hahahaha ik had je graag zien zitten op de bank hahahahahaha.ik hoop voor je dat ze uiteindellijk is gaan slapen maar welkom in de wereld avn kinderen!

GÜNTHER 01-11-1999
SVEN 24-07-2001
CHEYENNE 06-02-2006
-6kg

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 23:57

Je wacht nog even met kinderen Jantina? Tong uitsteken

Als je niet weet waar je heen gaat, kom je er altijd -- Loesje

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 00:38

Wij hebben hier nu eentje van 2 te logeren.
Dat wil zeggen: wij zijn bekaf en zij is nog vol energie Rolleyes
Maar wel schattig hoor Ach gut (voor een keertje Nagelbijten / Gniffelen )

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 00:40

Ik weet niet hoe het komt, maar ik heb dus echt een soort gave bij kinderen. Serieus. Ze zijn bij mij altijd heel lief en stil en gehoorzaam Verward
Maar kan me wel voorstellen hoe uitgeput je bent! Dat ben ik al bij luisterende kinderen Lachen

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik

Esmeralda

Berichten: 10628
Geregistreerd: 07-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 08:29

en dat van 1 avondje, hahahaha, mijn dochter heeft 3 jaar gehuild, (huilbaby) liep op me tandvlees. en jij klaagt over 1 avondje hhahahahha en weet je wat bij jou het leukst is, ZE gaan weer weg

Griendheuvels Kate onze eige Shire Topper

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-02-04 10:17

Dat is het leukste van kleine logeetjes.... ze gaan de volgende ochtend weer naar huis Haha!
Droppie, als ik bedenk dat het zo alle avonden gaat jaiks! Ik moet er niet aan denken Knipoog
Maar ze is gelukkig blijven slapen, ze is er nog 1x uit gekomen, maar toen moest ze écht plassen. Vanochtend stond ze om half zeven weer voor ons bed "Ik ben waahaaaakker!!"
Verder waren het engeltjes hoor, keurig netjes alles opruimen en klusjes voor mij doen. *LOL* Dat is dan wel weer handig hoor!

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 11:17

Ik vind het juist super! Heb gister opgepast met Alike (alikesflame van bokt) en ben juist blij dat ze wakker zijn. En als ze op bed moeten, leg ik ze neer en kijk ik ze streng aan dat ze er niet uit mogen komen Knipoog

juval

Berichten: 13088
Geregistreerd: 05-04-03
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 14:18

kinderen zijn geweldig...... vooral als ze slapen hihi

In memoriam, Zoëy : [IM] Zoëy, onze gouden stippelpony

don't bite the hand that feeds you


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 15:46

Hahaha, wanneer kom je eens oppassen?
Ik heb er vier en vooral de twee jongsten zijn "nogal moeilijk" met gaan slapen.
Ze mogen ook met alle plezier eens bij jou komen logeren
Die van mij slapen trouwens uit tot een uur of acht...

Soraya

Berichten: 6875
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 16:08

Ik had net mn tante met mn nichtje en neefje op bezoek. Die zijn 13 en 10 ofzoiets. Verschrikkelijk!!!! Hele tijd aan mij plukken, aan me haar enz. Ik ben heeeel erg blij dat ze weg zijn!

Hardcore-Soldier
Hardcore-fan#18
Respect2all

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 17:29

jantina schreef:
Vanochtend stond ze om half zeven weer voor ons bed "Ik ben waahaaaakker!!"
Verder waren het engeltjes hoor, keurig netjes alles opruimen en klusjes voor mij doen. *LOL* Dat is dan wel weer handig hoor!

Kijk dat doet ons logéetje dan wel weer goed: die lag tussen ons in te slapen, snukte met het geluid van een slaapzaal vol dronken mannen maar werd wel pas om 10 uur wakker OK dan! *LOL*
En dan is het toch ook wel erg schattig hoor, zo'n klein hummeltje naast je dat in haar slaperige oogjes wrijft, gaapt en dan zegt "eteuh" Haha!

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-02-04 17:33

Schattig noem je dat?? Ik heb haar ook geprobeerd in bed te nemen, zodat ze nog even ging slapen. Ze ging inderdaad heel stil liggen.... voor twee minuten. Toen begon ze zachtjes te zingen, te spelen met haar knuffel, trappelen met haar ijsklompjes etc. Haha!
Ach, ik ben dol op ze hoor en vind zo'n logeerpartijtje hardstikke gezellig. Ik mag ze ongegeneerd volproppen met allerlei lekkers (en zelf mee eten Haha! ) en we doen gekke dingen. Zoals laatst hebben we een nachtwandeling in het bos gemaakt. *LOL*
Maar vaker als 1x in de maand moet het toch écht niet worden Haha!

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 18:45

owwwww wat vreselijk. Kinderen BLEH..........nee niet aan mij besteed. Aangezien ik 30 word dit jaar word er al regelmatig aan me gevraagd of het niet 'ns tijd gaat worden. NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEee dus...

Zolang ze niet praten vind ik ze geweldig hhhaa maar zodra ze eigen willetje gaan krijgen kan ik niet meer met ze omgaan. Ik ben gek met de dochtertjes van 2 vriendinnen van me, maar voor mezelf hoeft het nog niet nee. Tis zo lekker om ze weer terug te kunnen geven als het niet leuk meer is Haha!

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 21:16

Ik ben ook dol op mijn nichtjes. (2 jaar, 9 maanden, 4 maanden)

maar ik vind het soms wat fijn als ik lekker naar huis kan, of dat hun naar huis gaan!

Ik ben ook bijna 30, maar kinderen..hmm ik twijfel nog gewoon een aantal jaren door.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 21:37

Geweldig die kinderen Haha!
Om af en toe op te passen dan Knipoog
Zo moest ik vorige week op drie jongetjes tussen de 1,5 en de 6 passen. Was toch erg blij toen ze eindelijk in bed lagen Lachen

De kinderen waar ik gister op aan het passen was, zijn bij mij gelukkig heel braaf, maar moet er niet aan denken daar op te moeten passen als je ze niet zou kennen. De oudste had gister trouwens wel weer wat nieuws bedacht.... hij lag al in bed en kwam naar beneden, toen ik hem daarop vriendelijk doch dringend Schijnheilig verzocht weer zijn bed in te gaan bood ie aan chipjes voor me te halen, toen ik ook dat afsloeg wilde hij me wel helpen met mijn schoolwerk Haha!

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Chantalleke

Berichten: 4633
Geregistreerd: 30-07-02
Woonplaats: Tuitjenhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 21:47

Ik had vanmiddag mijn neefje op visite. Zit ik te computeren doet hij dat deurtje dicht. okey dat kan.

Dan drukt hij op de reset knop

ARGHGGGGGG

Kleine kinderen Boos!

Trouwens ben zelf ook nog wel een klein kind

Euh,...?? Tsjah,...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 21:48

jantina schreef:
Ik mag ze ongegeneerd volproppen met allerlei lekkers (en zelf mee eten Haha! )


He, wel wat voor ons bewaren he Haha!

fabiola

Berichten: 1931
Geregistreerd: 19-05-03
Woonplaats: Noord-scharwoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 22:48

haha komt me allemaal heel bekend voor Haha! de vriendin van mn vader heeft een dochtertje van 8 en als het bedtijd word dan komen de smoesjes. Dan heeft ze weer wat laten liggen beneden en komt ze dat dan even halen en blijft dan verdacht lang dralen beneden Tong uitsteken de andere keer vraagt ze of er nog 1 verhaaltje kan worden voorgelezen terwijl we er al 2 hebben gehad. Kan me heel goed herrineren dat ik dat vroeger ook zo aanpakte en helemaal bij mn oppas Haha!

My love, I would rather spend one lifetime with you, Then face all the ages of this world alone…

rust zacht lieve Heidi... zal je zo missen...

LovingTweety

Berichten: 10435
Geregistreerd: 25-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 23:01

Vroeger ging ik altijd onder mijn kussen lezen en dan een uur later naar de huiskamer gaan en heel droog zeggen 'ik kan niet slapen' waarop ik van mijn ouders nog wel even mocht tv kijken Haha! Heeft heel lang gewerkt. Totdat ik naar de middelbare ging en het wel slim vond om voldoende te slapen 's nachts Tong uitsteken

Gracia

Berichten: 2441
Geregistreerd: 15-07-03
Woonplaats: Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 09:25

andermans kinderen kunnen best leuk zijn, op mijn stage van half negen tot drie.. verder niet hoor!!! ik heb mijn twee paardjes nog dat zijn mijn kinderen!!!

Gracia & Zizora
Een tuigpaard is goud waard!

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 09:53

Leuk hè kinderen Knipoog

Ik ben ook erg blij dat ik er overdag 24 heb en dat die om 15.15 allemaal weer lekker naar huis mogen Haha!

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 10:04

Als ik ooit vergeet waarom ik ze niet wilde ga ik op zondag een uurtje in de McDonalds zitten. Weet ik het zó weer.
M'n broer en z'n vriendin willen wel kinderen. Word ik suikertante. Gaan ze met tante Arwen naar de dierentuin, naar de paarden, mee voor hun eerste tattoage.. ( }>)


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 996981, _CS_, AnnetteFlame, billy3105, carineken, chocky84, Cowboy55, Esperanza, Firebug, Gee, Gimme_Joy, GoogleAdsense, hakkipilke87, IASCrawler, ingvdh, Johnie, judithje, Kirsha, laran, Lielle, LouLi, luuntje, Maanon_, maitestar23, Malenka, MarinkeB, Nayan, Petra_O, Pinacolada, pinto_1, Prairy, Sanniejtjuh, Saskia9, Suliko, SusanH, Symke, TessaxQuincy, Whizz, Winna, Wopkebrok, xColorCross, XladyX, xMyrth, xPabloBokt en 63 bezoekers