Vakantie geboekt: Praloup

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-11-01 15:42

Heb net m'n wintersportvakantie geboekt, met 140 euro last-minute korting, onder de 700 gulden klaar, reis, accomodatie, skipas, materiaalhuur, verzekering, helemaal compleet!
Top! Heb er zin in!
Met Snowtrex, naar Praloup.
Wie is daar wel eens geweest? Iemand ervaring met Snowtrex?

Nulla tenaci invia est via


Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-01 15:43

Wow zeg Party!! !!!!!!!!!! Heel veel plezier, en wees voorzichtig met skieën!!!!!

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-11-01 16:36

Tuurlijk ben ik voorzichtig!
Ik skie al vanaf m'n 6de, dus dat zou wel moeten lukken, het vervelende is alleen dat als ik val (gebeurt niet vaak), ik ook gelijk echt goed val! Blijf eigenlijk veel te lang staan en dan maak ik uiteindelijk dus echt een mega-crash als het niet meer gaat!
Maar tot nu toe ben ik helemaal heel gebleven, alleen een keer m'n skies gesloopt. (moest ik ff een eind lopen!!!)

Nulla tenaci invia est via

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-01 16:37

heeel veel plezier, en niets breken he *LOL*

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

mariska

Berichten: 613
Geregistreerd: 10-06-01
Woonplaats: Maasland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-01 18:30

Mijn broer is ook naar Praloup geweest met Snowtrex. Heeft het erg naar zijn zin gehad! Jammer dat hij de derde dag gevallen is en zijn arm uit de kom had, zodat hij niet meer kon skieen Boos! . Gelukkig kon hij zich wel vermaken door te apres-skieen... Haha!

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-11-01 18:39

Oei! Das minder! Dat soort dingen hoop ik echt nooit mee te maken, vorig jaar was een goede vriend van mij onderuit gehaald door een of andere lompe gozer die niet kon remmen/sturen, had een pees in z'n duim doorgesneden aan het snowboard van die lomperik en een enorme snijwond, hele piste onder het bloed! 3 dagen later zag je het nog want er was geen verse sneeuw gevallen.
Was de service etc. van Snowtrex een beetje goed? Met de après ski zit het wel goed dan denk ik he?! Party!!
Boeken ging in ieder geval netjes en de prijzen zijn aantrekkelijk! (zeker als je last-minute gaat!)

Nulla tenaci invia est via

Ontario

Berichten: 1921
Geregistreerd: 25-01-01
Woonplaats: Deurne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-01 18:41

Heej tof joh!
Heb ook la vakantie geboekt, alleen dan voor van de zomer, duurt nog zo lang Verdrietig

mariska

Berichten: 613
Geregistreerd: 10-06-01
Woonplaats: Maasland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-01 23:27

ja hoor, service was goed. Hij baalde alleen van de busreis, maar ja dat is bij elke organisatie..

Ik ben zelf met Sportura geweest. Was ook erg goed, alleen de bus ging ook nog eens kapot waardoor we 5 uur later thuis waren.. (en de ski's die ik huurde waren zo slecht dat er een brak op een zwarte boekel ( Verward ) piste terwijl ik niet eens heel hard viel.. De ski-juf is toen heel boos naar de ski-verhuur gegaan om te klagen over de slechte ski's. Ik kreeg toen wel meteen nieuwe!! }

met zo'n bus mee is wel erg gezellig trouwens!!

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-11-01 23:37

Die bus is altijd naar, maar daar ontkom je niet als je een klein beetje low-budget op vakantie wil.
En ik vermaak me altijd wel, leer je ook alvast wat mensen kennen (we gaan met z'n 2en).

Ik neem m'n eigen schoenen mee (anders krijg ik last van m'n voeten en afgevroren tenen, bovendien vind ik andermans zweet ook goor!) en ik heb 'Prestige' skies gehuurd, dus dat zal wel goed zitten denk ik. Sta je wel raar te kijken als je ski breekt!

Nulla tenaci invia est via


Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-01 23:43

oooo ik wil ook skien!! Bale zeg dat ik niet kan.....(net een zadel gekocht) De plaats waar je naar toe gaat is heel populair onder de jeugd. Dus flink apres skieen. Toen ik vroeger ging skieen was het nog meer een soort van elite vakantie. dus geen jongen mensen die zonder ouders kwamen. Dus nu wel. wel leuker, alleen naar mijn inziens wordt er te veel gezopen en gepartied, waardoor er nog meer ongelukken gebeuren. Ik zou weer helemaal opnieuwe moeten leren skien, maar ik zou zo meegaan!!

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-11-01 23:51

Citaat:
Op 2001-11-28 23:43, schreef Prima:
naar mijn inziens wordt er te veel gezopen en gepartied, waardoor er nog meer ongelukken gebeuren.


Absoluut! Je ziet soms echt dwazen met kleine oogjes op goed geluk naar beneden knallen.
Ik ga ook echt voor het skiën, wil toch iedere dag wel rond een uurtje of 10 op de piste staan en dan maximaal skiën. Tuurlijk ga ik wel wat gezelligs doen 's avonds, maar ik probeer het binnen de perken te houden, lukt vrij aardig omdat ik meestal doodmoe ben na een dag skiën! Even een biertje happen ergens en daarna heerlijk slapen!
Als ik wil feesten, zuipen en om een uurtje of 1 m'n nest uitrollen kan ik beter naar Center Parcs ofzo gaan, veel goedkoper!

Nulla tenaci invia est via

mariska

Berichten: 613
Geregistreerd: 10-06-01
Woonplaats: Maasland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-01 12:59

helemaal mee eens! Ik ga ook altijd voor het skieen. Lekker 's morgens als de liften open gaan direct naar boven over de net geprepareerde pistes... mmm
Het voordeel van de hele dag skieen is dat je heel goedkoop kan apres-skieen. Na 2 biertjes ben je al helemaal Clown en ben je zo moe dat je maar naar huis gaat. Feesten kan thuis ook!!

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-01 13:02

Ehhh dames (heren ook!), waar is Praloup ?? Nooit van gehoord (zegt ook niet alles hoor *LOL* ).
Ik ga lekker over 2 weken een weekendje skieen, met een paar vriendinnen, wel gezellig hoor!
Ik heb het geluk dat ik niet zo vreselijk ver van de ski-gebieden afwoon (ik rij in 2,5 uur naar de Steinplatte), da´s wel fijn! We gaan meestal wel een paar keer een weekendje en vaak nog een week skieen. Dit doen we meestal met de kerstvakentie, maar aangezien we met kerst naar Ned. komen en m´n dochter -na een ski-ongeluk afgelopen kerst, waarbij ze met de helicopter van de berg is gehaald- niet zo graag wil skieen. Gaan we met carnaval, komen m´n schoonouders oppassen Knipoog !

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-11-01 13:15

Zuiden van de Franse Alpen.

Nulla tenaci invia est via

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-01 16:51

Dáár had ik nog nooit van gehoord *LOL* . Da´s wel een eind weg zeg Verward
Wanneer ga je ? Wens je alvast veel plezier en "schi heil" Knipoog !

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-11-01 18:27

21 december, gelijk aan het begin van de kerstvakantie.
Wel een pokke-eind met de bus, maar dat heb ik er wel voor over.
Ben echt wintersport-verslaafd, m'n record staat op 4x op wintersport in één winter. (kerst, voorjaar, pasen en nog een keer in januari)

Nulla tenaci invia est via


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Banjer, _Nadia_, AhrefsBot, AmberG, BarbaravdW, Berdien, Bo_Y, Century, Froukje, Googlebot, GrapeshotBot, Guusje17, History_, Jade91, JeaDH, JesdaJinn, Keizerinnnn, kreekie, leonietje, lina1998, Majestic-12, Miez, miezelke, MightyMike, MissMarije, Mrskiwi, Nymphe, OmgiliBot, Pardoesje, pinto_1, Renkle, Saaams, Selina, SennaS, Summerfly, Suusw, Tsplendid, Unoo, ViveChopin07, Winged, xPabloBokt, xSwanHeart, Yipee en 64 bezoekers