hoe verander je tekst op je telefoon?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

hoe verander je tekst op je telefoon?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 00:30

Ik heb KPN maar er staat nog steeds HI in het tekstschermpje weet iemand hoe ik het veranderen kan?
Het idiote op di site van HI staat dat je een sms je met KPN moet sturen naar 321 (0.45 ct per oproep) heb ik gedaan maar krijg nu allemaal verrotte reclame maar mn tekstje veranderd niet!


Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 00:41

Als je je fabrieksinstellingen wijzigt, zet ie hem als het goed is op je goede provider. (dit moet je nl doen als je een logo ofzo weer uit je telefoon wilt hebben)
Probleem daarmee is dat je ook al je opgeslagen, gedownloade etc gegevens kwijt bent.. (beltonen en dergelijke dus)

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik

bokkertje
Berichten: 1169
Geregistreerd: 25-11-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 13:07

dat heb ik ook... volgens mij heeft iedereen dat die KPN heeft? is laatst veranderd volgens mij

stimuleer de verdraagzaamheid, wees eens vaker irritant!

stop nooit met lachen, je weet nooit wie er verliefd kan worden op die lach...

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 13:21

Hi = KPN toch?

Als je een logo aanvraagt is het weg Lachen

Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 14:25

Feetje schreef:
Hi = KPN toch?

Als je een logo aanvraagt is het weg Lachen


neeee zeker niet!

Bij Hi is het beltegoed een half jaar geldeig, en bij KPN een jaar, en heb het daarom omgezet, via het info nummer bel ik nu via KPN maar het logo blijft van HI grrr....


Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 14:26

Mijn Hi beltegoed heb ik inmiddels ook al een half jaar en mijn beltegoed is nog tot juli geldig Verward

Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 14:27

Feetje schreef:
Mijn Hi beltegoed heb ik inmiddels ook al een half jaar en mijn beltegoed is nog tot juli geldig Verward

ga maar naar de site van KPN daar staat dat het belteged van KPN langer geldig is en dat je tot 1 mei 2004 gratis kan switsen.

Hermelijn

Berichten: 6664
Geregistreerd: 05-05-02
Woonplaats: Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 14:43

Ik heb mijn HI-beltegoed ook veel langer dan een half jaar gehad, dus wat je daar nou van moet geloven...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 15:20

_Scarlet_ schreef:
Ik heb mijn HI-beltegoed ook veel langer dan een half jaar gehad, dus wat je daar nou van moet geloven...

Ik niet ik moest elk half jaar opwaarderen anders was ik het kwijt ach ik neem gewoon het zeker voor het onzekere maakt mij geen bal uit via wie ik bel.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie