had je moeten zien!!!!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
xSuusx
Berichten: 1299
Geregistreerd: 07-11-03

had je moeten zien!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-02-04 16:57

hey
zoals jullie weten sta ik op een anderen stal Haha!
nou gisteren gesprongen en dat ging onwijs goed,dus vandaag nicht mee en die ging ook springen,maar paardje had wat anderen gedachten de eerste sprong ging al fout veel te vroeg afgezet en met vier benen gelijk de lucht in maar niet de balk eraf gegooit Wow!
dus nicht had al een tijdje niet meer gereden en is 19jr en heeft 13jr rijervaring dus moest kunnen 30cm en de 2de sprong van haar jaja was echt komich en ik dacht op dat moment:had ik maar foto toestel bij me en viel ze eraf kon ik leuke foto maken,en opdat moment bedacht paardje zich zette zich schrap is de houtsnippers en ja hoor bom! lag ze Nagelbijten / Gniffelen
helemaal dubbel van het lachen en paardje aan de anderkant van de hindernis dacht wat doe je daar? Extreme duivel
maarja paardje wou ook allen galoperen dus ja maar ik zei ga maar de molenpad op en ga daar maar stukje crossen en daar ging ze in volle galop was paardje niet te houden en ging ze ! Verward EN TERUG wou ze stappen lekker uitstappen maar liep dwars door het bit en ging Zelf in volle rengalop het hele lange molenpad crossen dus ja maar uitgestapt in de bak
en lekker eten gegeven en deken weer om en weer naar huis gegaan maar ik vond de leuke sprong wel en dat is nog maar 30cm Bloos!

maar goed niet bezeerd ofzo was wel lachen Haha!

paardje was erg blij volgens mij hahaha maar normaal wil ze nooit naar buiten en ineens liep ze met me nicht Verward

maar goed morgen lekker ik proberen hahaha paardje pesten nee hoor Lovers

nou gr

Onderschriftloos


Alane

Berichten: 16622
Geregistreerd: 18-02-02
Woonplaats: Munsterland???????

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 17:19

Ik snap er niet veel van. Verward Maar ja, kan aan mij liggen.

Veel kennis is nog geen wijsheid. Wie zich verbeeldt de wijsheid gevonden te hebben, is een dwaas.
Ruzie begint nooit met de eerste zin. Ruzie begint altijd met het antwoord
Communiceren: Zo dicht mogelijk langs elkaar heen praten

Ninla_

Berichten: 9006
Geregistreerd: 01-06-03
Woonplaats: Op de rug van een fjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 17:33

ik snap er ook niks van Verward

Sommige roddels zijn te mooi om er geen realiteit van te maken

Jokonootje

Berichten: 4851
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 17:47

volgens mij begin jij ook elk bericht met:

hey
zoals jullie weten sta ik op een anderen stal Haha!

dus dat weten we nu zeker wel Knipoog

maar goed uhm tsja leuk verhaaltje zolang je nicht zich niet bezeerd heeft is het wel goed maar nu weet je wel dat je paardje raar kan gaan doen met springen dus denk dat het verstandig is om dat in je achter hoofd te houden volgende keer dat je weer gaat springen en probeer eerst die 30 cm maar goed te springen dus niet hoger zetten hoor ... dat kan dan raar aflopen ...

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 17:49

Ik snap er ook nie al te veel van, maar ik geloof wel dat ik het jammer vind dat je je cam niet bij had Lachen

Alicia

Berichten: 525
Geregistreerd: 01-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 20:20

nou ik snap het wel hoor suus ! Tong uitsteken Had ik zeker bij willen zijn! Haha!
-xx-

Alane

Berichten: 16622
Geregistreerd: 18-02-02
Woonplaats: Munsterland???????

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 20:27

Alicia schreef:
nou ik snap het wel hoor suus ! Tong uitsteken Had ik zeker bij willen zijn! Haha!
-xx-

Ik kan er wel van maken maar dat is niet zo lollig....

Leg eens uit dan...

Veel kennis is nog geen wijsheid. Wie zich verbeeldt de wijsheid gevonden te hebben, is een dwaas.
Ruzie begint nooit met de eerste zin. Ruzie begint altijd met het antwoord
Communiceren: Zo dicht mogelijk langs elkaar heen praten

HorseyLover

Berichten: 1349
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 20:31

ik snap het wel hoor! leek me erg komish! jammer dat je geen cam bij je had Tong uitsteken

Alicia

Berichten: 525
Geregistreerd: 01-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 10:54

gewoon lezen

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 10:59

Mja... beetje onduidelijk maar goed... Lachen
Gelukkig dat je nicht zich niet heeft bezeerd..

michelle11

Berichten: 28
Geregistreerd: 11-02-04
Woonplaats: Voorschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 11:51

je moet gewoon goed lezen maar ik snap je wel hoor Suus!!!

Gia I missing jou

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 12:25

Suus14 schreef:
nou gisteren gesprongen en dat ging onwijs goed,dus vandaag nicht mee en die ging ook springen,maar paardje had wat anderen gedachten de eerste sprong ging al fout veel te vroeg afgezet en met vier benen gelijk de lucht in maar niet de balk eraf gegooit Wow!
dus nicht had al een tijdje niet meer gereden en is 19jr en heeft 13jr rijervaring dus moest kunnen 30cm en de 2de sprong van haar jaja was echt komich en ik dacht op dat moment:had ik maar foto toestel bij me en viel ze eraf kon ik leuke foto maken,en opdat moment bedacht paardje zich zette zich schrap is de houtsnippers en ja hoor bom! lag ze Nagelbijten / Gniffelen
helemaal dubbel van het lachen en paardje aan de anderkant van de hindernis dacht wat doe je daar? Extreme duivel
maarja paardje wou ook allen galoperen dus ja maar ik zei ga maar de molenpad op en ga daar maar stukje crossen en daar ging ze in volle galop was paardje niet te houden en ging ze ! Verward EN TERUG wou ze stappen lekker uitstappen maar liep dwars door het bit en ging Zelf in volle rengalop het hele lange molenpad crossen dus ja maar uitgestapt in de bak
en lekker eten gegeven en deken weer om en weer naar huis gegaan maar ik vond de leuke sprong wel en dat is nog maar 30cm Bloos!

maar goed niet bezeerd ofzo was wel lachen Haha!

paardje was erg blij volgens mij hahaha maar normaal wil ze nooit naar buiten en ineens liep ze met me nicht Verward

maar goed morgen lekker ik proberen hahaha paardje pesten nee hoor Lovers

nou gr

Even een vertaling voor de mensen die een beetje moeite hebben Haha!

Nou gister gesprongen en dat ging onwijs goed, dus vandaag is mijn nicht meegekomen om ook te springen. Maar toen had dat paardje andere gedachten, vanaf de eerste sprong ging het al fout. hij had een veel te vroege afzet en ging met 4 benen tegelijk de lucht in maar hij heeft de balk er niet afgegooid. Mijn nicht is 19 en rijdt 13 jaar dus dat moest kunnen, nog een tweede sprong van 30cm.
Het was erg komisch en ik dacht op een gegeven moment had ik maar een fototoestel bij me moest ze eraf vliegen. En ja hoor toen bedacht het paardje zich plots en BOM daar lag ze. Helemaal dubbel van het lachen en het paard dat nu aan de andere kant van de hindernis stond, dacht wat doe je daar? Maar ja paardje wou ook alleen galoperen, dus ik zei ga maar het molenpad op en ga maar een stukje crossen en daar ging ze in volle galop, het paardje was niet te houden. En terug wou mijn nicht gaan uitstappen, maar het paardje was echt niet de houden en vloog door het bit in in volle galop terug, dus toen hebben we maar in de bak uitgestapt. En toen heb ik hem lekker eten gegeven, een deken om gedaan en weer naar huis gegaan. Ik vond de leuke sprong wel .... en dat is nog maar 30 cm.

Maar goed niet bezeert, het was wel lachen. Het paardje was erg blij volgens mij, normaal wil ze nooit naar buiten en nu liep ze ineens daar met mijn nicht.

Maar goed morgen ga ik het lekker proberen, lekker mijn paardje pesten.
Laatst bijgewerkt door Kwanyin op 21-02-04 12:46, in het totaal 1 keer bewerkt

I used to walk in a room full of people and wonder if they liked me.
Now I look around and wonder if I like them.

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 12:38

Dank je wel Katleen Haha!


michelle11

Berichten: 28
Geregistreerd: 11-02-04
Woonplaats: Voorschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 23:38

nou ik kan het anders heel goed lezen hoor suus en naar de andere moet je maar gewoon niet luisteren

-x x x x x- Michelle

p.s. ik ken selina onderhand wel hihihi

Gia I missing jou

dewy007
Berichten: 358
Geregistreerd: 05-09-03
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 20:26

ik kan het ook goed leesen hoor Haha! Haha! OK dan! *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL*

Ricardo en Dewy


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: lanouska, SemrushBot en 147 bezoekers