les gisteravond!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-11-01 22:49

ik op expensive, in de wei dacht ik al jeetje ik denk dat ie kreupel is. ik ermee gedraaft maar me vriendin zag soms een beetje niet helemaal 100 % en soms weer wel. toen ik met de les opstapte, liep ie een beetje kreupel. ik meteen tegen jan gezegt, hij zou zo kijken. laten draven, op alle beide kanten en hij zei dat hij niet 100 % liep maar ook niet echt kreupel. hij bleek gewoon wat stijf te zijn,
de les begon een kwartiertje later en een ander meisje (reesy) mocht op een Z dressuur paard Kwijl men wat een mooi paard, echt een lekker ding, van die gelijke sokjes, heel mooi opgericht lopen enzovoorts.
en ik had met sporen gereden, gewone kunstof knopjes
pff wat een verschil. de middendraf ging heel aardig Pling nog nooit zo'n goeie gehad. monique (die les geeft) vond em ook mooi, en nog wat slangevoltes gereden waarbij ik soms in de knoop kwam met dat Kwijl paard maar het ging vooral op het laatst stukken beter, de stelling ging al veel beter.
alleen expensive kauwt niet meer Huilen eerst (1e les)wel heel erg en nu speel ik met hem en dan gaat ie afbuigen en laterna heel soepel naar onderen (maar soms iets te diep) en ook in draf maar zonder op het bit te kauwen. is dit erg? galop ging ook beter, en met voltes ging de stelling ook beter. toen had me vriendin (boogie*girl op bokt) nog uitgestapt op de donkere terug weg (was al kwart voor 8)
en daarna in de kas nog uitgestapt met een dekentje op en eten gegeven en weer in de wei
zucht Lovers en morgen ga ik met mijn vriendin mee naar les, en fotos maken en die krijgen jullie natuurlijk ook te zien!!

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch



Mellien
Berichten: 1121
Geregistreerd: 23-03-01
Woonplaats: Warffum

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-01 21:01

Hee leuk dat het goed ging in de les ( lijkt mij tenminste) en dat lijkt me handig, een kas om in uit te stappen Haha! . Hoe groot issie eigenllijk?

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-11-01 21:56

wat is groot?? de kas? hoe groot die is. nou heel groot maar ik mag met expensive alleen in het voorste gedeelte (groot zat hoor)
en ging wel goed ja

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-01 22:22

wat goed zeg!!
snel nieuwe foto's laten maken door boogie*girl

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-11-01 22:57

ja ik probeer het
vandaag fotos van Haar gemaakt
na de les, in de les lukte niet, ging allemaal zo snel
ook hele mooie, een stuk of 6 ofzo
zien jullie nog wel verschijnen op bokt

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: anne7, Balou_k, Cjuan, dazai, KDS, laura22, meggiemeg, Monique1963, MyWishMax, Sky_As, sterregoud en 141 bezoekers