Sponsortocht ->volgend jaar ->alternatief dit jaar

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Xyris

Berichten: 9442
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Sponsortocht ->volgend jaar ->alternatief dit jaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-02-04 20:25

Hallowa,

voor de mensen die het nog niet weten, de sponsortocht in het thema fantasy gaat niet door. Althans niet de 8ste.

Ik heb met het WNF gesproken en wat blijkt, elk jaar wordt er een wandeltocht georganiseerd in een bepaald thema.
Dit jaar is het thema dieren.
Deze tocht is ongeveer een maand later als de tocht die ik dacht te organiseren.
Helaas is het voor het WNF niet haalbaar om nog een extra tocht erbij te organiseren.

Het aanbod was dus als volgt: Ik mag in het comite van deze tocht.
De tocht van dit jaar trekt alleen al 3000 (drieduizend) man.
Dit jaar kan er niks meer veranderd worden aan de tocht. Volgend jaar echter zou mijn tocht ter uitvoering gebracht kunnen worden.
Thema Fantasy en mensen te paard. Maar dan niet enkele 10tallen mensen, maar misschien wel enkele duizenden. (Mensen te paard en mensen te voet)
Dit aanbod ga ik dus wel aannemen.

Alleen vind ik het jammer dat ik de tocht op de achtste af zou moeten blazen.
Deze tocht wil ik alsnog door laten gaan voor de mensen die wel willen.
Ik stel dan voor dat we niet verkleed gaan, want dan is dat weer zo'n gedoe met staatsbosbeheer. Maar dan gaan we gewoon met een groepje de lage vuursche op.


Dus bij deze, als je interesse hebt...
Laat het mij even weten! En geef even de volgende info van jezelf aan mij door (op mijn e-mail alstublieft) tessa.geniets@wanadoo.nl
Ik stel voor de veiligheid een leeftijdslimiet van 16 jaar op. Je moet dus 16 jaar of ouder zijn.
Gelieve ook een eigen paard te hebben!!! (Wegens praktische redenen)
Misschien een leuk idee om nadien met zijn allen gezellig naar een pannenkoekenhuis ofzo te gaan Knipoog

Boktnaam:
Echte naam:
Leeftijd:
E-mail adres:
Tel. nr.:
Mob. nr.:

Even een algemene opmerking, ik wil de boel op het topic graag overzichtelijk houden. Als ik nieuws heb over hoe of wat dan zorg ik dat de text vetgedrukt staat, zodat het wat opvalt.
Zouden jullie alsjullieblieft dan geen texten vergedrukt kunnen maken?

thanx!
Laatst bijgewerkt door Xyris op 21-02-04 21:26, in het totaal 1 keer bewerkt

Rust zacht mijn lieve meisje RIP 2-3-2023


Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 20:39

Is prima, maar mijn ervaring leert dat een tocht of iets dergelijks waarbij mensen geen eigen paard hebben (maw paard huren bij een manege) dat dit stuk loopt. Vaak verhuren manege's hun paarden alleen maar onder begeleiding en dus eigen begeleiding, waardoor de rit al vaak vast ligt en je een bepaalde route moet gaan. Ik kom uit Zeeland en ik wil best komen, maar dan niet voor een rit van 1 uur Lachen.

- Offline -

Xyris

Berichten: 9442
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-02-04 21:27

mja, = gewijzigd, naja, als er mensen zijn die een extra paardje hebben, meld dat even!

Rust zacht mijn lieve meisje RIP 2-3-2023


Haarbal

Berichten: 3447
Geregistreerd: 07-04-03
Woonplaats: Wierden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 22:05

Als er 3000 man meegaat lijkt mij het meerijden met paarden (met houten Lips are sealed ) zwaarden niet echt veilig... En ook geen leuke rit, lijkt me...

Wat ik met rondklepperen bedoelde in het vorige topic: rondrijden, uiteraard. je kan op de Sallandse Heuvelrug hele dagtochten maken zonder ook maar een stukje asfalt oid tegen te komen.

Xyris

Berichten: 9442
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-02-04 22:52

misschien een idee voor een andere keer Lachen lijkt me leuk.
En tsja, qua veiligheid, joh, daar valt best een mouw aan te passen.
Desnoods gaat men in groepen met kleine tussenafstanden, maar ik hou jullie sowieso op de hoogte hierover

Rust zacht mijn lieve meisje RIP 2-3-2023

Xyris

Berichten: 9442
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-02-04 22:56

Ik ga binnenkort die man bellen over dat ik het comite in wil, en als die tocht over is dan beginnen we aan de volgende, mogelijk aan degene die hier op bokt is verzonnen, en dan komt echt de veiligheid aan bod. Veiligheid boven alles.

Rust zacht mijn lieve meisje RIP 2-3-2023

Xyris

Berichten: 9442
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-02-04 22:57

Ow en mensen met ideeen, you're welcome!

Rust zacht mijn lieve meisje RIP 2-3-2023


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 bezoekers