Zit te denken om te stoppen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_Debbie_

Berichten: 2154
Geregistreerd: 04-07-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-01 16:36

Ik was gister aan het rijden enzo als gewoonlijk lukte het me weer niet echt.........mijn instructrice zei dat het niet aan mij lag (want voor de ZH'ers hier.....ik moest op elinda) Want ik moest dus op elinda en daar heb je dus echt een zweep bij nodig.
Maar ik wou in maart een wedstrijd rijden en me instructrice dat ik makkelijk me B kan doen.Aleen ik heb zelf het gevoel dat ik gewoon niet kan paardrijden als ik naar een ander kijk dan lijkt het net of ik alles fout doe.....terwijl ze tegen mij zeggen dat ik het goed doe.
En ik heb nog een probleem als ik moet lichtrijden zit ik altijd op het verkeerde been Boos!
Me instructrice zegt dat ik dat gewoon lekkerder vindt zitten en dat meer mensen dat hebben......

Maar ik weet het echt effe niet meer....daarom zit ik te denken om te gaan stoppen Verdrietig

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-01 16:56

Doe niet zo maf, zeg! Iedereen heeft wel eens een poedersuikerdag. Scheve mond\ Het komt echt wel weer goed. Je moest gewoon op een paard wat je niet ligt. Dat heb je wel eens. Ik heb een eigen paard, en ik heb ook wel eens dat ik het helemaal niet zie zitten, dan denk ik bij mezelf: wat ben ik nou helemaal aan het doen?!? Maar trust me, als je eenmaal besmet bent met het paardenvirus, kom je er nooit meer vanaf.
Vraag de volgende keer een ander paard, en ik zit ook wel eens op het verkeerde been, en rij toch al 16 jaar, dus ...... Geen enkele reden om te stoppen, hoor!!

Kieffertje

Berichten: 1743
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-01 17:07

Niet stoppen!
Nooit doen!
Soms gaat het gewoon niet, en ik denk dat het inderdaad niet helemaal aan jou ligt, en ook niet aan het paard, de combinatie is gewoon niet goed.
Vraag eens of je op een ander paard mag, zodat je merkt dat het met jou heus wel goed kan gaan.
Probeer je aan te wennen elke keer als je in draf gaat of van hand veranderd, even te kijken of je op het goede been zit.
Dat kan je zien aan de schouders.
Als de buitenschouder van het paard naar achteren gaat, moet jij in het zadel zitten.
Ik heb ook wel eens het gevoel gehad dat ik gewoon niet meer vooruit ging, maar dat echt vanzelf wel over.
Blijf doorgaan!

Kieffertje

LANGE JAN

Berichten: 77
Geregistreerd: 18-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-01 17:22

Hee Deb zoals ik al zei he je gaat toch niet zomaar stoppen vanwege zo'n kankerdag dat ka ntoch gebeuren en je vindt paardrijden toch leuk en nog een keer srr

Charmotte

Berichten: 4245
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-01 17:31

Michael!!!! (lange jan) wil je die woorden hier niet gebruiken!?!??!?! Boos! Schijnheilig
Ennuh Deb niet stoppen hoor!! Ik heb ook heel vaak dat het niet lukt en dan denk ik; ik vind het niet leuk meer! Maar dat hoort erbij he... jaja de paardenwereld is hard Knipoog

_Debbie_

Berichten: 2154
Geregistreerd: 04-07-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-01 17:33

haahahahahahahahaha nikjuh (debjuh)
Maar elk leven is hard.
Ik weet het eg nog niet maar het is niet een keer.....

LANGE JAN

Berichten: 77
Geregistreerd: 18-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-01 17:33

OK ok srr srr srr Frusty hoe kon ik zo dom zijn om dat te zeggen? srr srr srr genoeg zo?

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-01 17:36

Hee niet stoppen hoor?? en idd iedere heeft wel een een stinkmodder dag.

Ik heb dan wel een eigen paard en ook daar heb ik goede en slechte dagen. Lukt het niet die dag dan stop ik gewoon en denk volgende keer beter Lovers .

Maare misschien had Elinda ook wel een stinkmodder dag het is tenslotte een Zeik merrie hihihi Haha! .

BTW ik wil je ondertussen wel een zien rijden ik kom binnenkort wel even langs op dinsdag Lovers . Maar dan moet Charmotte ook meekomen Party!! .

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-01 17:36

soms zit het mee, soms tegen..
Even doorbijten en gewoon doorgaan. de volgende keer gaat het vast en zeker veel beter

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-01 20:48

je kan heus wel paardrijden ik heb ook wel eens een dipje
je kan het hoor debbie, gewoon doorgaan Lachen

Cowgirl

Berichten: 23743
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-01 20:51

ach meid ik had vandaag ook weer eens een K dag.
Ik heb ze lekker eten gegeven en morgen is er weer een dag.

puma

Berichten: 2275
Geregistreerd: 21-08-01
Woonplaats: Lobith

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-01 00:13

Deb, ik had vandaag echt een vreselijke slechte dag met Iduna. Denk dat het mijn slechtste les tot nu toe was. Ik zat niet goed, Iduna liep te etteren, het ging gewoon echt voor geen meter Verdrietig

Maar ja, dan denk ik maar volgende keer weer beter.
En Elinda is ook niet een van de leukste he? Je zal zien, volgende keer gaat het weer hardstike goed en dan ben je weer helemaal Party!!

Evy

Berichten: 7652
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-01 17:10

Iedereen heeft wel eens een dipje in de paardensport. En als je instructrice zegt dat je goed kan rijden dan is dat zo!
Gewoon blijfen oefenen en dan gaat alles een stuk beter
suc6

_Debbie_

Berichten: 2154
Geregistreerd: 04-07-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-01 17:15

bedankt voor jullie lieve reacties Lovers
En eerst was elinda mijn lievelings paard maar nu niet eg meer Haha! Maar nu is het jamaica maar dat is jamaica al een tijdje hoor.....heus niet door dit Haha!
Maar ik heb toch maar besloten om niet te stoppen Party!!

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-01 17:18

Goed zo zo hoor ik het graag ??

Dus volgende keer lekker lessen en je zal zien dat het dan WEL goed gaat Lovers .