Op de grond geduwd....

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
Pino24
Berichten: 1778
Geregistreerd: 06-03-03

Op de grond geduwd....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-02-04 16:31

Ik liep vandaag in mijn pauze niets vermoedend over het Weesperplein in Amsterdam. Ik wilde even gaan pinnen, dan met de metro naar de La Place en dan een paar brownies inslaan voor het volgende ontzettend saaie hoorcollege wat eraan zat te komen. Gaaaap

Ik steek over, loop richting de stoep en ineens voel ik echt een douw in mijn rug en lig ik languit op de grond! Mn knieën op de trambaan en mn handen op de stoep Verward . Toen ik opstond zag ik niemand meer! Stoom uit je oren
Alleen mijn knieën deden wel ontzettend veel pijn. Toen heb ik half jankend Huilen mn kapotte broek (vorige week nieuw, Dáág Indian Rose 121 euro!!! ) opgetild en mn ene knie was helemaal geschaafd en stuk.

Maar goed, er liepen best veel mensen over straat dus ik dacht: Hup Saar tanden op elkaar en doorlopen naar de pin Cool ! Toen ik gepind had en weer richting school strompelde keek ik even naar mijn schoenen. En vanaf de schoen van het been waar ik nog niet naar had gekeken liep het bloed van mijn schoen op de straat! Heb daar denk ik een één of ander adertje opengevallen want het leek net of ik in een landmijn was gaan staan. Mijn hele been was rood! Zag er 1000x erger uit dan het voelde. En ook was mijn hele broek rood! Scheve mond

Ben toen eerst langs een vriend gegaan om mijn knie te verbinden en ben daarna maar richting huis gegaan. In de trein keken de mensen mij iet wat vreemd aan, niet zo heel raar als er iemand tegen over je zit die eruit ziet alsof ze zo uit een mijnenveld is komen lopen! Haha!

Maar vond het wel heel erg asociaal en raar! Ik was echt heel verbaast. Heb ook niemand gezien, mijn tas, portomonee en telefoon heb ik gewoon nog! Waarom duw je iemand tegen de grond? Voor de lol? Heel vreemd! Verward

geen


Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 16:34

Wat raar!
Beterschap met je been Lachen

Sall

Berichten: 6651
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 16:39

Nou ja, wat een verhaal! Ik kan me voorstellen dat er nog beduusd van bent..
Dat doe je toch niet, ook al loopt iemand perongeluk iemand onderuit, dan stop je toch even, iig om te kijken hoe het gaat!
Het zal er dramatisch uitgezien hebben! Broek aan flarderen (zonde idd van die nieuwe broek...dat had ik van de zomer ook met een nieuwe spijkerbroek, alleen struikelde ik zelf..) helemaal rood van het bloed.
Sterkte, ik hoop dat je er niet al te veel pijn heb nu!

op zoek naar bijzondere kunst? www.paulinezeij.nl

Pino24
Berichten: 1778
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-02-04 16:42

Nee pijn valt erg mee! Toen ik net was gevallen deed het wel f***ing zeer! Maar nu ziet het er dramatischer uit dan het is gelukkig!! Haha!

geen

tequila

Berichten: 1580
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 16:48

Jeetje, wat apart, zoiets doe je toch niet Verward Balen dat je (dure) broek kapot is, maar wel een geluk dat het nog meevalt met de pijn Ik zou ook raar staan kijken als iemand me zonder reden omduwde, echt belachelijk!

Fiolita H (Uphill x San Remo) Dressuur B + 15 (PR 213), L1 + 17 (PR 210), L2 + 15 (PR 214), M1 + 18 (PR 207,5)
Tequila Sunrise (v. Neostan) Dressuur: M1 + 3, Springen: B + 1. Dag lieverd...

Kristie

Berichten: 15027
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Al pendelend tussen hier en daar...

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 16:49

wat raar! wel schrikken zeg! gelukkig valt het wel mee!

'Wil je me alsjeblieft vertellen welke kant ik op moet vanaf hier?'
'Dat ligt er aan waar jij naar toe moet,' zei de kat.
'Dat kan mij niets schelen,' zei Alice.
'Dan doet het er niet toe welke kant je opgaat' zei de kat.

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 16:52

Klinkt alsof iemand niet eens expres geduwd heeft, maar gewoon lang wilde op typische Amsterdamse manier Scheve mond .
Gelukkig dat er niets ergers gebeurt is.
Wond wel goed in de gaten houden hoor en ga maar lekker iets leuks doen tegen de schrik Ach gut .

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)

Pino24
Berichten: 1778
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-02-04 17:14

sarabande schreef:
Klinkt alsof iemand niet eens expres geduwd heeft, maar gewoon lang wilde op typische Amsterdamse manier Scheve mond .
Gelukkig dat er niets ergers gebeurt is.
Wond wel goed in de gaten houden hoor en ga maar lekker iets leuks doen tegen de schrik Ach gut .


Ja, ga vanavond lekker met vriendinnen wat eten en dat is erg leuk!
Het voelde niet echt als per ongeluk.. maar het zou zomaar kunnen hoor!! Ik kreeg echt een soort knal in mijn rug... ik val wel vaker bijna, opweg naar de metro, omdat mensen zowat door je heen walsen. Maar ik heb geen idee of het per ongeluk of expres is gegaan. Ik hoop per ongeluk, want anders zie ik het nut van mijn kapotte broek en mijn stukke knieën helemaal niet in Haha!

geen

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 17:17

Jeetje, wat belachelijk!
Ik denk eerder express.
Gelukkig dat er verder niks is gebeurd.
Beterschap! En jammer van de broek!

Holsteiner: Charakter. Charisma. Klasse!!!

Sprintje

Berichten: 2144
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Emst

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 17:18

Arme arme Saluut Ach gut Wat een rot mensen toch in de grote stad

Sterkte, en tot zo Knipoog

Pino24
Berichten: 1778
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-02-04 17:20

Sprintje schreef:
Arme arme Saluut Ach gut Wat een rot mensen toch in de grote stad

Sterkte, en tot zo Knipoog


Tsja klein meisje ( 1m78 Haha! ) in the big city Haha! Kan niet goed gaan natuurlijk! Knipoog

geen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 20:01

Ik hoorde het vanmiddag aan de telefoon, jesus wat asociaal weer. Maar het klinkt bij mij meer als een poging tot tas stelen. Alleen mislukte het omdat je OP je tas viel.

Maar goed, broeken zijn vervangbaar dus dat is het probleem niet. Maar die knie moet je wel even in de gaten houden.


Franske

Berichten: 2909
Geregistreerd: 03-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 20:45

Dat word dus geen carnaval zo Tong uitsteken

Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 21:02

gelukkig heb je ak je spullen nog.
Beterschap met je been.

Sterker dan de dood is de herinnering die blijft...
9 januari 2013 bevallen van een gezonde jongen: Jeroen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 21:04

Franske schreef:
Dat word dus geen carnaval zo Tong uitsteken


Dat wilde ze toch helaas al niet Haha! Anders waren we nu wel bij jou geweest Haha!

zuppie
Berichten: 120
Geregistreerd: 07-02-04
Woonplaats: mooie twenteland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 21:23

Wat ontzettend balen zeg Stoom uit je oren , ik kan me voorstellen dat je ff flink kwaad was. Maar goed dat het zo afgelopen is en je niet je tas met alles erin kwijt bent. Veel plezier vanavond met je vriendinnen en hopelijk kan je het dan een beetje vergeten. Ach gut

Pino24
Berichten: 1778
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-02-04 21:49

Franske schreef:
Dat word dus geen carnaval zo Tong uitsteken


Nee, gister niet. Kon ook niet echt dansen, liep echt als een manke kip van de bar naar de dansvloer Verward Maar misschien dat ik vanaaf wel ineens voor je neus sta hoor! Haha! Alleen lees je dit dan niet optijd meer, maar dat merk je dan vanzelf wel. Haha!

geen

DiamondCheckers
Berichten: 1724
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Thief River Falls, Minnesota, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 21:51

Ongelooflijk, hoe associaal zeg!! Beterschap zou ik zeggen!! Lachen

Some love last a lifetime...Some love last forever!!!
http://www.freewebs.com/martellstables
Profiel is weer aangepast!!

Pino24
Berichten: 1778
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-02-04 14:30

Dank je! Gistermiddag toch maar geprobeert even te rijden. In het begin erg pijnlijk, maar later ging het wel. Gisteravond ook nog uitgegaan tot laat. En nu zitten mijn hele knieen vol vocht......... Kan ze niet meer buigen! Misschien niet zo slim geweest om ze zo te belasten ofzo. Weet ook niet precies waar het door komt, maar het voelt erg vervelend!

geen

Sprintje

Berichten: 2144
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Emst

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 10:00

Misschien toch maar even rustig aandoen dan! Lekker op de bank liggen zielig zijn Haha!
Anders kan je woensdag niet rijden met de les >;)

maudy

Berichten: 1309
Geregistreerd: 04-11-02
Woonplaats: Akersloot

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 10:14

die broek kun je als het goed is bij je verzekering opgeven. Misschien de moeite waard, het is toch zonde dat ie nu stuk is. Sterkte met alles!

Hevonen

Berichten: 5593
Geregistreerd: 21-01-04
Woonplaats: up north

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 10:18

Mensen zijn soms gewoon raar. Ben zelf eens een keer ongeveer voor de voeten van een politieagent op de grond gesmakt, de hele inhoud van m'n tas over de straat, knie""en kapot. Die agent keek even naar me en liep gewoon verder, hij stapte nog net niet over me heen. Gelukkig stopten de auto's wel.
Echt, mensen....

Voor bijzondere (niet beslist paardgerelateerde) replica's en living history spullen.
ARRE remaining history
Zij werken ook op bestelling! (smeedwerk, hout-, hoorn- en beenbewerking, leer, huiden, en nog veel meer)

Lavita330
Berichten: 4509
Geregistreerd: 02-07-03
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 10:34

Nou ja wel vaag.
Wie gaat er iemand op straat nou op de grond duwen?? Verward
Beterschap met je knie!

essie79

Berichten: 3539
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 11:36

Gadver, wat asociaal!
Beterschap met je knie.

Ik ben een gelukkeling.

Loesje

c_alsemgeest

Berichten: 20569
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 12:18

je hebt soms echt zulke lompe mensen... want ook al was het perongeluk, diegene heeft vast wel gezien dat je viel Boos!

Ik woon ook in een grote stad (den haag) ik heb het zelf gelukkig nog nooit meegemaakt, maar een vriendin van mij was op het centraal station ook tegen de grond gegooid en van haar was haar tas wèl gejat inclusief pasjes, telefoon, make up en noem maar op Stoom uit je oren

Warina (Commandeur x Krawall)
United (Havidoff x Jazz x Wisconsin)
Jam Session (Don Tango B x Krack C x Jazz)
Igor HR (Sorento x Jazz x Zuidhorn)


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Vlindy en 35 bezoekers