cacharel@Work 21-02-04

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

cacharel@Work 21-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-02-04 20:30

Hoi, hier een paar foto's van mijn nieuwe aanwinst, ik heb haar nu ongeveer 5 weken, en ik ben echt super blij met haar, het rijden gaat heel goed, alleen kan ze zich in galop nog wel eens vast houden maar sinds woensdag heeft ze het helemaal niet meer gedaan, ik probeer haar af en toe alvast wat hoger in te rijden, maar ik rijd haar eigenlijk meer diep onderin, zodat ze goed los kan laten aangezien ze pas 3.5 is, maar 14 maart hebben we ons eerste B wedstrijdje, dus ik ben benieuwd! oohja commentaar mag, maar ik moet er wel wat mee kunnen Lachen oohja over mijn houding, die is al wel veel veranderd, maar ik mag nog net ietsjes meer achter over zitten, maar dit is mijn eerste paard en omdat ze zo ruim is is het voor mij nog best moeilijk met lichtrijden enzo, en aangezien ze zelf nog niet helemaal in evenwicht is haha maar wordt aangewerkt Lachen

Drafje
Afbeelding


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Galopje:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

even tussendoor stappen:
Afbeelding

En ff inbuigen:
Afbeelding


Sok

Berichten: 15059
Geregistreerd: 02-12-03
Woonplaats: 't Noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 20:33

kruisjes...

'In het land der blinden is eenoog koning'


rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-02-04 20:37

en hier zijn de andere foto's
galopje:
Afbeelding

even weer halthouden:
Afbeelding

Drafje:
Afbeelding

Galopje:
Afbeelding

Afbeelding

Draf:
Afbeelding

Afbeelding

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 20:39

ze loopt inderdaad best achter/onder de loodlijn.
vooral op die laatse foto.

verder vind ik wel dat je netjes zit,en erg leuk paardje is het! Lachen

Je kunt gedachtens niet controleren,Je kunt alleen leren stoppen ze te geloven....

Hobbelende Vosjes Pester #44 *LOL*

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 20:46

Toen de tweede foto nog aan het laden was dacht ik in de eerste instantie dat je ging halsstrekken Haha!
Jullie hebben wel een mooie binnenbak! (wij hebben alleen een buitenbak)

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-02-04 20:50

Hoi, wat bedoel je daar mee?

en ik rijd haar expres zo diep, dat is gewoon mijn manier van rijden, maar ik heb al eerder een topic gestart, waarin ik heb uitgelegt hoe ik losrijd, en dat is best verschillend, de ene dag rijd ik heel diep, de andere dag rijd ik laag en lang, en de volgende dag rijd ik weer hoog boven in, maar net zoals vandaag heb ik haar weer eerst diep gereden, en een klein beetje hoger daarna... maar daar zijn niet echt duidelijke foto's van Lachen

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 20:55

rockey schreef:
Hoi, wat bedoel je daar mee?

en ik rijd haar expres zo diep, dat is gewoon mijn manier van rijden, maar ik heb al eerder een topic gestart, waarin ik heb uitgelegt hoe ik losrijd, en dat is best verschillend, de ene dag rijd ik heel diep, de andere dag rijd ik laag en lang, en de volgende dag rijd ik weer hoog boven in, maar net zoals vandaag heb ik haar weer eerst diep gereden, en een klein beetje hoger daarna... maar daar zijn niet echt duidelijke foto's van Lachen

gewoon een vraagje uit nieuwschierigheid,is het wel goed om een jong paard iederen dag zo afwisselend te rijden?
kun je niet beter iets vast houden?zoals bijvoorbeeld met rijden altijd eerst laag en diep los rijden,en erna oppakken?

is gewoon een vraag,omdat ik dat zelf ook niet weet.
maar die vraag kwam in me op toen ik het las.

Je kunt gedachtens niet controleren,Je kunt alleen leren stoppen ze te geloven....

Hobbelende Vosjes Pester #44 *LOL*

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-02-04 21:01

Hoi,
ja ik weet het niet precies of het goed is, maar mijn vast patroon is rond en diep, en als ze dan goed loopt en los laat ga ik haar wat meer omhoog rijden, het is maar een klein beetje omhoog hoor, gewoon hoe ik haar in de proef zou kunnen rijden, of ik rijd haar laag en lang, dat zijn de eigenlijk de methodes hoe ik haar het meeste rijd, maar als ik nou les heb bijv dan moet ik haar weer anders rijden, maar mijn methodes zijn laag en lang, of rond en diep..

Jessie88
Berichten: 3312
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: IJsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 21:04

He rockey, ken ik jou niet van de PB's? Knipoog
Leuke foto's hoor. Mooi paardje is het! Hoe groot is ze?

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-02-04 21:07

Hoi,
ze is nu 1.65 maar omdat ze pas 3,5 is groeit ze nog een aantal cm, ze hebben mij verteld dat ze rond de 1.69 zal worden, maar of ze dat haalt weet ik niet.. dank je wel voor de leuke reacties tot nu toe Lachen

ooh ja en deze binnenbak is echt heel fijn, we hebben een grote en een kleine binnenbak, de kleine is meer voor te longeren, en deze grote is gewoon om te rijden.. ook een hele fijne bodem Lachen

Siets

Berichten: 8417
Geregistreerd: 22-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 21:45

wat een mooie binnenbak, dat viel me meteen op! Heel mooi dier ook, loopt heel erg netjes.

Ik mis je zo... ;(

Dag lief vriendinnetje, dag grote zus, dag engel!

Zwanger! Wat een prachtig lichtpuntje, ik zie het graag als een lijntje met boven :). Het moest zo zijn!

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 21:52

Jammer dat je haar achter de LL rijd (niet mijn manier). Vind het een leuk dier! Ik moest even kijken wat dat nou op die laatste foto was aan dr been, maar je kan wel merken dat ik blond ben, sjonge jonge

<3 Trotse mama van R obin (2007) & M ilan (2013) <3

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-02-04 21:54

huh ik snap het niet echt, wat is er aan haar been Verward ik ben ook blond hoor haha Blond

nerissa

Berichten: 241
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 22:00

hey sta je in tilburg op een manege dan? ik dacht eerst aan moleneind maar die heeft 3 binnenbakken, ken er zo niet meer met zon mooie bak Verward maar een mooie paardje hoor, veel plezier ervan nog!!

Ben zwanger en we verwachten ons ukkie in september!!!

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-02-04 22:08

ik sta in heukelom, manege de gulle ruif, is dichtbij berkel enshot, tilburg, en oisterwijk, manege moleneind ken ik wel maar ben ik zelf niet zo'n fan van...

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-02-04 23:46

nog meer mensen met commentaar *LOL*

Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 00:10

Ik sluit me aan met wat de mensen hierboven al zeiden,
maar ik vind het echt een super mooi beestje, wat voor afstamming heeft ie?

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-02-04 06:44

dank je wel,
het is een holsteiner merrie van caretino

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 11:16

hee maud.

ziet er goed uit!!
jij bent te goede concurentie voor mij hoor in maart!!

groetjes

nerissa

Berichten: 241
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 10:06

nee ben zelf ook niet zon fan van moleneind, hangt voor nieuwkommers totaal geen sfeer en als je niet mee doet zoals sommige het willen dan moet je uitkijken dat je niet van je paard af geslaan word (net als een vriendin van me)

Ben zwanger en we verwachten ons ukkie in september!!!

Missouri

Berichten: 4964
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Under Construction

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 10:34

rockey schreef:
ja ik weet het niet precies of het goed is, maar mijn vast patroon is rond en diep




Dit zegt genoeg denk ik.
Een jong paard moet eerst leren op zijn eigen benen te lopen... jammer, weer een leuk en veeeel te duur gekocht paard naar...

Sammie Superheld ZZL+2!
Silence keur sport (Nevado x Balzflug), pensionada pur sang
Forever (For Ferrero x Nevado) blij in de wei!

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-02-04 22:18

sorry maar dit slaat echt nergens op, jij doet net dat ik mijn paard helemaal verknal, nou mijn paard loopt al gewoon op haar eigen benen, ze is zo los als iets, ik kan er mee wat ik wil! en oke ze was boven de 20.000 euro, maar jij doet net dat ze al helemaal verkloot is! sorry maar dit vind ik echt nergens op slaan, ik krijg van een lichte tour amazone les, die lest zelf weer bij tineke bartels, dus ik neem aan dat ze wel weet wat ze zegt, en zij rijd hem zelf ok 1 of 2 keer per week, maar goed we zullen zien wie hier straks haar paard heeft verkloot! Verward

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-02-04 22:21

ok heeft iemand toevallig nog ONDERBOUWDE commentaar waar ik wel iets mee kan *LOL*

Idra

Berichten: 6129
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Kortenaken (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 22:27

Op kruisjes valt niet veel te zeggen Haha!

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-02-04 22:31

oooh neeee hè niet weer, ziet iedereen kruisjes?? ik zie namelijk wel gewoon de foto's ik hoop niet dat ik ze weer allemaal op nieuw moet gaan uploaden


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot en 18 bezoekers