[VD] PROBLEEM met het Compliment!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

paardeloverr

Berichten: 467
Geregistreerd: 25-09-03
Woonplaats: heerlen

[VD] PROBLEEM met het Compliment!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-02-04 20:37

Haaj,
Mijn verzorgshet kan het compliment eindelijk OK dan!
Met een stukje wortel lukt dat dus.. maar hij wil maar niet blijve liggen. Hij gaat dus goed liggen en dan meteen als ie een stukje wortel kreeg omdat ie goed ligt gaat ie meteen weer staan..
Het zelfde probleem is met buigen! (dat nu ook lukt Haha!)
Wat kan ik doen? Verward
Kuzziejs Laura

~*~:+: I LoVe DjUuKiEj! Lovers~*~


Artemiss
Berichten: 1093
Geregistreerd: 17-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 21:30

Geef hem het stuk wortel niet meteen als hij in het compliment is. Laat hem een tijdje in het compliment terwijl hij probeerd het stuk wortel te krijgen... Als hij wat langer in het compliment is geef je hem het stuk wortel. Snap je het een beetje? Knipoog
Naja, misschien lukt het zo... Lachen

paardeloverr

Berichten: 467
Geregistreerd: 25-09-03
Woonplaats: heerlen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-02-04 21:48

Jah.. Ik zal het morgen gaan proberen!

~*~:+: I LoVe DjUuKiEj! Lovers~*~

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 21:59

Ik hoop maar met heel mijn hart dat je z'n hoofd niet tussen z'n benen laat gaan bij een compliment ...

    “Drive away and try to keep smiling. Get a little rock and roll on the radio and go toward all the life there is with all the courage you can find and all the belief you can muster. Be true, be brave, stand.”

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 22:08

Shettylover schreef:
Geef hem het stuk wortel niet meteen als hij in het compliment is. Laat hem een tijdje in het compliment terwijl hij probeerd het stuk wortel te krijgen... Als hij wat langer in het compliment is geef je hem het stuk wortel. Snap je het een beetje? Knipoog
Naja, misschien lukt het zo... Lachen


Yup. dit is het begin.
Eerst een hele tijd (steeds iets langer) uitstellen. Vervolgens zeg je op het moment dat je pony lang genoeg in compliment gezeten heeft "vrij" of "los" en dan ga je zelf omhoog. En dan geef je hem pas zijn beloning.
Succes

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Dennis

Berichten: 31462
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 22:18

Pinky_girl"]
[quote="Shettylover schreef:
Geef hem het stuk wortel niet meteen als hij in het compliment is. Laat hem een tijdje in het compliment terwijl hij probeerd het stuk wortel te krijgen... Als hij wat langer in het compliment is geef je hem het stuk wortel. Snap je het een beetje? Knipoog
Naja, misschien lukt het zo... Lachen


Yup. dit is het begin.
Eerst een hele tijd (steeds iets langer) uitstellen. Vervolgens zeg je op het moment dat je pony lang genoeg in compliment gezeten heeft "vrij" of "los" en dan ga je zelf omhoog. En dan geef je hem pas zijn beloning.
Succes
[/quote]

Idem, dat zou mijn tip ook zijn. Zo doe ik het bij Dennis ook.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

dagami

Berichten: 2323
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 22:51

Mirei gaf ik eerst ook steeds de beloning als ze weer overeind stond na t compliment maar op een gegeven moment begon ik te merken dat ze zoiets kreeg van "snel weer opstaan want dan krijg ik mn snoepje" Scheve mond (ze bleef wel zitten als ik t wilde, maar ik moest haar echt in de gaten houden...) Nu geef ik het snoepje terwijl ze nog zit, op t moment dat ik vind dat ze lang genoeg gezeten heeft en dat werkt bij háar fijner Lachen

[edit] Met buigen geef ik de beloning wel pas als ze weer overeind staat, op de een of andere manier gaat dat wel gewoon goed Haha! [/edit]

Neem ook eens een kijkje op het Vrijheidsdressuurforum!!

Shariff_

Berichten: 1950
Geregistreerd: 30-11-03
Woonplaats: Hoogkerk (GR)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 23:11

helemaal met de mensen hier boven eens Knipoog

Shariff you rock my world. (L)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 32 bezoekers