Nog stommer!!!!!!!!!!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Zwelgje

Berichten: 3207
Geregistreerd: 01-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-01 17:48

Als reactie op stom, stom, stom heb ik nog iets veel stommers. Maar ik maak er maar een apart bericht van anders gaan we zo off topic.
Ikke ging van het weekend lekker een bosrit maken met mijn hengstje. Ik had de dag ervoor nieuwe teugels gekocht aangezien de oude versleten waren. Dus ikke die teugels aan het hoofdstel bevestigen, niet zo moeilijk toch??? Goed, hoofdstel om en rijden maar. Ik heb heerlijk gereden, die gek loopt altijd aan de teugel en is super nageeflijk en is prima aan het been dus vooral in het bos ga ik dan niet zo veel moeite doen, hij loopt toch wel.
Kom ik weer thuis na een heerlijke rit, zie ik dat de bakstukken verdraaid zitten Frusty
Stomme muts!!! Waarschijnlijk is met het bevestigen van de teugels iets verdraaid waardoor het bit een slag is gedraaid. Met als gevolg bit verkeerd in de mond de hele rit lang Frusty
Hoe stom ben je dan??? En ik heb dus niks gemerkt aan die halve zool, geen greintje verzet ofzo, of met zijn hoofd slaan. Nee, super aan het been en met net zoveel aanleuning als anders. Ik denk dat als ik zonder bit was gaan rijden, ook nix gemerkt had aan hem. Dat is toch wel zo'n lekker paardje.
Goed, ik denk dat ik de kroon span wat stom zijn betreft! En dan te bedenken dat ik al bijna 15 jaar ervaring heb waarvan 3 jaar fulltime werkervaring!!! Frusty

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-01 17:50

hihi ja dat is wel erg. maar blijkbaar heb je dan een stille hand anders had hij vast wel geprotesteerd Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-01 17:51

Toen je daar achter was heb je je paard toch wel eventjes bedankt en een extra worteltje gegeven?!! *LOL*

Zwelgje

Berichten: 3207
Geregistreerd: 01-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-01 17:53

Echt wel!!! Dat is zo'n scheet en ik voelde me zo achterlijk. En hij stond zo te kijken van; lekkere wandeling he! *LOL*

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-01 18:04

hahaha wel errug lief hoor... Lovers

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-01 18:08

jah das niet zo slim he...
maarre superbraaf paard dan dat die gewoon doorloppt
die heeft wel heeeeeeeel veel knuffels verdient

Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-01 18:22

Ik zal het je nog erger vertellen: het eerste half jaar heeft mijn dubbelgebroken bitje verkeerd om in Bolivia haar mond gezeten.

Ik schaam me diep om dit toe te geven, maar ik heb er nooit iets van gemerkt.

Kronk

Berichten: 18
Geregistreerd: 03-12-01
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-01 21:53

Tjonge hey, hoe heb je dat dan voor elkaar gekregen??
Als reactie op hoe stom ben je dan: errug stom, pens ik. Maar vooruit, hij zal wel zo'n softie zijn , zekers?? Grapje, hè??!!

Wat voor iets is die hengst van je?

Greetzzz