Pensionstalling in Den Haag

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
casper
Berichten: 131
Geregistreerd: 16-12-02
Woonplaats: voorschoten

Pensionstalling in Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-04 11:16

Ik wil hier graag een test mee doen of er veel aanimo voor is. Maar ik wil wel een Pensionstalling in Den Haag beginen met een binnenbak,buitenbak de paarden staan in boxen van 3x3 en staan op stalmaten en stro en worden 3x krachtvoor en 3x ruwvoer, en de uitrij mogenlijkhede zijn zeer goed je zit binnen 20 stappen op het strand + duinen. De kosten per maand zijn €200. Dus nog even voor de duidelijkheid het is een test om te kijken hoeveel aanimo dr voor is maar ik wil wel een Pensionstalling beginen dus stuur een berichtje als je intresen hebt.

casper
Laatst bijgewerkt door casper op 21-02-04 11:23, in het totaal 1 keer bewerkt

HorseyLover

Berichten: 1349
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 11:18

hij komt dus vlak bij schreveningen? dan is het iets te ver voor mij, ik woon wel vlak bij Den Haag mar dan wel aan de andere kant

DubbelFun

Berichten: 88633
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 11:19

Lijkt me meer iets voor VMR ipv EA

Gracy

Berichten: 1946
Geregistreerd: 04-11-02
Woonplaats: Buitenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 11:34

Casper,
met zulke mogelijkheden voor zo'n tarief in de randstad, staan je boxen zo vol!
Leuk idee, ben benieuwd of het ooit werkelijkheid wordt...

Aramat

Berichten: 3169
Geregistreerd: 27-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 12:01

Zoo hallo voor die prijs!!! Dan heb je idd meteen je stallen vol! Ik betaal hetzelfde voor veel minder faciliteiten! Kan je dat niet in Zoetermeer op gaan zetten dan kom ik er meteen staan!

_Michelle_

Berichten: 4868
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 12:12

ik zou er ook best willen staan voor die prijs en faciliteiten, lekker dichtbij het strand! maar ik neem aan dat er geen weidegang is? is er dan wel een mogelijkheid dat de paarden bijvoorbeeld elke dag in groepjes een paar uur de paddock ingaan?

DANIenVLIEG

Berichten: 2512
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 12:13

ja ik ook!!!!
Voor zo'n prijsje heb je denk ik zelfs ook nog wel een wachtlijst van een paar jaar!!!!

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 12:14

Ik denk dat dit gewoon niet haalbaar is.
Of het uitmesten, stro en voer zit niet bij de prijs in.
Want een accomodatie op zo'n plaats kost gewoon heel veel. En je wilt de huur of de koopprijs er toch uit halen, net als alle andere kosten.

Vraag me dus ook nog even af of er paddocks zijn en/of weiland.

Maar € 200,- voor zoiets lijkt me bijna niet haalbaar.

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 14:11

Wanneer ga je beginnen? Haha!
Ik heb dezelfde vragen opmerkingen als Kleintje. Ik vind het ook wel interssant om te weten of er uberhaupt weidegang bij zit, dat vind ik wel erg belangrijk.

SheMellon

Berichten: 2948
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: monster

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 15:58

Nou als jij nou de oude Cavelier overkoopt sta ik morgen met paard bij je op de stoep Haha!

Ik zou idd de prijs ophoog gooien naar 265 ofzo Verward

LovingTweety

Berichten: 10435
Geregistreerd: 25-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 16:08

Ligt eraan hoeveel paarden er komen te staan. Ik denk wel dat de stal dan goed gaat lopen hoor!

1metjePaard

Berichten: 389
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Alphen (nb)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 16:15

Nou inderdaad voor die prijs en de plaats staan je stallen zo vol.. Wat ik wel belangrijk vindt is of het bijvoorbeeld lichte stallen zijn.. Kan je een eigen instructrice meenemen of is dat terplaatse?

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 18:48

kostprijs van een paardenstal is anders dan het stalgeld wat je moet betalen hoor, dus 200 euro kan zeer goed rendabel zijn (heb je in ieder geval nooit lege boxen), tis maar net waar je je leveranciers hebt zitten en hoe je het aanpakt...
Ik sta al op de wachtlijst, hihihi Voor die prijs wil ik wel aan het strand staan..

Gracy

Berichten: 1946
Geregistreerd: 04-11-02
Woonplaats: Buitenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 10:05

De Molenkamp in Nootdorp staat ook nog te koop. Als Casper deze manege koopt dan heb hij weidegang erbij, dezelfde faciliteiten als hij hierboven hebt omschreven en deze manege staat naast de dobbeplas en delftse hout! En de strandritten... Molenkamp hebben volgens mij toch ook een vrachtwagen waar de paarden kunnen ingeladen worden voor een dagje naar de strand. Knipoog

Tjitx

Berichten: 479
Geregistreerd: 13-12-03
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 11:30

Ik zou graag bij je willen staan!!

Tjitx

Berichten: 479
Geregistreerd: 13-12-03
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 11:30

ik ga waarschijnlijk naar den haag verhuizen vandaar

misslono

Berichten: 146
Geregistreerd: 03-01-04
Woonplaats: Nootstad =P

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 11:36

Ja..doen!! Helaas kan ik m'n paardje daar niet komen stallen..iets te ver weg vanuit nootdorp *snik*

Veel succes
Kus

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 11:39

Gracy schreef:
De Molenkamp in Nootdorp staat ook nog te koop. Als Casper deze manege koopt dan heb hij weidegang erbij, dezelfde faciliteiten als hij hierboven hebt omschreven en deze manege staat naast de dobbeplas en delftse hout! En de strandritten... Molenkamp hebben volgens mij toch ook een vrachtwagen waar de paarden kunnen ingeladen worden voor een dagje naar de strand. Knipoog


Ik ben er ook mee bezig geweest........ maar er zit geen huis bij! eigenlijk is het dan niet te doen

misslono

Berichten: 146
Geregistreerd: 03-01-04
Woonplaats: Nootstad =P

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 12:06

gijsenkim"]
[quote="Gracy schreef:
De Molenkamp in Nootdorp staat ook nog te koop. Als Casper deze manege koopt dan heb hij weidegang erbij, dezelfde faciliteiten als hij hierboven hebt omschreven en deze manege staat naast de dobbeplas en delftse hout! En de strandritten... Molenkamp hebben volgens mij toch ook een vrachtwagen waar de paarden kunnen ingeladen worden voor een dagje naar de strand. Knipoog


Die vrachtwagen was gehuurd...Maar voorderest klopt het wel..ik rij ook bij manege de molenkamp...Egt heel gezellig..!
Het ligt aan de dobbeplas en delftse hout , dus als je naar buiten wilt kan het zo..!
http://www.demolenkamp.nl
Er zijn 2 buitenbakken, een dressuurbak (egt zooooooo groot) Bloos (en mooi) En een soort springbak...
Binnenbak van 40 x 60
Een stapmolen
Weiland
Kantine
Manege pony's
Lessen
Wedstrijden
Nouja..kijk voor meer informatie maar op die website Bloos

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 12:21

Vippie schreef:
kostprijs van een paardenstal is anders dan het stalgeld wat je moet betalen hoor, dus 200 euro kan zeer goed rendabel zijn

Tuurlijk is dat anders, maar je wil het er toch zover mogelijk uit zien te halen.
Vergeet niet dat de grond op zo'n stuk erg duur is.
Waarom zijn de stallen die in Delft e.o. staan dan nu al bijna allemaal duurder. Vaak met minder faciliteiten. En als je het die mensen vraagt, dan houden ze er allemaal vrij weinig aan over i.v.m. de hoge kosten en de grote hoeveelheid werk.

loveyaliefie
Berichten: 283
Geregistreerd: 04-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 18:32

ik denk inderdaad dat je stal zo vol staat. vooral als de cavelier weggaat want dan zijn er aardig wat mensen die een stal zoeken!!
he als het wat word wil je het me dan laten weten want dan heb ik zeker interese!!!!! waar is het in den haag precies??