[Shock Doc] Beestachtige plastische chirurgie!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Megan_
Berichten: 6725
Geregistreerd: 17-08-03
Woonplaats: Zoetermeer

[Shock Doc] Beestachtige plastische chirurgie!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-02-04 00:11

Het ging over beestachtige plastische chirurgie!

Echt super extreem! Mensen die hun hele lichaam als een dier hadden tatoeeren, en er ws een man die een hagedissen tong had. Dus met zo'n spleetje er in. En er was een man die zich erg aangetrokken voelde tot katten, die had zijn halve gezicht opgespoten om een katachtig gezicht te hebben. Hij had allemaal piercings met snorharen, en hij wou een operatie ondergaan voor een kattestaart! Te ernstig!! en creepy!

XXMegan

Haley - 19 mei 2013

Esmée - 29 juli 2016


Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 00:13

Een ex-collega van mij had ook zo'n hagedissen tong.. Wel freaky, maar na een paar maanden tegen die tong aankijken is dat ook weer doodnormaal.. zo verleg je telkens stukje bij beetje je grenzen denk ik..
Maar die kattenactie vind ik echt een beetje absurd..of jah..meer eng.. moet er niet aan denken..brr..

Op het randje van de afgrond..is het uitzicht het mooist!.......

Megan_
Berichten: 6725
Geregistreerd: 17-08-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-02-04 00:20

Je zou die passie maar hebben... Dure hobby hoor, al die plastische ingrepen kosten niet niks! Ik blijf daarom gewoon lekker mens!;)

Haley - 19 mei 2013

Esmée - 29 juli 2016

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 00:43

Getverdemme,ik heb het eerste gedeelte gezien, na die 'katman' heb ik het voor gezien gehouden..Wat een achterlijke lui zeg!! Die man in dat aqaruim in die dierenwinkel...Getverdemme!
Dure hobby is dat ook lijkt me..Als je al kijkt wat een klein simpel tatoeage'tje kost...
Wat een freaks!

Hermelijn

Berichten: 6664
Geregistreerd: 05-05-02
Woonplaats: Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 01:08

Ik vond het wel gaaf. Zou het zelf nooit doen, maar heb veel respect voor mensen die het wél doen en vind ze zeker geen freaks. (en die lizardman ging naar een uiterst aangename gothicclub Schijnheilig )

Gerbenfroh

Berichten: 15007
Geregistreerd: 16-05-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 01:22

Dat met die kat (als dat dezelfde is) zag ik een tijd geleden op een duitse zender..

Die ook heel veel piercings om zn mond had om snorharen >> en van die stippen te krijgen? En van die enorme nagels, en zon kop en naja dat ? Scheve mond

Whatabouther.nl
Award-winning travel blog - travel stories - travel videos - lifestyle - chasing dreams

† 29-10-11 Mama, ik mis je.

Trixy

Berichten: 336
Geregistreerd: 09-03-03
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 01:25

Klinkt wel leuk eigenlijk, maar zoals dat kattekopje... kan me niet voorstellen dat dat er in het echt net zo schattig uitziet als een echte kat, dus dan is het weer wat minder...

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 01:26

Ja klopt gerbenfroh...Had die piercings om er 's ochtends zijn snorharen in te kunnen draaien...Het ergste van die man vond ik nog,dat hij beweerde te zien,te voelen en zich te gedragen als een kat... Nagelbijten / Gniffelen

rode_kool

Berichten: 4415
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 01:28

_Scarlet_ schreef:
Ik vond het wel gaaf. Zou het zelf nooit doen, maar heb veel respect voor mensen die het wél doen en vind ze zeker geen freaks. (en die lizardman ging naar een uiterst aangename gothicclub Schijnheilig )


Hahahahha jah daar wil ik ook wel eens op bezoek, en dat jurkje wat zn vrouw aan had was ook zeer aangenaam Lachen

gewoon geen onderschrift :D

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 09:42

Ik heb met verbazing en ogen als schoteltjes zitten kijken. Wat moet die mensen bezielen om dit te gaan doen...

Maar goed, zij doen het zichzelf aan en vallen een ander er niet mee lastig, dus ik vind het niet zo'n probleem.

Toos paardloos

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 10:54

Om nou te zeggen dat die mensen duidelijk niet helemaal lekker zijn vind ik wat te ver gaan, maar mijn god... Zeg nou zelf... Scheve mond

Die katman vond ik an sich wel mooi, het hoofd wel te verstaan. Maar die nagels... Kom op zeg, het is een vent! En dan de rest van zijn lijf... Heel sneu dat hij zijn mannelijke hormonen moet missen, maar naar mijn weten is daar echt wel iets voor te krijgen!

Die lizzardman vond ik qua tong wel meevallen. Vond de tatoages an sich gewoon niet mooi... Die met die duivelshoorntjes vond ik ook helemaal nix... De vrouw was wel mooi getatoueerd, maar teveel naar mijn zin. Als ze enkel haar armen had gedaan (bijvoorbeeld) dan had het er denk ik al veel mooier uitgezien. Vooral haar gezicht, LELIJK! En zich dan ook nog laten scheren...

Kijken jullie vaker naar Shoc Docs? Heb het een paar weken terug voor het eerst gezien, toen ging het over vrouwen met lichaamsbeharing. Probeer het sindsdien te volgen...

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.


Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 11:06

Ik heb een klein stukje gezien, maar ik begrijp er niks van. Wat bezielt iemand om zichzelf zo toe te takelen? Wat dat is het voor mij...
Maar ja, ieder zijn pleziertje...

* To Belg, or not to Belg *

Megan_
Berichten: 6725
Geregistreerd: 17-08-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-02-04 11:19

Echt raar hoor! En die enigma ging aan het eind van het programma zijn puzzelstukjes op zijn hoofd opensnijden voor een beter effect! Super pijnlijk!!! AArgh.. Hij liep ook te gillen van de pijn.

Die club waar die lizardman heen ging was wel waus! Al die kinkykleding:S

Haley - 19 mei 2013

Esmée - 29 juli 2016

Solanos
Berichten: 191
Geregistreerd: 27-09-02
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 11:27

Ach ja, zolang ze plastische chirurgie maar niet op dieren gaan toepassen.....

Er is genoeg voor iemands behoefte,
Er is nooit genoeg voor iemands hebzucht!

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 11:31


Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 11:37

Japs, that's him... De echte kat kwam ook nog in beeld Lachen

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 11:39

Je schrikt je toch dood als je zoiets zowel overdag als 's nachts tegenkomt??? Ik snap niet dat die plastische chirurgen dat zomaar doen hoor .... Scheve mond

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 12:15

Wat bezielt die mensen? Scheve mond
Weet eigenlijk niet wat ik hier over moet zeggen.... Vind het ook helemaal niet mooi lijken....

Heranda

Berichten: 16475
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Nieuw- en Sint Joosland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 12:49

Ja die ene man die met dat kattengezicht! Misselijk
Met die piercings rond ze mond ofzo, waar die dan die snorharen in deed! Zodat ie snorharen had! Nou hij liever als ik...

    If you can dream it, you can do it ...

Moonlover

Berichten: 1547
Geregistreerd: 25-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 13:20

Ik heb het ook gezien.. echt raar, je zal zo iemand maar tegen komen dan weet je ook niet wat je overkomt.. Scheve mond

Hermelijn

Berichten: 6664
Geregistreerd: 05-05-02
Woonplaats: Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 13:32

frostwood"]
[quote="_Scarlet_ schreef:
Ik vond het wel gaaf. Zou het zelf nooit doen, maar heb veel respect voor mensen die het wél doen en vind ze zeker geen freaks. (en die lizardman ging naar een uiterst aangename gothicclub Schijnheilig )


Hahahahha jah daar wil ik ook wel eens op bezoek, en dat jurkje wat zn vrouw aan had was ook zeer aangenaam Lachen
[/quote]
Zullen we em gaan zoeken? Knipoog

Megan_
Berichten: 6725
Geregistreerd: 17-08-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-02-04 13:52

Nou, ik zou me echt doodschikken als ik hem snachts tegenkom!! Haha..

hij had toch ook een meeting met zijn zus na 25jaar? Nou als ik zijn zus was had ik me doodgeschrokken. Brrr....

Zouden er ook dieren zijn die liever mens zijn;)?

Haley - 19 mei 2013

Esmée - 29 juli 2016

Apollo
Berichten: 3952
Geregistreerd: 13-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 13:59

ik vond die kat ehct goor!!!! echt waar, vooral die lip met snorharen! dat was gewoon ranzig!! Misselijk die mensen moeten wel gestoord zijn...en heb me scheef gelachen om zijn geweldige staart op batterijen! bwahahahaha...neuh, DAN ben je echt heel normaal hoor -ahum-

Megan_
Berichten: 6725
Geregistreerd: 17-08-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-02-04 14:06

Die staart was inderdaad lachwekkend, whaha!! Lijk wel klein kind!

Haley - 19 mei 2013

Esmée - 29 juli 2016

Gerbenfroh

Berichten: 15007
Geregistreerd: 16-05-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 14:06

Ja dan had ik dat vorig jaar gezien!
Whahaha, echt gestoord hoor

Whatabouther.nl
Award-winning travel blog - travel stories - travel videos - lifestyle - chasing dreams

† 29-10-11 Mama, ik mis je.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: __danielle__, alweerkwijt, Amazonbot, Animal, Annienke, Balou_k, belindaap88, Bengell, Es_ther, Exorcizamus, GoogleAdsense, Josien_, Liseef, Poety, Rensjee, rocky_1995, Sourire, Suliko, Theseus, Xyris en 172 bezoekers