Met een ruin naar de keuring?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
eva'tje
Berichten: 83
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-01 16:20

Heeft het nut om met een ruin naar de keuring te gaan? Wat kan ik daar mee opschieten? Het lijkt mij wel leuk, wil het ook meer voor de lol doen. Zijn jullie wel eens met een ruin naar de keuring gegaan? En wat kwam daaruit?

Yootha

Berichten: 6524
Geregistreerd: 22-03-01
Woonplaats: Emmer-Compascuum, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-01 16:24

Je ruin kan ster worden en je kan natuurlijk met de dressuurproef meedoen. Ook kan het voor de ouders van je paard nut hebben. Zij kunnen zo ook weer een predikaat krijgen.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-01 16:46


UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-01 16:55

Ik heb het ook gedaan vond het wel grappig. Vond het ook wel leuk om de stempel te krijgen. Nu doen ze dat niet meer, ik heb hem tevens toen laten chippen.

Het was ook bij mij op stal dus helemaal makkelijk Leys vond vooral het vrijspringen erg leuk.

Maar je moet wel tegen commentaar kunnen van sommige paarden bleef weinig over. Die van mij viel wel mee hij was alleen een "oud type" KWPN. Qua bouw dan.

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-01 17:35

ik ben van plan om ook nog eens ooit met Pinky naar de keuring te gaan (ook ruin dus).
ogf het echt zin heeft weet ik niet, maar ik hoor van zoveel mensen dat het een prachjtig paardje is, dus ik wil wel eens weten of de jury daar ook zo overdenkt