Vosruin gezocht: Elan! v. Topas mv. Heidelberg

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
F_Orumster

Berichten: 15319
Geregistreerd: 17-12-03
Woonplaats: Assen

Vosruin gezocht: Elan! v. Topas mv. Heidelberg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-02-04 14:10

Wie kent dit paard? Dit paard is enkele jaren van ons geweest. Is verkocht vanwege grote verhuizing. Hij is toen verkocht naar Rhoon. Dit heeft eeuwige spijt opgeleverd, zeker bij mijn vader. Mijn vader had een zeer sterke en speciale band met dit paard. Graag zouden wij willen weten hoe het inmiddels is met hem. Ik zou het dus heel leuk vinden als iemand dit paard kent of in bezit is van Elan.

Afstamming:
v: Topas
vv: Marco Polo
m: Zolly
vm: Heidelberg

Uiterlijke kenmerken: zie foto's
Stokmaat: 1.58 waarschijnlijk nog enkele cm gegroeid
Opvallende koffievosvlek op de achterhand, zie foto's

Elan wordt in mei alweer 18 jaar.

Karakter: onwijs leuk en speels karakter. Gaat graag met je om. De bak vind ie saai, dus moet je hem er nogal bij rijden. Springen, cross en buitenrijden vind hij helemaal geweldig!

Hier komen de foto's:
Afbeelding
Hier is de koffievosvlek goed te zien
Afbeelding
Afbeelding
Lovers
Afbeelding
Mooie appels! Vakantie in Belgie
Afbeelding
Tijdens een cross, geweldig vind hij dat!
Laatst bijgewerkt door F_Orumster op 20-02-04 14:33, in het totaal 1 keer bewerkt


mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 15:11

er staat me wat van bij dat er een Elan in de endurance meeeloopt...Mischien kun je uitslagenlijsten bekijken op www.deronline.nl?? Ik zal voor je opletten!

Officieel veterinair homeopaat, http://www.dierenhomeopaat.com
Jip is klasse 4, CEI** en heeft 2477,7 km op de teller!!! Latoy geniet van haar pensioen (na 1148,5 goedgekeurde wedstrijdkilometers!!!)

F_Orumster

Berichten: 15319
Geregistreerd: 17-12-03
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-02-04 18:29

kleine correctie: hij is nog wat doorgegroeid, exact weten we niet. Tussen 1.60 en 1.63


Symbeami

Berichten: 2662
Geregistreerd: 16-10-03
Woonplaats: Okkenbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 20:21

Die Elan in de endurance is deze Elan niet hoor. Die in de endurance is heel groot (zeker wel 1.70m) en bruin.
Deze ziet er overigens wel top uit op de foto's zeg!! Maar helaas voor je, ken ik hem niet.

F_Orumster

Berichten: 15319
Geregistreerd: 17-12-03
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-02-04 10:06

Dank je sym, en dan te bedenken dat we hem verwaarloosd en vermagerd hadden gekocht Lachen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 01San, Athelas, Babootje, bamisalami, Change3x, Flew, gerbilGizmo, Groetje, Isa_Sofie, Marcato, MirandaMalik, Prins85, purny, Rainer, Roulette_, ryukapple, Tierania_, woel en 75 bezoekers