Maywood@work

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Zesiram

Berichten: 8480
Geregistreerd: 29-09-03

Maywood@work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-04 17:37

Het is me geloof ik eindelijk gelukt om foto's te uploaden (ik ben echt een totale digibeet). Dus hier zijn wat foto's van vamiddag. Ik heb even een witte rijbroek aangetrokken voor het mooie, normaal rijd ik namelijk in mijn spijkerbroek (mijn laatste rijbroek was ietsiepietsie te klein nadat ik hem twee jaar werkeloos in de kast had laten liggen). <aywood was zo verschrikkelijk braaf. Op ongeveer honderd meter was een zeer ernstig ongeluk gebeurt, dus er kwamen allerlei sirenes langs. Maar ze liep keurig door, zelfs toen de traumahelikopter ongeveer 200 meter van ons vandaan landde.
Maar hier de foto's:
Afbeelding
Dit was een poging tot een middendraf over de diagonaal, alleen werd het niet de diagonaal en zo te zien ook geen middendraf, maar eerder een versnelde gewone draf. Ik weet ook niet wat er in hemelsnaam met mijn hoofd is gebeurt, maar ach het is nog even wennen met de nieuwe camera voor mijn vriend.
Toen even galopperen:
Afbeelding
Afbeelding
Ik zit rechterop dan ik dacht, maar nog niet helemaal goed. En ik moet mijn handen zelf dragen en niet vastzetten! En dan die tenen!!! Gelukkig kan ik nu zien waar we aan moeten werken. Opbouwende kritiek welkom!!

ollivia
Berichten: 371
Geregistreerd: 07-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 17:42

mooi paard hoe oud issie? grappige kleur

Sok

Berichten: 15059
Geregistreerd: 02-12-03
Woonplaats: 't Noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 17:43

nou, je zegt het zelf al.. je handen, je tenen en achterover Knipoog
voor de rest loopt je paardje heel netjes vind ik..
leuke kleur ook trouwens Haha!

Zesiram

Berichten: 8480
Geregistreerd: 29-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-04 17:48

Maywood is nu tien jaar geloof ik. En ja die kleur, er is volgens mij zelfs geen naam voor. Op stal zegt de ene dat het stekelharig is, de ander roodschimmel en de andere half vos, half schimmel. Je valt in ieder geval op met zo'n paard, en dat werkt meestal wel voordelig in de ring. Ze staat trouwens te koop.

SaskiaB

Berichten: 3278
Geregistreerd: 28-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 17:50

mooie foto's

iwayalover

Berichten: 7755
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Boxmeer(Noord-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 17:52

Het ziet er heel netjes uit hoor! En wat je zelf kan veranderen heb je al gezegd
Maar mooi paardje hee! Op de manege hebben wij er ook zo een staan maar dan in ponyformaat Haha!

Maar nu ben ik toch wel nieuwsgierig waarom de traumaheli zo vlak bij jullie landde!!! Want zo te zien wonen jullie helemaal in de landerijen

Volgens mij is ze trouwens gewoon stekelharig of roodschimmel.
Maar waarom verkoop je haar?

Zesiram

Berichten: 8480
Geregistreerd: 29-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-04 18:05

Ik woon daar niet hoor, ik wou dat dat zo was. Maar de manege ligt aan één kant tegen de polder (vandaar de landerijen) en aan de andere kant aan de provinciale weg. Ik ging net naar de buitenbak toen ik het hindernismateriaal hoorde omwaaien (dacht ik). Maar op de weg was iemand een langzame trekker aan het inhalen terwijl er aan de andere kant een auto naderde: frontale botsing en trekker op zijn kant. Blijkbaar is de bestuurder van de trekker ernstig gewond geweest, want binnen de kortste keren was de heli er (komt vanuit Rotterdam!), en die landde bij het nabijgelegen weiland.
Ik wilde nog gaan kijken of we konden helpen (mijn vriend is volleerd ehbo'r) maar er waren al politieauto's bij, en ik wil niet de ramptoerist uithangen. Er was ook een camera dus misschien komt het wel op het nieuws.
Ze is niet van mij, maar haar eigenaresse verkoopt haar vanwege tijdgebrek. Ik zou haar wel willen kopen als ze wat beter kon springen. Bovendien ben ik vanwege een operatie binnenkort lange tijd uitegschakeld, dus is dit voor mij sowieso niet zo'n goede tijd om een paard aan te schaffen.

truelove

Berichten: 137
Geregistreerd: 20-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 18:30

de kleur is een roodschimmel

ik vind het paard geen mooie bouw hebben, maar je hebt haar wel leuk aan het lopen

Zesiram

Berichten: 8480
Geregistreerd: 29-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-04 19:42

Maywood is inderdaad een beetje ouderwets gebouwd, vooral aan de achterkant. Ze is van pion, uit een esteban-merrie. Het zegt mij weinig, maar misschien verklaart dat wat.

moes
Berichten: 1005
Geregistreerd: 04-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 19:53

erleyne schreef:
Maywood is nu tien jaar geloof ik. En ja die kleur, er is volgens mij zelfs geen naam voor. Op stal zegt de ene dat het stekelharig is, de ander roodschimmel en de andere half vos, half schimmel. Je valt in ieder geval op met zo'n paard, en dat werkt meestal wel voordelig in de ring. Ze staat trouwens te koop.

Offieel is het roodschimmel maar er zijn allemaal "bijnamen" voor zo als stekelvos stekel harig half vos....
Ik heb er zelf ook zo een gehad en ik wil heel graag weer een roodschimmel!

Siets

Berichten: 8417
Geregistreerd: 22-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 19:58

apart diertje. Loopt wel netjes!

joortje

Berichten: 10504
Geregistreerd: 06-05-03
Woonplaats: Stadskanaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 20:07

leuk kleurtje heeft ie
leuke fotos OK dan!

paardeloverr

Berichten: 467
Geregistreerd: 25-09-03
Woonplaats: heerlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 00:52

Mooi,Apart beestje!

Zesiram

Berichten: 8480
Geregistreerd: 29-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-04 01:11

Het ongeluk was net op het nieuws op omroep zeeland. Twee ernstig gewonden, en de weg is lange tijd afgesloten geweest. In het vervolg dus ook maar goed uitkijken met inhalen daar Scheve mond

Aman__
Berichten: 1510
Geregistreerd: 18-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 11:02

Mooi paardje aparte kleur, het rijden zie er goed uit