Ik lig met me been omhoog thuis.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Paulien

Berichten: 2885
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-01 13:47

ja jullie lezen het goed.
ik lig op bed met me been omhoog.
heb al 2 dagen kramp gehad in me knie en was vandaag ook gewoon gaan werken maar opeens hield ik het niet meer vol de kramp werd erger en ging zelfs naar me kuit toe.
Ook is me voet ijs en ijskoud.
dus ik thuis huisarts gebeld, kon gelijk komen, heeft deze dame een accute jichtaanval in me knie.
Dus moet 3 dagen met pootje omhoog zitten en zit zwaar aan de antibiotica. Dat dacht de huisarts aan de telefoon vanmorgen komt hij net toch langs want hij vertrouwde het niet blijk ik gewoon me kniebanden verdraaid en daardoor gekneusd te hebben, waardoor die koude voeten ook kan zijn, ivb met door de pijn je bloedvaten dunner worden dus koude voeten krijgt. moet die antibiothica wel nemen en morgenochtend moet ik weer bellen hoe het voelt anders moet ik naar ziekenhuis, want dan dnekt hij dat er een kiesten op me knieschijf zit die die pijn veroorzaakt, dus helemaal geen jicht gelukkig

maar dit houd me voor volgende week niet tegen hoor al moeten jullie me in een rolstoel rondrijden ik ga mee naar dolfinarium.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Paulien op 2001-11-28 13:28 ]</font>

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-01 13:51

He bah!! Beterschap! Lachen

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-01 13:57

he getsie!!! niet zo goed uitgemikt he. hopen dat t snel weer over gaat dan maar!! sterkte ermee Party!!

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-01 15:19

He Plien, jij hebt ook altijd wat met meetings, he!! (of anders gaat iemand anders wel op je voet zitten Knipoog ) Beterschap dan maar en ik hoop dat het snel beter wordt en niet zo erg blijkt te zijn als het nu lijkt.... Lachen

Gwen

Berichten: 15915
Geregistreerd: 20-11-01
Woonplaats: Nabij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-01 17:00

Da's niks, hè, de hele dag thuiszitten. Gelukkig is er Bokt, dan hoef je je in ieder geval niet te vervelen. Gaaaap

Zit zelf ook in de lappenmand, maar gelukkig heb ik ook nog 3 poezebeesten die heel veel van knuffelen houden!
En Gery(ikke) wil je vast wel duwen in het Dolfinarium. Hij heeft tenslotte pas zijn sleutelbeen gebroken gehad, dus hij weet hoe het is om immobiel te zijn!
(Nouja, wat betreft autorijden dan toch...) Verward