Ponykamp Ermelo

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jaydee

Berichten: 1576
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: Meppel

Ponykamp Ermelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-04 18:05

Ik vroeg me af of er wel eens iemand naar Ponykamp in Ermelo is geweest..
Zo jah was het leuk wat doe je er zoal.

Ik zou er graag oo kwel een keer heen willen!

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 18:12

Ik ben er nog niet geweest, ga dit jaar voor het eerst naar Allround week 6 a Lachen
Heb er echt superveel zin in

Jaydee

Berichten: 1576
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: Meppel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-04 18:16

jah leuk!
Ik zou er ook graag heen willen maar dat doe ik toch maar volgend jaar :p

daanboy

Berichten: 1001
Geregistreerd: 13-02-04
Woonplaats: Zwijndrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 15:45

nou ik ben aleen naar ermelo geweest voor de kampioenschappen voor L2

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 17:40

Jamy schreef:
Ik ben er nog niet geweest, ga dit jaar voor het eerst naar Allround week 6 a Lachen
Heb er echt superveel zin in


hahahaha ik ook *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 17:43

daanboy schreef:
nou ik ben aleen naar ermelo geweest voor de kampioenschappen voor L2


Volges mij werd daar niet echt om gevraagd? Verward Volgens mij zijn heeeeeeel veel mensen naar Ermelo geweest (shows, keuringen, concoursen), maar niet naar het ponykamp.

McLoessie

Berichten: 51
Geregistreerd: 11-02-04
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 17:59

Ik ben er twee keer geweest op allround kamp. Het was echt super! Overdag twee lessen, lekker je paard verzorgen en héél véél aandacht geven en lessen kijken. 's Avonds lekker daar gezellig kletsen, we hebben ook beide keren een keer gezwommen. Als het niet zo duur was zou ik vaker gaan!

Jaydee

Berichten: 1576
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: Meppel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-04 19:25

gaaaaaaaaf man !!!!

Leo

Berichten: 50114
Geregistreerd: 06-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 19:28

Een vriendin van mij is er geweest (goldie op bokt) en haar zus (gomir) meerdere keren geloof ik

_AB_
Berichten: 3956
Geregistreerd: 08-10-03
Woonplaats: Groningen, samen met de pluizen <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 19:33

IK ben er nog nooit op ponykamp geweest maar heb er niet hele goede verhalen over gehoord. JE schijnt tussen de lessen door jezelf te moeten vermaken enzo :S en ze zijn er best streng

Goldie

Berichten: 10450
Geregistreerd: 14-12-01
Woonplaats: Waarland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 19:34

Uhu, ik ben 1 x geweest SGW kamp, vorig jaar zou ik weer gaan (allround) maar was geen plek meer (had dat formulier meteen opgestuurd)
M'n zus is idd al vaker geweest, ook SGW.
Ik vond het erg leuk, als m'n paardje weer goedberijbaar is ga ik weer.

Wat wel grappig was, dat was dat SGW elke keer van die informatie verhaaltjes had over ziektes enzo, was wel interessant. Maar ik was toen nog veel jonger. Ik mocht toen met de allround club mee naar het zwembad was toch nog plek in de bus! OK dan!

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 00:47

Ik ga ook Allround ponies doen. Haha!
Week 6a.

mariskaLover

Berichten: 1245
Geregistreerd: 07-01-03
Woonplaats: utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 10:55

uj heb ook veel positieve reacties gehoord!
maar weten jullie ook misschien wat de prijs voor zo'n allround week is?
ben heel benieuwd namelijk..

alvast bedankt!

Jaydee

Berichten: 1576
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: Meppel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-04 17:11

leuk allemaal! ik denk dat ik volgend jaar daar heen ga ! Knipoog

Carlijntjuh

Berichten: 87
Geregistreerd: 07-02-04
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 18:03

Ermelo rulezzzz!!! Ik ben er al een paar keer geweest (allround) en heb het er echt super leuk gehad!!! Je krijgt elke dag (m.u.v de dag dat je aankomt!!0 2 lessen in groepjes van hoogstens 4: dus veel aand8!!!! Behalve dressuur doe je een keer cross (het allllleeer alllleer leukste!!!), springen en buitenrijden! Op vrijdag heb je een keuzeles en een onderlinge wedstrijd. Er lopen ook nog 2 recreatie mensjes rond om je te vermaken (tenminste bij de pony's) maar daar moet je je niet al te veel van aantrekken als je dr geen zin in hebt hoor! Mij wilden ze op mn 17e laten 'krantjemeppen', sorry... heb ik geen zin in!!! Meestal organiseren ze ook een spookavond, dat is wél leuk. Ik woon in het bos en ben dus gewend om daar 's avonds rond te lopen (beetsel moeten gevoerd worden..) dus ik was niet zo bang, maar de rest was vet panisch wahaha! ben nog samen met een vriendin in de modder gepleurd omdat zij zich aan me vasthield en toen struikelde.... we waren smeeeerig! Het hangt een beetje van de recreatie gevallen af hóe leuk het is. Sommige maken er echt vet veel werk van en zetten een hele toch uit, maar we hebben ook wel eens mindere jaren gehad. Lees: zonder licht en route , ik was toen KEIhard tegen een crosshindernis opgelopen: auw! Doe dat dus niet!
Ermelo is gewoon super gezellig en je leert er heeeel veel van. Ik stuur je de rets van mn prutsmuts over Ermelo wel in een pb! Pling
Groetjes Carlijn

Carlijntjuh

Berichten: 87
Geregistreerd: 07-02-04
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 18:05

maar als je je nu nog moet inschrijven ben je cht te laat hoor!! Ermelo zit meestal 2 weken nadat het in de paard&sport staat al vol!!! Vriendin van me was vorig jaar na 1,5 week al te laat met inschrijven

easter
Berichten: 652
Geregistreerd: 02-01-02
Woonplaats: schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 23:55

Ermelo is echt superleuk!!
K ben vorig jaar op ponykamp daar geweest. Ik zat bij de allround paarden. Ook daar krijg je 2 x per dag les. Je bent daar echt de hele dag lekker met je paardje bezig. En savonds gingen we op maandag zwemmen, dinsdag was er een clinic, woensdag was er een BQ, donderdag gingen we fotoos kijken die in de loop vd week gemaakt worden door de leider.
Je moet er echt een x heen gaan!!!

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 23:58

Carlijntjuh schreef:
maar als je je nu nog moet inschrijven ben je cht te laat hoor!! Ermelo zit meestal 2 weken nadat het in de paard&sport staat al vol!!! Vriendin van me was vorig jaar na 1,5 week al te laat met inschrijven


Sterker nog, de allround-pony weken zaten binnen 4 dagen al vol dit jaar. Bloos!

lor1_1984

Berichten: 12044
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 14:12

Jullie hebben het over het KNHScentrum, neem ik aan...
Er werd vroegah nl op manege de Bronckhorst (nu Sequoia Stables) ook ponykamp gehouden.

Marleen_

Berichten: 3576
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Krimpen aan den IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 15:04

toen ik nog een paard had ben ik er ook 1 keer geweest (allround) geweldige tijd, samen met een vriendin, super genoten. ik wilde het jaar daarop weer maar toen overleed mijn paard een paar weken daarvoor, dus ging het feest niet door. Maar ik raad het je echt aan, heb er heel veel geleerd, gelachen en genoten!

Jaydee

Berichten: 1576
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: Meppel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-04 14:01

Carlijntjuh schreef:
maar als je je nu nog moet inschrijven ben je cht te laat hoor!! Ermelo zit meestal 2 weken nadat het in de paard&sport staat al vol!!! Vriendin van me was vorig jaar na 1,5 week al te laat met inschrijven


Ik weet nog niet wanneer ik naar dat ponykamp wil..
ik wou alleen ff weten of er nog kinderen heen ging Knipoog

EvelienH
Berichten: 3714
Geregistreerd: 26-05-02
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 15:04

Ik ben vorig jaar naar de allrouns week geweest. was echt heel leuk!
Dit jaar ga ik naar de M/Z spring week

Hoipiepeloii

Berichten: 7295
Geregistreerd: 23-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 15:12

2 jaar geleden ben ik op M/Z dressuur kamp pony's geweest. Dat vond ik echt heel gaaf. Je rijdt dan 2x per dag. 1x dressuur en de andere keer springen, cross of buiten, of wat je anders nog wil. Wij gingen ook een x zwemmen toen het slecht weer was.
Bovendien was er een clinic van Johan Hamminga, en daar mocht ik in meerijden samen met 3 anderen. Dat was echt heel gaaf!! En leerzaam.

Vorig jaar was ik te laat, en dit jaar kan ik niet op M/Z dressuur kamp pony's omdat ik dan op vakantie ben. Maar dit jaar ga ik wel op allround kamp week 10. Ondanks dat ik dan al lang Z2 dressuur ben Haha! Knipoog